Ach flikker op met deze game ... kijk naar de scans. Fucking mutanten + Aliens. Daaahaaag! Niet te geloven ...
mwa.. dat vind ik ietwat kort door de bocht.. Mutanten zaten ook al in deel 1. Maar hoewel ik nog steeds benieuwd ben naar deel 2 (deel 1 heb ik met enorm veel plezier gespeeld) geven deze scans wel een iets groter Prototype gevoel dan dat mij lief is.
Idem. Vind het ook gek dat de keuze voor mutanten gemaakt is, terwijl daar momenteel al genoeg games van zijn, en zelfs in het zelfde genre. Had 't lekker bij die gangs gehouden, of dat de Agent zich aansluit bij de gangs om zich tégen de Agency te keren (dat in zekere zin ook een kwaad is).
Hoop niet dat ze idd de sciencefiction-weg opgaan. Die gangs waren toch meer 'Crackdown', daar moeten ze geen afbreuk aan doen.
Vind die zombie shit maar lame, dat zijn we pas 8472479518058305632626462 tegengekomen in andere games. :{
... mutanten. Hele stad in deel 1 VOL met normale mensen, nu is het gros ineens gemuteerd. Ik laat hem liggen. Zelfde omgeving, minimale verandering ... zelfde principe. Meh!
Hmm, ik weet het niet met deze game. Ik hou niet echt van die mutanten shit in games, imo moesten ze gewoon bij 'gangs' blijven. De hele game ging om genetische manipulatie jah, maar dat was toen ze je een 'super'mens maakten. Dat vind ik nog kunnen maar dat mutanten gedoe is niet echt mijn ding.
Lekker kort door de bocht, niemand denkt aan de gameplay? Crackdown 1 was gruwelijk maar de vijanden waren 1 dimensionaal. Ze werden sterker qua firepower en namen meer dmg, dat was t wel zo'n beetje. Ik zit nu bv te denken aan gruwelijke achtervolgingen over rooftops en shit aangezien je vijanden verschillende powers gaan hebben (hopelijk).
Uhm, natuurlijk. Maar als speler nam je het op tegen straatbendes en dat vind ik toch leuker dan tegen mutanten en monsters.
Hmmm ok, van mijn part neem je t op tegen ontsnapte peuters uit de kindercrash die radioactieve peren eten of whatever. Als de gameplay maar interessant is. En ik verwacht dat je met de crackdown game gruwelijk leuke dingen kan doen met vijanden met vergelijkbare powers als die van jou. ipv vijanden die alleen sterker worden in firepower
Ik heb echt níks maar dan ook níks meegekregen over genetische manipulatie (afgezien van je eigen ventje) in crackdown 1 hoor. En dan zie je ineens dit