Wat me wel opvalt is dat je soms 3 rallys rijd en dan komt een stuk uit de eerste rally weer terug in de 3 de wel goedkoop zo he
Dat bedoel ik. En vind het een beetje jammer. Had gehoopt tijdritten rond de tien minuten inderdaad. Of iets als Nürburgring Time Trail uit Forza 2 (als vergelijking).
net alle events gehaald, duurde bij elkaar toch 14 uurtjes. Mooie lengte voor een racegame career. wat een geweldig spel blijft het toch
Hmm, ik heb geen mailtje ontvangen en heb Dirt 2 ook vorige week daar gepreordered. Ben benieuwt of ik ook zo'n bon erbij krijg. Ben wel blij dat ie volgende week woensdag eindelijk binnen is
die getallen zijn de moeilijkheidsgraad van de bochten... 1 is moeilijk .... 6 is makkelijk (kan je inschatten hoe hard je moet remmen enzo)
Een nette service maar dat mag ook wel voor dat geld! Dirt2 kost me €34 Incl verzending (nog niet binnen) en Shift staat in bestelling voor €46 incl bezorging. De eerste bij gamehubs en kreeg 5% korting op volgende bestelling (iedere vaste klant krijgt deze actie) en kost mn pre-order Operation Flashpoint €32,30 incl verzending De €46 vind ik eigenlijk nog te duur, maar omdat Shift niet regiovrij is kan hij niet goedkoop verkocht worden. Nee, ik koop alleen games in n winkel als het echt niet anders kan.