Need for Speed: Shift

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    London is wel tricky. Wanneer je dat lange stuk over de brug hebt, moet je opeens een hairpin naar links nemen. Je gaat dus van buiten naar binnen, maar in het midden van de weg ligt een stuk curbstone! Daar wordt je dus over gelanceerd als je even niet op let! :+

2. Rawr nl

Rawr nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel de game met het stuurtje van ms, stuurtje is niet geweldig maar toch vind ik het bij deze game een must, de game is zo vet met een stuurtje :D! de eerste race game die ik liever met als zonder stuurtje speel damn wat is dat vet! werkt perfect, eerst even wennen maar nu :D! kheb ook de race lijn aanstaan, of het is voor mij de hud uit en de racelijn aan (zonder hud geen minimap, en dus geen idee hoe de baan loopt) of andersom, nou dan heb ik liever alleen de km teller aanstaan! damn vette game! ben gauw weer verder spelen :D!

3. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit het met de 'feeling' van het microsoft stuur bij deze game?
    is er force feedback? en zoja, van welk niveau? beter/slechter dan forza2 of net zo utistekend als in racepro?

4. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg dat wel :)
    Heb het juist nog meegemaakt

5. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat doe ik zoiezo, maar daar wordt de career nog niet leuker van :+ Die uitdaging zal er vast wel zijn ja, maar daar had ik het niet over..

6. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Nou ja, voor de rest is het een racer. Rondjes rijden (of point-to-point igv Dirt2) dus die gameplay is al zo oud als de snelweg naar Rome:) en in de Career verzamel je steeds meer punten/geld en dus auto's ... was al gepost. Opgeleukt met stats e.d ... dus waar je maar van houdt. Anayway, de career is gewoon een career, ik kan er niet veel meer van maken.

7. Rawr nl

Rawr nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij stuurt lekker tegen, en het stuurt ook redelijk zwaar, ook trekt het stuur automatisch recht, dus dat voelt super goed aan, alleen trilt het stuurtje bij deze game niet, ook niet als ik van de baan raak, beetje jammer, maar moet eerlijk zijn dat ik het ook niet mis! Ben echt helemaal verliefd op deze game, rijdt nu in de career in een geupgrade subaru impreza en damn wat een kicke ervaring! ik heb echt sinds jaren niet zoveel lol beleefd aan het gamen! Ben meteen weer verder ! Thnx ea THNX! :D!

Edit: oowh verrek hij trilt wel als ik van de baan raak, maar wel heel lichtjes, totaal niet erg vind ik zelf, heb force feedback op 10 staan in het options menu en das het hoogst, dus daar ligt het niet aan.

Laatst bewerkt: 16 sep 2009
  8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb je ook vibration aan? Staat ook in het Control menu. :)

9. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Nee ik weet het nu wel zo'n beetje ;) Toch bedankt voor de uitleg :thumbs:
    Ik ga hem morgen toch maar kopen :)

10. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Is er meer race/baan variatie in Dirt 2 of Shift?

Cheers.

11. Rawr nl

Rawr nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    shift duidelijk, was het online al snel zat door het magere aanbod aan tracks in dirt, nfs heeft een stuk vettere en gevarieerdere tracks, vind dirt 2 zoiezo een tegenvaller. maja dat is mijn mening

12. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Oke, dan ga ik voor shift waarschijnlijk.

13. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook een paar vraagjes:
    - Kent dit spel ook pitstops?
    - Hoe zit het met vlaggen in het spel, rode gele e.d.
    - Wat voor tuning bevat het spel? Is het meer in de trand van ik koop een auto en geef het een kleurtje of meer zoals de eerdere delen. Dus ook andere motor, spoilers e.d. Ik hoop het eerste.

14. soul2soul

soul2soul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dashboardview is 1 van de meest speelbare die ik ooit heb gespeeld, net zo goed als GT5 imo. Dirt 2 zie je geen fuck.. (ja die heb ik ook) moet ik genoodzaakt in 3rd person view rijden anders rijd ik overal tegen aan.

Toffe game wel, grafisch wel aardig, niet beter dan PGR4 imo. Forza3 ziet er volgens mij ook beter uit.

15. Rawr nl

Rawr nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :|

OMG!

Wat is deze game MEGA!!!! net me eerste online potje gedaan, op spa in een pagani zonda en WTF!! hoe mega vet is dat! zeker met het stuurtje het voelt en ziet er allemaal zo echt en vet uit! dammmmmmmmmn! dacht ik dat de caraeer al vet was maaruuh!! snap sirrieus niet hoe ze deze game zo gemaakt hebben :D!

16. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ff spouwen.. welke "mongol" heeft bedacht om 16 bugatti veyrons over de groene hell te laten rijden ZONDER dat je de auto eerst mag afstellen naar je eigen rijstijl?? En dan ook nog doodleuk als sterren doelstelling neerzetten " 1 clean lap". Die moeten ze echt aan de hoogste boom knopen... :mad: Daar hadden ze een achievement van moeten maken..
    [5p]win a race on the nordscheizze with a bugatti veyron without any damage or cutting the track against 16 ai opponents.

Zal wel aan mijn rijstijl liggen, maar goed... op naar een andere baan!

Voorlopig ff 2 minpunten

- laadtijden tussen events... erg lang voordat je mag beginnen. Retryen is dan weer wel snel.
    - geen afstelmogelijkheden als je een auto aangereikt krijgt...

17. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Spa was top in een Nissan Z350 en Maserati MC12.
    Road America is ook lekker.
    Al een een paar online races gewonnen. Af en toe wel een disconnected.
    Voorlopig allemaal redelijk cleane races.
    En inderdaad lange laadtijden.
    Ongemerkt toch lekker lang gespeeld.

Laatst bewerkt: 17 sep 2009
  18. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik dacht gister precies hetzelfde:lol:
    Wat een ellende om die auto alleen al op de baan te houden.
    Maar na een paar bochten krijg je wel de overhand en is winnen niet zo lastig.
    Daarna doe je die track gewoon nog een keer en laat je ze allemaal voorgaan en rij je relaxt en foutloos naar de finisch voor die laatste ster;)

19. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    WAAAA wat vet. ik denk ik ga toch eens mijn racestuur weer uit de kast halen, damn wat rijdt dat anders dan met een controller, je wagen glijdt ook minder dan wanneer je het speelt met een controller, dit is echt zoveel keer beter:D:D

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zie je toch dat Slighty Mad van het PC universum komt waar een stuurtje met goede FF een must is. Op de PC rijdt die ook heerlijk en idd met stuurtje glij je bijna niet. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina