[XOne] Skate. 3

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 3 jul 2009.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Gewoon terug naar het eerste deel inderdaad. Blijft gewoon de perfect Skate game tot nu toe.
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    En waarom zouden er geen vette spots in de wereld kunnen zitten als het MMO is? Er moet ook gewoon een dik grote stad gemaakt worden. En ik heb het ook niet gehad over veel megaramps. Alleen 1 bij de X Games en 1 Mega Ramp (dus geen compound, alleen de ramp), buiten de stad.

    BTW: Hoezo word ik nou weer gek? 8) Of vind je mijn ideeën gek? Ik vind ze juist vet. Als al die ideeën uitgevoerd zouden worden dan zou ik hem 100% zeker kopen.

    Natuurlijk niet. Alles valt te verbeteren. Het is nooit genoeg. Het is nooit goed genoeg. Het is nog groot genoeg. Het is nooit uitgebreid genoeg. Jij moet gewoon niet zo snel tevreden zijn :p Alleen is EA Black Box gewoon lazy.
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Als jij nou ff bij EA Black Box gaat werken kan je de wereld verbeteren door een uberskategame te maken.
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik ga wel een ICT opleiding doen, waar je kan kiezen voor de richting gameontwikkelaar. Maar dat lijkt me niks. Ik draag liever ideeën aan en dat andere mensen het uitvoeren. Is dat ook geen baan? :+
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Lead Game Designer / Producer ofzo? :+
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2009
  6. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ideeën Teamleider. :+
     
  7. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
  8. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    ik vind m erg vet! waar kan ik m pre-orderen?:+
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Waarom staat die . achter skate er eigenlijk... ? :+
     
  10. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Laat zien dat het gewoon skaten is en geen gezeik eromheen. Moet je zien als 'Skater punt', als in punt uit.
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Jeetje, het lijkt wel of het er grafisch steeds meer op achteruit gaat :mad: Beter komt er snel wat meer informatie naar buiten.
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Vette shit! Thanx JoJo, zonder jou had ik dit niet gezien!

    Maar het ziet er inderdaad niet uit zeg. Wii graphics zou ik nog niet zeggen, maar het ziet er echt niet meer zo gelikt uit als Skate 2. En die eerste trailer daarvan zag er ook gewoon al dik uit.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2009
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Het is inderdaad nog net geen Wii niveau. Skate 2 vond ik er ook niet erg strak uit ziet moet ik zeggen. Ben erg benieuwd maar voorlopig ben ik nog niet onder de indruk :p
     
  14. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    jongens, er moet nog veel aan gewerkt worden. graphics wordt tog vaak wat later aan gewerkt? ze hebben nog tot mei.
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Uh wtf? Skate 2 zag er overduidelijk beter uit dan Skate 1 hoor. Ga nu maar eens een uur skate 2 doen en ga daarna Skate 1 doen. Dan zie je dat Skate 1 duidelijk minder gedetailleerd is. Maarja, het duurt inderdaad nog tot mei. Hopelijk denken ze niet "Tony Hawk's nieuwe game ziet er ook kut uit, dus nu maakt het niet zoveel uit wat we met de graphics doen". :+
     
  16. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    maar skate 1 was gewoon veel mooier in kleur en omgevingen.
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Dat zeg ik toch ook niet. Ik vond Skate 2 er gewoon niet strak uitzien, zoals jij dat wel vindt. Skate 1 blijft tot nu toe de de beste Skate game voor mij. Het zag er kleurrijker uit en bevat in tegenstelling tot deel 2 heel veel minder bugs.

    Ben in ieder geval blij dat ze nu wel een andere stad hebben gekozen en niet weer een re-build van het origineel erin stoppen.
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Maar je kan dus nu je eigen crew maken, dus ik maak nu alvast 'Team XBW' aan. Ik had al voor Skate 2 een keer een logotje gemaakt:

    [​IMG]

    Met doorzichtige achtergrond of course.
     
  19. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Aaaaw, please, please. Can I join?O-)
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Tuurlijk. Iederen van Team XBW. Alleen ben en blijf ik wel de alleenheerscher! }:]
     

Deel Deze Pagina