[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 10]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik vond de film alles behalve een horror, meer een komedie om eerlijk te zijn. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat hij slecht was, hij was erg vermakelijk. Ik heb alleen de Engelse remake van Dark water gezien, maar de japanse schijnt velen malen beter te zijn(ik vond de Engelse ook behoorlijk goed) Honogurai mizu no soko kara

Laatst bewerkt: 14 sep 2009
  2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Die hoef ik niet te zien. Kan alleen maar afbreuk doen aan het origineel, en de reacties die ik gelezen heb waren verre van lovend.

The Thing (John Carpenter, 1982)

Aangezien ik zo'n beetje de laatste op aarde ben die deze horrorklassieker heeft gezien hoef ik over 't verhaal vast niet uit te wijden :D

Maar de film doet z'n reputatie eer aan. Hoewel het gegeven simpel is wordt het uitstekend uitgevoerd. Spanning alom!

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    eeehm die heb ik ook nog niet gezien :+

nog steeds spannend/eng dus?

Dark Water echt jaren geleden al gezien, de Japanse versie

4. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nou eng niet, maar wel spannend ja :) Doet gewoon wat ie hoort te doen.

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Maak er maar 3 van die die film niet hebben gezien :+

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ik wel! Op HDDVD. Best goed idd, lekker vaag als de dobberman(?)hondjes uhm.. veranderen 8)

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Doberman? Zijn gewoon Huskey's man (sneeuwhonden) :D

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ohja ik zag het net op youtube:
    [yt]6g5Txe8H6Z4[/yt]
    jummie

Wist niet meer hoe ze eruit zagen dus ging googlen kwam ik dit plaatje tegen:

Maar is van de remake..

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    the thing is sowieso een ranzige film :+

vind trouwens het ontwerp van die hond van de remake er bij lange na niet op lijken.. De 'hond' uit het origineel lijkt namelijk nauwelijks meer op een hond.

Laatst bewerkt: 14 sep 2009
  10. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    dan is het nog steeds een rottweiler :+

ben trouwens deja vu aan het kijken.. die film gaat veeeer... maar is wel goed

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    deja vu heb ik nog in de bios gezien, wel aardige film.

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Vanavond District 9 gezien. Eerste 10 - 15 minuten had ik echt zo iets van WTF?
    Maar gaandeweg vond ik hem steeds beter. Nu ik hem heb gezien vind ik het wel een goede film, juiste door het aparte styltje, de hoofdpersoon en de manier van filmen. Aangenaam verrast erdoor!

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Låt den rätte komma in (Tomas Alfredson, 2008 )

Een eenzaam en gepest jongetje krijgt een buurmeisje waar hij het goed mee kan vinden. Echter, ze blijkt een vampier te zijn. Doorgaans geen reden voor een gezellige boel, maar toch is de film ondanks enkele brute moorden een prachtig liefdesverhaal tussen twee bijna pubers. Het schitterende winterse Zweden maakt de film af. Origineel en vreemd maar kon 'm zeer waarderen.

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik vond het ook een erg toffe film, vooral het einde in het zwembad was briljant :cool: Mooi verhaal, goede balans tussen het vampier gedeelte en het "drama" gedeelte en een einde wat goed bij de film paste.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Is idd een mooie film en een aparte combi van thema's die zeer goed uitpakt.

Ik heb gisteren 'The Wrestler' gezien met Mickey Rourke in de hoofdrol en was echt aangenaam verrast! De film toonde een rouwheid die ik niet had verwacht. Ik had qua verhaal/film meer iets verwacht qua geliktheid als Million Dollar Baby oid. De film toonde echter een sober, realistisch beeld van een Rourke die het leven als worstelaar niet los kan laten wat er ook gebeurt. Rourke acteert super. Echter de film wist me niet altijd even goed te raken. Dessalnietemin een aanrader.

7,8

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    vandaag de documentaire Jesus Camp. Het gaat over een kamp waar kinderen met hun ouders heen gaan om hun volle toewijding aan het christelijke geloof te laten zien (in Amerika, natuurlijk). Werkelijk afschuwelijk om te zien hoe deze jonge kinderen gehersenspoeld worden door die mensen van het kamp (waarvan de ergste de leidster is, een oud dik wijf die erg radicaal christelijk is en de kinderen van alles aanpraat). De ouders van die kinderen zijn overig net zo erg.

Al bij al vond ik deze documentaire behoorlijk schokkend, wist wel dat het bestond maar dat het zo radicaal tekeer gaat bij dat soort 'verenigingen' shockeerde me toch wel.

17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Knowing

Film over het einde van de wereld. Nicolas Cage komt in aanraking met een briefje waarop een lading getallen te vinden zijn. Het blijkt dat deze getallen data zijn voor grote rampen en ook het aanatl slachtoffers staat er van te voren op vermeld. Ook het einde van de wereld staat erop vermeld en dan begint de zoektocht naar manieren om te overleven.

Beetje slappe film die niet echt blijft boeien. 6-

Universal Soldier: The return

Opnieuw met van Damme :') Damn, waarom heb ik deze film in m'n DVD speler gemikt.
    1,5

18. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb de film al gezien maar voor zover ik kan herinneren wordt dit pas richting het einde van de film bekend gemaakt. Spoiler?

19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    Klopt inderdaad.
    Einde is idd een beetje lame maar t boeide mij juist..vond het echt awesome! (het einde dan wat minder), die
    vliegtuigcrash
    vond ik dus echt ziek.

20. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    m'n iPhone maakt overuren met films:

Drag Me to Hell (2009) http://www.moviemeter.nl/film/51413
    whaha ik schrik niet snel van een film (maar in deze film wel 2x). Verhaal is niet heul boeiend maar de horror is wel vet. Deze film is gewoon gemaakt voor de gore en de schrikmomenten :D

Hannah Montana (2009) http://www.moviemeter.nl/film/55373
    Miley Cyrus is wel een leuk meisje :p verder natuurlijk wel een (kleine)meisjes film, maar hij keek wel lekker weg en vond hem nog wel vermakelijk :9

Confessions of a Shopaholic (2009) http://www.moviemeter.nl/film/52367
    nog ergere vrouwenfilm .. shoppen, geld op, nouja de rest van de film kun je nu al bijna gelijk raden. Erg voorspelbaar .. gewoon kut _0/

The Haunting in Connecticut (2009) http://www.moviemeter.nl/film/45244
    kind is erg ziek, krijgt waanbeelden, gaan tijdelijk in oud huis wonen waar vroeger dingen zijn gebeurd. Ziet dan natuurlijk wat er is gebeurd enzo .. zijn al 100 films over gemaakt. Was verder ook niet echt eng of spannend.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina