Need for Speed: Shift

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Is dat niet in alle racegames tegenwoordig?:+

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat ie ook echt verplaatst wordt? Meestal is het gewoon een stok waar ie wel met z'n hand naar toe gaat maar verder niet verplaatst wordt.
    Anyway, zojuist met de Carrera GT over Spa gevlogen. Volgas door Eau Rouge is niet aan te raden. :+

4. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je de game bedoelt of in het echt. Maar als je in het echt bedoelt is het niet helemaal waar. Als de traction control goed afgesteld staat is het wel sneller dan zonder.

Waarom zouden ze anders die elektronische hulpmiddelen in de Formule 1 gehad hebben 8)

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik bedoelde in race spellen. :)

6. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja dat probeerde ik ook met een Lambo maar dan moet ik nog wat meer oefenen denk ik...8)

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Damn wat is het heerlijk om met deze game een Logitech Z-5500 te hebben.
    Het geluid is fenomenaal! Het gejank van de Pagani Zonda-R over de Nordschleife is kippenvel!

8. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop niet dat het zo glijd als je met een ferrari op mugello reed in forza 2 ? want dan koop ik hem zeker niet, maar zo te lezen zit het wel goed verder:D

9. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach het zal best goed rijden ,aan elke nieuwe game moet je wel weer ff wennen :)

Straks ook maar eens scheuren thuis!

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    hehe die set heb ik ook .. ik heb alleen de game niet. :+ is de dolby goed in deze game?

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het is fantastisch. Wanneer je door een tunnel rijdt..wow! 8)

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Net bij de MM eens geprobeerd, maar ik kon de auto's maar moeilijk onder controle houden.

Maar ja, ik speelde met een crappy PS3 controller. :+ Die triggers zijn brak.

Ik wacht de demo eens af zodat ik het op mijn gemak kan uitproberen

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nice net binnen van Cdwow.nl de Pc versie. Voor 26 euro en nu al binnen. :)

14. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan hij realistischer rijden dan forza? Forza is een sim en nfs meer arcade gericht.

15. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Even een vraag voor degene die hem al hebben. Ik wil graag weten of je die speed blur kunt uitzetten? Ik wil het dashboard ook kunnen aflezen bij 300kph.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nee, kan niet. Maar het gevoel voor snelheid is ook zo ongelofelijk groot dat je nogeens geen tijd hebt om dan op je dashboard te kijken.

17. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Heel jammer, dus dan is eigenlijk dat dashboard er voor niks in gedaan, omdat je toch bijna altijd harder dan 100 rijdt.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je moet wel wat harder dan 100 rijden voordat ie echt blurry wordt hoor. :)

19. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    vanavond de review bij gamekings 21 uur bij tmf

20. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Net de game geprobeerd in de Game Mania en vooral gelet op zijn "ijs factor". In het begin zat ik opgezadeld met een BMW (weet niet de welke) en hij schuift inderdaad vrij gemakkelijk. Maar desondanks dat vond ik het toch nog heel leuk en zit het racegevoel er echt dik in.

Na een race kon ik mijn eigen auto kopen en heb dan maar snel eventjes een Mazda RX-8 gekocht en dan een time-trail gedaan op Laguna Seca met alles hulpmiddeltjes af (rij in elke game zo) zo dat ik me volledig kon focussen op het rijgedrag (geen last van de AI en die track ken ik helemaal van buiten). De RX-8 schoof al heel wat minder dan de BMW al was het natuurlijk geen Forza.

Verder vind ik de gameplay helemaal niet op Grid trekken, want Grid vond ik helemaal niet zo goed en leuk terwijl Shift toch wel beter en leuk was. Als ik een game zou moeten noemen die qua wegligging er het beste op trekt, dan zou ik PGR zeggen. De graphics vond ik tegenvallen maar ik was de PS3 versie aan het spelen (AA issues) op een tv die niet goed ingesteld stond.

De game is mij dus positief bevallen en heb dan ook ineens de 360 versie meegenomen en is op moment van typen aan het installeren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina