Borderlands

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Zit er zelf ook beetje over te twijfelen, omdat ik met de spellen die ik wil kopen, bij GH toch wel zo'n 60 euro of meer kan besparen.:x
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    niet alleen zijn het 7 biertjes maar het scheelt je gewoon zo'n 1/3 tot een 1/2 op de winkelprijs. En dat weekje wachten maakt niet uit want er komen zo enorm veel spellen uit dat ik het denk ik niet eens merk.. FIFA10, Forza3, ODST, Operation Flashpoint etcetc als die drukte eenmaal losbarst is er genoeg te spelen en dan maakt het mij niet meer uit of ik een game nou op de dag zelf heb of een week later (behalve bij FIFA10 :D)
     
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hier ff de link naar -HET- topic van de klasses.

    edit: Elke Klasse staat er nu op! \o/

    Roland ziet er heel vet uit, maar blijf toch bij Brick :cool:


    [​IMG]
    Cauterize

    Skill Description: Shooting team members heals them. This effect also works with grenades and rockets.
    -Level 1 Skill: Converts +6% damage from your weapon to health._O_
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2009
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [GT]55997[/GT]
    [GT]56000[/GT]
    [GT]55992[/GT]
    [GT]55990[/GT]
    [GT]55988[/GT]
     
  5. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie nergens bij Lilith's skills ''Death cry'' staan. o_O
    Dat vind ik wel jammer, want dat leek me een leuke skill.
    Op de één of andere manier valt Lilith's skilltree een beetje tegen. Het geeft niet zo'n geweldige mage-gevoel.

    Ook weet ik niet zeker of ik heb op de release ga halen. Als ik bij GH haal, met de rest van alle spellen die ik wil, bespaar ik wel (veel) meer geld. En ik weet niet wie 'm nu allemaal op de release gaan halen sinds sommige mensen zich terug trekken. Zo moeilijk :mad:. Als ik nou ergens goedkoop dat poppetje van ACII kon vinden, zou ik die ook gewoon bij GH kunnen bestellen, en BL op de release halen... Meh!
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Een skill voor de Hunter:
    [​IMG]
    Ransack
    Skill Description: Killing an enemy increases the amount of loot you get from other enemies killed for a few seconds.
    -Level 1 Skill: Chance to drop an additional item: 20%.

    Handig!
     
  7. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, ik vind die split-screen er wel kut uit zien.
    Horizontaal is veel beter dan zo. Heb je veel meer overzicht IMO. Dat vind ik wel een minpunt.

    De Deploy skill waarbij de cooldown minder wordt bij Roland's turret is wel een must-have 8)
    Roland's skilltree is echt de sh*t. Misschien begin ikt och maar met hem...:D
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2009
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Zie dat de talent trees nog niet gepost zijn, hier kun je dus je build per klasse invoeren checken en kijken hoe of wat.

    Het is ff tijdelijk en via een World of Warcraft talent gedaan maar het werkt.

    Je hebt 45 punten om te besteden en om naar het volgende nivea te gaan moet je minimaal 5 in het vorige nivea(s) doen.

    Lilith
    Roland
    Brick
    Mordecai

    Mijn Brick gaat er ongeveer zo uitzien, hopelijk duurt het herladen niet te lang met rocketlaunchers en is de dmg nog te overzien, dat payback ziet er te lekker uit om te passen, en met geen punten in Safeguard zal die shield vaker down zijn.

    Aan het begin denk ik wel toch meer richting het vechten, met deze build komt dat wel goed denk ik ;)! Meeste punten in Brawler, met de rest in Tank, de extra HP is nice omdat je dan nog meer healed door de final brawler talent en Bash ziet er goed uit om wat damage te verminderen en makkelijker schedels als meloenen open te rammen...! :cool:



    ZEKER! Sta jij lekker ver achteraan alles te knallen en extra items te spawnen kan ik ze fijn allemaal weg gappen als brick die overal bovenop zit !
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2009
  9. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik koop BL toch maar op de release denk ik. :eek:
    Alleen weet ik nu niet welke character ik ga gebruiken; Roland is echt veelzijdig, Brick is gewoon kast, Lilith is sexy, en Mordecai is handing.
    Ik wacht wel tot iemand weet met wie ie gaat spelen -knipoogt weer iemand-
    Oh, snap! Je kan voeten afknallen...8) Hell yeah!

    Geen idee hoe ik dit filmpje moet posten, dus ik doe het maar zo:

    GameSpotFilmpje

    Bron: Kotaku



    Borderlands Is An Exhilirating But Oddly Hollow Experience
    By Brian Crecente, 12:00 PM on Tue Sep 15 2009, 37,763 views

    [​IMG]

    I've scoured the Arid Hills in search of the monstrous Moe and Marley, hunted the winged and clawed predators of Skag Gully and blown off the legs, arms, heads of more bandits in the Arid Badands than I can remember.

    But after all of the time spent in Borderlands, collecting weapons, finding upgrades, earning experience all of the way to level 17, I'm still undecided about whether I actually like the game.

    One thing I do know: I keep coming back to it.

    Gearbox's Borderlands isn't due out until this October for the PC, Playstation 3 and Xbox 360, but I've spent the past few weeks playing through an introductory section of the game as the game's sniper character, Mordecai.

    Moredecai is a specialist in long-range shots, of course, and eventually earns a winged-pet named Bloodwing. As you make your way through the game as the sniper you have the opportunity to upgrade your character or Bloodwing. Your character's upgrades include things like increasing the damage your weapons deal and making it easier to hit enemies. The upgrades for Bloodwing allow him to attack faster and more targets and increase the sort and amount of loot dropped by his victims.

    My time with the game was limited to the areas I've already mentioned and single-player gaming only. While the game walked me through the early training missions, it didn't deliver any sort of plot. I'm told this is a product of it being the press demo and that the retail game will open up with some backstory.

    What I did get a great sense of was the game plays and feels, and how missions are dealt out and completed.

    The controls are fairly tight, allowing you to play this hybrid action-role-playing game as a first-person shooter. Aiming, sniping, movement are perfectly suited for quick pick-up and play for any fans of shooters.

    The ability to hold a number of weapons and quickly hot-swap between them is another nice bonus that will appeal to fans of running and gunning.

    The damage modeling, too, is a big plus, allowing you pinpoint precision in how you take an enemy down. I was able to snipe off a bandits foot from across a map. Yes, that means there is plenty of gibs and gore. And for awhile I was satisfied running around shooting things, playing Borderlands essentially like a first-person shooter map packed with bots.

    But overtime that grew a little dull. The enemies aren't altogether that intelligent, and the spawn points can be, no matter how random the results, very predictable.

    So I jumped into a few missions and the game really started to trudge. Why would I want to run out and hunt Borderlands version of feral dogs? Do I really need to clear out the gangs in this dust bowl? Why do I care about the garden of an amiable loner?

    Without much of a plot to anchor the missions too, I was losing interest quickly. Fortunately, I eventually started to hunt down some missing logs and journals for a couple of missions and the audio recordings began to fill me in a bit on the backstory.

    Perhaps, there will be a reason to make me want to move forward in what now seems like a mostly blank canvas, but this build certainly doesn't provide that inspiration.

    Don't get me wrong, I've been playing the hell out of it. Enough to finish every single available mission in the game and level up to 17, something I expect isn't typical of the relatively confined demo.

    What keeps me intrigued, makes me want to come back again and again are all of those weapons. Those glorious weapons. There are, by some accounts, more than 3 million variations of weapons in the games. And some do some pretty amazing things. All of them have great, randomly generated names like my machine gun "Bone Shredder", my electrified-bullet shooting sniper rifle "LB20 Static Wrath" and my brutal six shooter "MAL31-B Blast Law".

    While the other weapons are pretty neat, and took me quite a time to find, it's Blast Law that renewed my interest in the demo just when I thought I had had enough.

    Prior to stumbling across this seemingly innocuous revolver I had to plug away at enemies for a few seconds with Bone Shredder before taking them down. Out of curiosity, mostly because Blast Law's name is written out in a rare purple, I decided to check it out.

    The first thing I noticed was that this tiny pistol has a pretty hefty zoom feature: A must for any sniper. It also has a very fast fire rate and reload rate. Then I aimed the gun at a dog-like Skag and pulled the trigger. The creature disappeared in a cloud of red mist. Holy shit!

    Amazed by the tiny gun's shocking stopping power, I made my way over to a known bandit spawn point to try it out on some larger, more crafty targets.

    Pygmy bandit: Mist

    Lunatic bandit: blown in half

    Skulking, armed bandit: Legs blown off with a low shot.

    Finally, brutish hulking chain-gun toting bad guy: Three shots then dead.

    What was beginning to feel routine and a bit monotonous suddenly had new life and I spent another few hours and gained another level playing around with my new weapon.

    With another 3 million or so weapons to discover, I imagine Borderlands will, story or no story, manage to keep me engaged for quite awhile.

    Here's hoping there's a bit more to the final game though to satisfy more than my bloodlust.

     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2009
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Jah, ik kan me dat goed voorstellen als je de relatief kleine demo helemaal rond speelt 8)


    Mirik zei in een comment dat hij vandaag een Hands on review gaat posten, ben beniewd!:)
     
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar hij gaf wel goede informatie over het schieten van voeten, en dat dat ook iets doet 8)
    Die vrouw die de demo speelt op het geposte filmpje, speelt best goed.
    Ze had één keer alleen maar critical hits, en ze rende niet zonder ammo rond. Ik wil wel wat meer weten over de auto's.:eek: Vind je dat er nu wel wat meer informatie is vrij gegeven, Dr0kz? En haal je 'm nog op de release?
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Geen idee moet hem nog steeds bestellen :lol: En die vrouw speelde een andere char dan wat je zag btw , zij speelde Roland.

    Hopelijk pleurt dat wijf ook gauw op weer want ik vond haar maar irritant lullen zeg, geef mij maar Randy :thumbs:
     
  13. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Het duurde wel lang voordat ze op de naam ''Pandora'' kwam...
    Randy is veel beter, hij is lekker enthousiast, en weet waarover hij praat. Ik vond haar maar...mwa o_O. Ze kletste maar wat.8)
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Vond haar zwaar irritant, wou bijna het geluid uitzetten ;)
     
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Achja, ze zei wel dat de wereld erg groot is, in tegenstelling tot -sommige previews-:D Anyway, ik moet naar school nu, dus ltrz!:+
     
  16. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1

    Zat ff naar je build te kijken en je hebt maar 40 point om te besteden volgens mij

    Note: The level cap is 50, with a skill point added for each level starting at 5. The Special Ability skill only requires one point to max out, leaving 40 points to spend in the other skills. Each skill can be maxed out with 5 points, so you could max out the top tier skills in two of the trees, if you wish.

    Dit gaat mijn sniper tree worden denk ik http://www.war-tools.com/t65583.html?b=9h5505c55505005
     
  17. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen zegt 45, en dat is ook logischer dan 40.
    Sinds je vanaf level 5 skill points krijgt. 50-5= 45...?
    Maar tlijkt me dat je ergens 2 skill points voor één level krijgt, want anders zou het 44 skill points moeten zijn, sinds de ''special ability'' 1 sp is.

    Mjah, tis in iedergeval geen 40. :mad:
     
  18. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1

    okok, 45 dus ;) ff mijn skilltree aanpassen ;)

    dit dus :D

    http://www.war-tools.com/t65583.html?b=95g5505c55505005
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2009
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Je krijgt in feite 46 Skill points maar je eerste gaat naar je main skill (bloodwing/phasewalk/beserker/turret)


    Kijk dit dan
    [​IMG]

    Dat zijn dus die class mods die wat stats en een effect(s) toevoegen, zit er goed uit dus. Deze is van een epic (paars) qualiteit
    Ook kun je de tijdelijk shop zien, denk dat dit 17 minuten is, maar weet het niet zeker het kan ook seconden zijn en dat je dan snel moet beslissen ;)
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2009
  20. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    leuk zo'n skilltree, ik was van plan me te laten verrassen maar heb de skill tree toch maar ingevuld uiteindelijk.
    http://www.war-tools.com/t65587.html?b=901f32051451405050
    miss doe ik het uiteindelijk heel anders ingame maar ik heb wel het idee om een soort van support te gaan spelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina