[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoel qua betalingen e.d. omdat ze met meerdere landen te maken hebben. Dit heeft Blizzard gezegd.

Ach, het komt heus wel :)

2. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Door sparen voor de tier8,5 helm en chest. daarna gewoon de hands of legs kopen!

3. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik zou het gewoon doen, je zegt net zelf dat je Naxx/Ulduar gaat doen. Daar droppen ook Emblems, dus die 39 die je nu uitgeeft aan een upgrade heb je binnen no-time terug. :)

4. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoiezo is de gear die je haalt met emblems of conquest al beter dan naxx items. zoals maikel zegt, doorsparen voor tier 8.5 (helm / chest 58 emblems per stuk)

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dan wacht ik daar wel heel even op. Zit op 51 Emblems namelijk.

6. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ligt eraan wat je anders zou willen kopen van je emblems. Als daar tegenover staat een Conqueror's piece (head of chest) die misschien de setbonus zou vormen dan zou ik daar voor gaan, hoewel ik niet zo veel verstand heb van warlocks en ik dus niet weet of de 2p setbonus goed is.
    <-- (Mage en Priest speler)

PS: Velen's Leggings of Conquest vandaag gekregen in VoA 10 op mijn priest, ben er ontzettend blij mee want op mijn mage heb ik het voor elkaar gekregen om 20 keer VoA te runnen zonder ook maar 1 keer mage gear te zien droppen :) Mijn priest is na 1 week 80 ook al bijna beter gegeared dan mijn mage in een jaar, puur omdat de badge gear voor priest healers gewoon erg goed geïtemized is.

Laatst bewerkt: 16 sep 2009
  7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nu ben ik even godsgruwelijk kwaad. Een of andere mongool heeft mijn account te pakken gekregen. Het is nu in eens een battle.net account en ik kan er niet op. Ik heb dit zelf niet gedaan en ik heb een kindsimpele manier nodig om dit op te lossen.

Zo zielig om accounts te hacken als dit het geval is. :mad:

Edit: Ja het is het geval. De e-mail die ik kreeg van Blizzard begon met hello Chen. %$^$&%%^ communisten ook met je.

Sorry mensen, maar dit is echt zo kut. Als die gozer ook maar iets gezegd heeft tegen mijn contacten in het spel, dan heb ik straks nog heel wat uit te leggen ook. Ik cheat niet, wil het niet, doe het niet. Die Peking Eenden kunnen het gewoon niet laten. :mad:

Laatst bewerkt: 16 sep 2009
  8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha ja true :) Was ook niet om je aan tev vallen hoor ;) Ik kan prima wachten.

Weet iemand of ook je Arena teams worden geremoved bij Faction Change?

9. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan er wel vanuit gaan.

10. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook. Je kan alleen maar wachten tot ze hem "un" mergen en een wachtwoord reset voor je doen.... en dat kan lang duren en daarna snel zelf mergen heh ;)

11. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zo heb ik dus 2 keer last gehad dat mijn account gehacked was. Zelfs de hele guildbank was toen verkocht. Wat wel een leuk bijkomend voordeel toen was, is dat Blizzard toen alles terug had gezet in de guildbank wat verloren was gegaan EN alles wat in de guildbank zat naar mij toe had gemaild. Hadden we dus alles 2x 8)

Sindsdien heb ik een Blizzard Authenticator en nooit meer problemen.

12. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ook. Heb al mijn accounts gemerged + een Authenticator :)

13. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197

Waar kun je een EU authenticator kopen?

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Via de site of je kunt het via je mobiele telefoon doen.

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dan wacht ik inderdaad wel even af. Kun je me misschien een PM sturen hoe ik het dan uiteindelijk zelf moet doen? :eek: Alstublieft.

Ik snap het nut er ook niet van. Ik moet toch eerst, als ik mijn account terug heb, mijn wachtwoord zelf veranderen. Ik zou alleen wel een PM hulp kunnen gebruiken als ik mijn account moet mergen als ik heb weer heb. ;)

16. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Laatst bewerkt: 17 sep 2009
  17. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb precies hetzelfde gehad gelukkig is alles goed gekomen.
    Je moet even deze webform invullen:
    http://eu.blizzard.com/support/webform.xml?locale=en_gb
    (even account hacked/compromised of iets dergleijks)
    En dan zo veel mogelijk info invullen, je serial codes van je originele WoW (ik heb ook de serials van de uitbereidingen erbij gedaan) je secret question + antwoord eventueel ook nog creditcard nr of laatse gamecard code die je gebruikt hebt etc. Ik kreeg hem terug na 3 weken dus het kan wel even duren. Ook kan je proberen ze op te bellen (https://www.wow-europe.com/en/support/accountbilling.html ) Maar ze zijn eigenlijk altijd overbelast en zelfs na 4 uur wachten (eigen ervaring) kom je er nog niet doorheen.
    Veel succes in ieder geval als je nog vragen hebt moet je ze maar vragen :)

18. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Faction Change Service Now Available in Europe

Quote from: Ancilorn
    The new World of Warcraft Faction Change service is now live in Europe. As we mentioned previously, [http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=9895129741&sid=1] we’ve been in the process of developing a new service for World of Warcraft that will allow players to change their faction from Alliance to Horde or Horde to Alliance for a fee. After purchasing a Faction Change for a character, a player can choose any race of the opposite faction that is compatible with the character’s class. Please note that all achievements and quest lines relating to the Argent Tournament are reset when a character uses the Faction Change service.

For more information on the Faction Change service, please read the FAQ, [http://eu.blizzard.com/support/article.xml?articleId=39810] or visit the Faction Change page [http://www.wow-europe.com/account/] to get started.

We would also like to inform everyone that we will be offering a Race Change Service in the future. This decision was based largely on community feedback, and often in regards to the Faction Change service. Players who choose to switch races will be able to change their race within their same faction and class. Additional information and updates about Race Changes will be published at a future date. (Source)

Jeeej :)

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Faction change is er, tijd om te switchen people! (Me not included, vind het prima zo :+)

20. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same, zal het ook nooit doen, eens Horde altijd Horde!*)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina