[Halo 3: ODST] Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    het vreemde is dat ik de mp van Halo 3 nooit eindeloos gaaf heb gevonden, maar het aan de andere kant wel de enige mp is die ik altijd leuk ben blijven vinden :)

Had trouwens een mailtje van Zavvi. Spel is onderweg!

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Maar echt tráág is het toch niet? :eek: Ietsje trager dan andere snelle shooters, maar ik heb nog geen moment gedacht dat het *traag* was. :p Firefight lijkt me dus prima te doen.
    En als het niet te doen doen is zal ik er nog meer plezier mee hebben :lol: (in co-op wordt zelfs je dood grappig)

Dus is Halo nu eigenlijk traag of zijn die andere games snel? :+

@Kevf: Nu al? :'-( Waarom moet ik nou ook weer bij Gamehubs bestellen. 8)

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Halo traag ;) ik stoorde me daar echt mateloos aan de laatste keer dat ik dat online speelde.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb hem besteld bij Zavvi voor 32,- :cool:

en Halo is zeker niet traag, of je moet het vergelijken met UTIII oid

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Alleen de transporttijd van zavvi is altijd vrij lang ofniet? Dus met een beetje pech duurt het nog 2 weken.. ;)

6. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook vaak CoD 4 gespeeld en dat is veel sneller maar ik erger mij niet aan de trage gameplay van de Halo serie. Misschien is het daardoor ook 1 van de grootste games ooit geworden. Iedereen heeft last van dat de wat trage gameplay dus dan erger ik mij er niet aan, ik weet dat ik hoog kan springen dan ga ik mij daar niet aan lopen ergeren.

7. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn laatste bestelling was 11 werkdagen onderweg. Wordt vanaf de Kanaaleilanden verstuurd, dus het zal wel een tijdje bij de douane blijven liggen.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en zo bespaar ik mooi weer 8-9 euro :cool:

Vorige keer was het overigens in 7 dagen.

met het aantal spellen dat ik koop per jaar (stuk of 20 denk ik) kan dat prima uit. En het is niet dat ik de mp van Halo 3 nog niet ken ofzo :+

9. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik had een tijd waar ik CoD 4 prefereerde boven Halo 3.. toen vond ik Halo 3 toch wel langzaam zeg, maar dit kwam alleen door de sprintfunctie in CoD 4.

10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Komt inderdaad door de sprintfunctie, verder id cod4 net zo "traag" als Halo 3.
    Om eerlijk te zijn kijk ik meer uit na de ODST singleplayer dan naar firefight.

11. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En de 60 fps die COD draait en Halo niet. Daarentegen zijn granaten in COD gewoon kansloos, je moest een weten hoe vaak ik met me controller heb gegooid na een random nade :p

12. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zij laatst toenik zei dat ik voor 40 euries bij deze xbox shop halo had besteld dat ik dan misschien risico zou lopen dat ik het niet kryg ofzo aangezien et volgens hem halo 3 odst evenduur ind e winkel is?

Die online shop is tog wel betrouwbaar en professioneel?

Nog een vraag:

De release dag van halo 3 odst is 22 september.
    Kriig ik het spel dan ook precies die dag op me deurmat?

Dus korte samenvatting: Is de xbox shop die met banners voor halo 3 odst 39.50 adverteerd betrouwbaar?

Graag antwoord!

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    aan de andere kant: de halo granaten hebben een blast-radius van een halve centimeter. Gaat nergens over.

@ G4L: vaak wel op tijd, echter geen garantie. Zeker wel betrouwbaar in de zin van dat je altijd je product krijgt

14. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Je gebruikt granaten ook eerder om iemand zijn schild omlaag te halen dan te doden.

ODST montage
    [yt]cL-n19aR6NU[/yt]

Vond het wel leuk.

15. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de de game vandaag weten te bemachtigen. Eerste indrukken na 45 min zijn redelijk positief.
    Sfeervol begin, matige graphics vallen wel meteen op. Het spel is een stuk pittiger omdat je character veel minder kan hebben dan Master Chief. Ben net een goede 15 min bezig geweest om een Brute neer te leggen. :D

16. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mag ik weten hoe je hem hebt behandigd? Illegaal?

17. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Illegaal of legaal. Als je hem legaal heb kan je dan even posten waar je hem vandaan hebt.

18. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    100% legaal. Ik zeg alleen niet waar ik de game vandaan heb ivm het embargo op de game.

Maar ik denk dat veel mensen de game dit weekend al kunnen kopen, misschien morgen al, gaat altijd wel een grote keten in de fout en dan brand de hel los. :p

19. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    /Mod Even een mededeling voor de mensen die hem al hebben, wees voorzichtig met het posten van spoilers! Spoilen levert je direct een OW + ban op.

20. J-E-N-O-V-A

J-E-N-O-V-A Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op xboxhome.nl staat dat hij op voorraad is! je kan bij pre-orders je mail achterlaten en dan krijg je bericht als hij op voorraad is, kreeg net de mail binnen :) dat betekent dat hij morgen de deur uitgaat :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina