Dirt 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 21 nov 2008.

  1. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Online is wel erg cool, alleen veel beukers maar dat is normaal bij een race game. :+

    Online Wins: 12
    Online Podiums: 22
    Online Races: 25

    Gewoon zonder problemen wegkomen en het podium zit er dus in.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb wat potjes Rally gedaan, en reed heel de tijd eerste met een voorsprong van 00.00.xx. Zat op het puntje van mijn stoel. :+ En dan net voor de laatste haarspeldbocht van de lange Croatia run ergens nét tegen een rots botsen met volle snelheid. Werd getorpedeerd. En was laatste. Dan mis ik die ene flashback opeens wel.
     
  3. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Hopelijk binnen 2 weken ook geld m te kopen. Moet nu sowiezo eerst geld opzij leggen voor Fifa 10 en Halo ODST. Maar als ik een eurotje of 40 overhoud koop ik m gelijk. Zin om lekker door de modder te scheuren! Alleen jammer van het weinige Echte rally rijden.
     
  4. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Zo had ik ook een race (rally cross). Verschil was 00:00.01.. Die gast flipte helemaal omdat ie 2de was. :lol:
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, vind het overigens wel bijzonder dat sommige mensen zo aan elkaar gewaagd zijn. Had verwacht dat de verschillen wel groter zouden zijn. Bij die rally die ik net noemde zat er een verschil van 1 seconde tussen de beste vijf, en de rest liep meerdere secondes achter omdat ze niet op hetzelfde niveau zitten.
     
  6. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Je moet ook een groepje hebben die niet beukt. Dan is het echt genieten!
     
  7. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg ik de 'borden' die mij laten zien hoe de bocht is aan bij rally ipv de minimap zoals dit ook in Dirt1 en eigenlijk elke andere rally game mogelijk is?
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  9. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Dirt 2 nu ook enig uurtjes gespeeld.

    Ik vind het een erg gave game. Maar ik mis wel een beetje de races van Dirt 1. Er zit te weinig echte rally in. Dat Domination en Gate Crasher is wel leuk gedaan, maar het heeft verder niet erg veel met de rally sport te maken.
    De X-Games vallen mij ook tegen. Ik had wat meer spektakel verwacht.
    Wat ook opviel is dat er geen "Rally World" meer in zit. Bij Dirt 1 vond ik dat een leuke toevoeging waar ik toch nog de nodige uurtjes ingestopt hebt. Bij Dirt 2 heb je eigenlijk alleen maar career mode, wat op ten duur gaat vervelen denk.

    De graphics zijn wel erg mooi en ook de geluiden van de motor vind ik dik in orde.

    Al met al ben ik tevreden over deze game. Echter blijf ik het jammer vinden dat er niet zoveel rally meer inzit als in Dirt 1. Verder is het echt weer een gave game. Het menu met die caravan/trailer vind ik ook wel leuk gedaan en er hangt wel een lekker sfeertje in de game.
     
  10. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus al met al heeft deze game niets meer met rally te maken?
    Hm. :'-(
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    It's al about the X-Games. Sensatie, actie en sensatie. :)
     
  12. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil Dirt 1 (of beter nog, de oude CMR games) met de graphics en besturing van Dirt 2. Dat zou gaaf zijn. Niet dat debiele Xgames gebeuren.
     
  13. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook met smacht te wachten op een echte rallygame met langproefen,nachtritten ect..

    Dat hele x games gebeuren komt gewoon door de immense populariteit van Pastrana en Block.
     
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    vandaag ook ontvangen!

    Mijn eerste indruk.

    Speelt leuk. grafisch echte top kwaliteit. Het zijn korte races. t heeft misschien niet altijd met rally te maken. maar daar tegen over krijg je zoveel uitdaging terug. Echte gameplay die ik tijden niet gevonden heb in games. Hou je van korte races en sensatie dan is dit een must have!
     
  15. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd wel echt een top spel.

    Enige wat ik jammer vind is dat er iets te weinig parcours zijn , naarmate je verder komt in de career speel je wel erg vaak dezelfde banen.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, en ik snap ook niet waarom ik twee keer dezelfde rallycross baan moet doen in één event? :{ Bijvoorbeeld London. 1. Rallycross normaal/nacht. 2. Rallycross reverse/overdag. 3. Rallycross normaal/nacht. En dan niet een lange of andere. :eek:
     
  17. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje jammer idd :mad:
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En vind het zo vervelend dat er zoveel gebeukt word, ook door de AI. Ik had een event toch al gewonnen, dus denk bij mezelf: Oké, eens rustig rijden alles en iedereen vermijden. Rij ik heel rustig een bocht in, lekker strak, krijg ik alsnog een beuk. 8)
     
  19. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je harder rijden:+

    Maar daar heb ik niet zoveel last van , ik beuk zelf ook wel aardig door het veld heen , online is een ander verhaal.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat bedoel ik nou. 8) Ik beuk ook veel en dan is het makkelijk winnen. Maar als je een 'nette' race wilt houden, dat is bijna onmogelijk omdat je bijna altijd als 8e start. ;) Ook zie ik dat de tegenstanders in SP veel sneller optrekken. Doe ik iets fout? :+
     

Deel Deze Pagina