1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pegas, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LB06

    LB06 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat meer details zouden handig zijn :). Zoals welke sub je hebt, wat de verschijnselen zijn en hoe je hem hebt aangesloten: via een versterkte line-out of een onversterkte pre-out? Iow heb je een actieve sub?
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als ik mijn Onkyo uitzet dan brand het ledje op mijn JBL na een paar minuten Rood (Geen signaal).
    Als ik de Onkyo weer aanzet gaat het ledje Groen branden.

    Als het ledje op jouw subwoofer na een tijd van kleur gaat veranderden dan kan er een aantal dingen aan de hand zijn.

    1. Slechte verbinding tussen Onkyo en Subwoofer ( Probeer eens een andere kabel).
    2. Subwoofer settings in de Onkyo staat niet goed ( Zet de DB eens wat hoger ).
    3. Probeer ligt in de Subwoofer (bijv subwwofer wordt te warm).
     
  3. halo3master3

    halo3master3 If it moves kill it

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Opzoek naar een goede receiver dit is je kans aan gezien hier vaak over het merk word gesproken:p

    http://www.1dayfly.nl/
     
  4. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft hier iemand een Z-5500 die ook last heeft van een constant zoemend geluid uit de subwoofer? Ik heb namelijk net tweedehands een Z-5500 van iemand op dit forum gekocht, maar dat zoemende geluid blijft op de subwoofer maar doorgaan.

    Edit: Ik heb het alleen als ik mn optical ingang selecteer
    Edit 2: Als ik m'n optical aansluit op m'n TV en niet op m'n xbox heb ik er geen last van...
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2009
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Let op dat je bij dit model aparte optische kabels moet aansluiten om surround uit je xbox/ps3/blu-ray etc te krijgen.
    Deze receiver haalt niet de audio uit de hdmi en dus heb je voor iedere source een optische kabel nodig.

    Daarom kan hij ook geen dts hd of dolby true hd aan. Dat is niet zo heel heel belangrijk, maar het is jammer dat die niet genoeg heeft aan alleen een hdmi kabel.
    Andere modellen kunnen dit wel en dat is een stuk prettiger.
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb nergens last van.
     
  7. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja echt balen! Ik was gelijk super enthousiast totdat ik zag dat hij Passthrough only was.

    Gister ook in de winkel, kon laatste model van een Onkyo HT C5215 meenemen voor 399eu (100eu onder aanbiedingsprijs), daarnaast nog een Onkyo DV DB507 erbij voor 150eu (mocht ik dat willen).
    Kom nog even thuis om op internet te checken.. Blijkt dat de receiver passtru only is.
    Zwaar balen! Ik wil gewoon een goede receiver met HDMI 1.3 en 3in-1out.
    Vandaag maar weer even zoeken in de winkel..
    Onkyo HT SR607 lijkt me nog wel mooi.. Maar het liefst wil ik gewoon een compleet Onkyo home cinema pakket, dan heb je vaak voor rond de 400-600eu ook al speakers etc erbij!
     
  8. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Waarom ga je niet voor de onkyo 706 + Harman Kardon HKTS 11?

    Ik ga deze week nog een aantal versterkers en speakers beluisteren. Budget start is 1000-1200 euro.
     
  9. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kies je voor die versterker? Waarom niet de 607? Is toch een stukje goedkoper..
    Maar die satellietspeakers heb ik meer van gehoord, blijken wel goed te zijn.

    Gaat alleen wel net wat boven mijn budget, miss nog wat langer sparen dan..
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wilde zelf eerst de 706 hebben , dankzij de MM kon ik een 606 demo kopen voor € 399

    Na lang nadenken vond ik de upscale functie naar 1080p door de Onkyo niet belangrijk.
    Heb liever dat de bron dit voor mij doet !!

    Ook de THX toevoeging vond ik niet belangrijk genoeg.

    Achteraf ben ik zeer tevreden de gemaakte keus.
     
  11. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    De Onkyo 706 heeft THX.
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    We zijn toegekomen aan deel 14! :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina