We is iig ik.
Ik ben dan van Cod af. Ik koop DR, en dan evt MW2 'erbij', niet andersom
En tuurlijk heeft CoD een betere naam. Afgezien van Elite bestaat er immers geen OFP op console. Maar besef wel dat voornamelijk Ubisoft ontzettend heeft lopen kloten. De GR serie of old was echt wel heer en meester voor velen (en die deden CoD WW2 erbij) ... Wat deden de f*****s bij ubisoft ... ze verkloten de hele GR met GRAW en GRAW2 (hoewel classic coop pack nog iets van oude sfeer bracht)
Doordat Ubi met GRAW de boel verklote, kon COD, met MODERN WARFARE plotseling een heleboel gamers naar zich toehalen.
Kom mij niet met WW2 shit. Ik wil idd MODERN WARFARE, maar GEEN arcade troep en GEEN bling/bling GRAW interface, gewoon M16 in hand en NO-HUD, HARD-CORE.
MW2 en BFBC2 gaan gamers halen, ja, maar OFPDR KAN, ik zeg KAN, best weer de 'ouwe' gamers naar zich toetrekken (die al sinds GR:IT en GR2 droog staan)
Ik speel ook MW/BFBC, gewoon bij gebrek aan beter (en kom me niet aan met Gears of Halo ... hahaha ... of WaW ... kom op zeg)
...
Dus, ik hoop echt dat DR een kraker wordt (maar moet het zelf gewoon eerst zien)
Klik om te vergroten...