Poe poe poe.
Ik dit weekend besloten dat ik toch dit spel ging halen. Dus vandaag om 5 uur uit van school. Ik snel de bus gepakt naar het centrum en naar de Media marks gegaan omdat hij daar 189 euro was. Daar aan gekomen waren de xbox 360 versies uitverkocht.
In de stromende regen snel terug gelopen zodat ik de bus kon pakken naar mijn kamer welke dichtbij winkelcentrum woensel is. Snel nog even naar de E-plaza gelopen daar en daar hadden ze er nog 3 ofzo voor de xbox. Ik die van de stapel afgepakt. Die gast controleert nog even of alles erin zit en wilt de alarm sticker eruit halen. Die bleek er dus niet in te zitten. Ik dacht nog op dat moment. Hmm ze maken die dingen dus allemaal open om er alarm stickers in te gooien, zul je zien dat er weer wat mist want dat overkomt mij altijd.
2 seconden later denk ik, ach nee das para van mijzelf. Dit gaat goed komen. Ik die doos meegesleurd naar huis. Tering ding is vet zwaar na 2 kilometer lopen dus elke keer van handen wisselen.
Thuis aangekomen eens dat ding in elkaar gaan zetten. Kom ik er ten eerste achter dat ze dat plastic ding waarop the beatles staat wat op de plaats van de bassdrum zit net zo goed in hun reet hadden kunnen steken, want als je de drums wegbergt (kleinste stand zetten) past het niet eens. Maar wat nog erger is, er is nergens een Headstock te vinden (dat ding waar bij een echte gitaar de snaren aan vast zitten aan het eind van de hals). Vet irritant dus.
Ik EA meteen gebeld want die gasten zijn tot 10 uur open ofzo. Kreeg te horen dat ze me de instructies via mail zouden sturen zodat ik zo'n ding kreeg. Paar uur later krijg ik via de mail te horen dat ik toch maar terug naar de winkel moet. Dus morgen maar eens langs daar, maar dat zal wel weer gezeiks worden.
Voordeel ervan is, dat ik me kamer maar eens gepoetst heb. Kwam bij het zoeken naar het ding erachter dat er wel erg veel stof onder me bank en bed lag
.
Klik om te vergroten...