Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joep nesnaj

joep nesnaj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb twee xboxen. Een xbox bij mijn ouders en één op mijn studentenkamer. De xbox op mijn studentenkamer kon lang niet op internet, maar wel meegespeeld en achievements mee gehaald. Nu heb ik hem eindelijk op internet en mijn xboxprofiel gerecoverd... Maar mijn achievements die ik offline heb gehaald, met hetzelfde profiel dus, zijn kwijt.... Kan ik deze nog terug halen?

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Nee, staat ook groot in beeld als je je account recovered.

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Eurogamer

Hopelijk kent deze wel WPA2 :+.

4. Tits

Tits Active Member Redacteur

Leuk Bevonden:
    36
    kan iemand mij helpen?:/
    Ik snap maar niets van hoe ik mijn xbox moet laten repareren.

Ik heb als laatste mail deze gehad:
    Bedankt voor het contacteren van de Xbox klanten service. Wij zullen de reparatieopdracht voor uw console verder sturen. Intussen verzoeken wij u de volgende belangrijke informatie te lezen.

Er bestaan drie verschillende verzend methodes voor het versturen van de console naar het servicecentrum:

U ontvangt de verzendsticker per email

· U ontvangt een aparte email met instructies voor het uitprinten van de verzendsticker. Volg a.u.b. de instructies om de console naar ons te sturen. U heeft de mogelijkheid UPS te bellen of online een ophaalafspraak te maken.

· Indien u de email van de verzendsticker niet binnen 24 uur heeft ontvangen, controleer a.u.b. de "Spam Filter" of "Junk-Mail Filter" van uw email account. Als u de verzendsticker in deze mappen niet kunt vinden, neem a.u.b. contact op met de Xbox klantenservice om te controleren of u email adres correct was of om een nieuwe email van de verzendsticker aan te vragen.

· Voor het versturen van de console gebruikt u a.u.b. een stevige neutrale doos om te garanderen dat de console tijdens het transport niet beschadigd raakt. Het transport van de gerepareerde of vervangen console of van de aangevraagde vervangstukken terug naar u, gebeurt met een speciale verpakking van ons.

· Noteer a.u.b. uw volledig retour adres en uw referentienummer buiten op de doos.

U ontvangt een vooraf uitgeprinte verzendsticker

· U ontvangt de verzendsticker binnen de volgende 1-3 werkdagen na het aanmaken van de opdracht.

· Zorg a.u.b. bijtijds ervoor dat de console verpakt is.

· Als UPS langs komt, zal de chauffeur de verzendsticker op de doos plakken en deze meteen meenemen.

· Voor het versturen van de console gebruikt u a.u.b. een stevige neutrale doos om te garanderen dat de console tijdens het transport niet beschadigd word. Het transport van de gerepareerde of vervangen console of van de aangevraagde vervangstukken terug naar u gebeurt met een speciale verpakking van ons.

· Noteer a.u.b. uw volledig retour adres en uw referentienummer buiten op de doos.

U ontvangt een gratis doos

· U ontvangt gratis een lege doos met verdere verzend- en verpakkingsinstructies. U heeft de mogelijkheid UPS te bellen of online een ophaalafspraak te maken.

· Onderstaand de verzendinformatie voor de verpakking:

· Naam van de transporteur:

· Traceernummer van de transporteur: (De aktivering van het Tracking-nummer kan tot 24 uur in beslag nemen).

· U kunt de status van de doos zelf via de website van de transporteur volgen met het traceernummer.

Wat u vervolgens daarna kan doen.

· Verwijder aub de harde schijf (alleen in het geval van een xbox 360). Verdere informatie daarover, vindt u onder knowledge base artikel 906204.

· Heeft u een speciale editie van de Xbox 360, verwijder dan ook de frontplaat aan de voorkant. Verdere informatie daarover, vindt u onder knowledge base artikel 907331 Heeft u nog een spel/disc in uw lade, haal deze er ook uit. Verdere informatie daarover, vindt u onder knowledge base artikel 907532 of 906935

· Mocht u een origineel Xbox bezitten, volgt u dan de instructies onder artikel 817396

Wat u zeker NIET moet doen:

· Schrijf geen "Xbox " of "Microsoft" op de verpakking.

· Niet de originele verpakking van de originele Xbox of de originele verpakking van de Xbox 360 gebruiken als verpakkingsmateriaal wanneer uw console voor reparatie moet worden opgestuurd.

· Gelieve geen spel dvd's, harde schijven, AV kabels, kontrollers of welke accessoire dan ook meesturen als uw console voor reparatie moet worden opgehaald. Onze medewerkers zullen u hier op attent maken.

Adres veranderingen:

· Adresveranderingen kunnen we alleen doorvoeren, wanneer de console nog niet is opgehaald. Adresveranderingen nadat het console is opgehaald, kunnen we niet verwerken.

Hoe kunt u de actuele informatie over uw reparatie ontvangen?

· Dit gaat het makkelijkst via onze website op http://service.xbox.com/servicesignin.aspx, als u zich heeft ingelogd, kunt u op de desbetreffende apparaat aanklikken en daarna op "actuele reparatie voortgang".

Na het ontvangst nemen van uw console, duurt het 2 a 3 weken, voordat deze weer bij u is.

Wij danken u voor uw geduld en vertrouwen, tijdens u reparatie, die we zo snel mogelijk u terug zullen sturen.

Dit is een automatisch gegenereerde email, hier op kan niet worden gereageerd.

het probleem is hierbij dat ik hierna niets meer te horen heb gekregen, nu weet ik dus niet of ik hem moet versturen en hoe of ik moet wachten op etiketten of een doos?:/

5. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom bel je niet gewoon even Microsoft? Dan laten ze je een keuze tussen die drie opties maken, en is het meteen geregeld.

6. Tits

Tits Active Member Redacteur

Leuk Bevonden:
    36
    dat is misschien inderdaad het beste, had gewoon verwacht dat ik nog een email ging krijgen:)

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
  8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Mooi, kunnen we weer aan de slag met een 250gb laptop schijfje :+ Mijn 120gb hdd raakt zo vol..

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ja alleen in een MW2 vorm, de 250GB schijf wordt niet los verkocht. En misschien is het wel US only?
    EU krijgt wel een Halo ODST Xbox360 though, maar daar zit dan gewoon een 120GB in...

Laatst bewerkt: 17 sep 2009
  10. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Geloof dat ik ook ergens zag dat er een Forza 3 editie komt. Weet niet of het waar is though.

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Dit is het begin he :+, ze komen er tenminste, en later waarschijnlijk ook gewoon los te koop.

12. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    http://kotaku.com/5361486/another-250gb-360-bundle-this-time-for-forza-3#viewcomments

Microsoft today have announced a second 250GB Xbox 360 bundle to go with the Modern Warfare pack from earlier in the week.
    While this bundle includes two wireless controllers and a 250GB HDD, there's a few key differences. Firstly, this pack comes with a copy of Forza 3, not MW2. Obviously. And secondly, while MW2 earned itself a custom paint job, the Forza 3 pack will just be a plain, regular 360.
    It's only been announced for the European market so far, with a release date of October 23 and the price set at £249.99 (USD$411).

13. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    En natuurlijk komt hij niet naar nederland. Net als dat de 250GB schijf niet los verkocht gaat worden -_-.

14. mazterroulz

mazterroulz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er niemand toevallig een data transfer kit thuis liggen? Als ik hem voor een weekje mag lenen krijg je €5 van mij! :thumbs:

15. Diamond_X

Diamond_X diamonds are forever

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat wel bij dat hij naar de europa komt. Zou wel mooi zijn, want m'n 20GB HD zit helemaal vol.

16. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    In elk geval wel naar de UK, maar niet naar NL..

17. 1nfinity

1nfinity Show your Skill

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is mijn xbox 360 kapot:
    ik zette hem uit en weer aan om controller te wisselen en toen ik hem weer aanzette speelde ik nog even gta 4 je kon er geen gas geven met auto s maar wel schieten (met dezelfde knop) ,toen ik daarna de xbox opnieuw aanzette kwam er geen beeld maar wel 3 rode lampen die constant bleven branden (1 links boven en links onder en rechts onder)
    daarna ontkoppelde ik alles en deed er 15 min. later alles er weer in, zette ik hem weer aan en weer dezelfde ringen. Als alternatieve oplossing haalde ik de harde schijf eraf en toen zette ik hem aan en voila hij deed het weer. dus weer uitgezet harde schijf erweer op en hij deed het weer toen uitgezet en toen ik hem weer aanzetten toen weer de rode ringen en toen weer de harde schijf eruit deed ie het ook niet. daarna erin en nou nog steeds niet.
    Dit zijn dus de RROD verschijnselen ?
    want het rare is dat ie het na 10 rondes RROD het weer ineens deed zowel zonder en daarna met hardeschijf en daarna weer niet.

alvast bedankt

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dit is altijd met RROD, soms doet hij het weer even en dan weer niet. Dit schommelt dus. Lijkt inderdaad op een gevalletje RROD helaas. :mad:

19. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Uiteindelijk krijg je wel weer een RROD, en die wil dan na 10 keer niet meer weg ;)
    Dus op laten halen dat ding, anders heb je 'm straks kapot als je FIFA/PES 10, MW2, ODST, FM3 (doorhalen wat niet van toepassing is) wil spelen.

Laatst bewerkt: 21 sep 2009
  20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Mijn 360 leest vanaf net geen games meer, ben ik net achter gekomen. Gistermiddag heb ik nog zitten gamen en ging het allemaal prima, maar toen ik net een game wilde starten, kon hij hem niet lezen. Dvd's doet hij wel gewoon prima.
    Waar zou dit aan kunnen liggen en hoe kan ik dit oplossen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina