Need for Speed: Shift

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie alleen forced feedback staan, maar geen vibration hoor!
    Kan je precies vertellen waar dat staat?
    speel met stuurtje btw...

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik speel de PC versie die heeft wel die optie. Dacht dat de console versie het ook had. My bad. :)

3. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    @c o u g e r
    Die naam is al irritant van je met al die spaties en dan ga je ook nog vervelende vragen zitten stellen aan iedereen. En over de gfx mister c o u g a r die zijn wel goed!
    Ik denk dat, als je een 7tje geeft voor de ghx, is moet gaan denken aan een ander scherm... :p

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Paar screens gemaakt. :)

5. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Brute bakken, zelf zo gemaakt neem ik aan. Wel erg vet, vooral die laatste.

Edit
    Iemand de photomode al geprobeerd?

6. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit er aan te denken om Shift te kopen ipv Dirt2.
    Alleen is de besturing zo gevoelig als in GRID en is het nog bij te stellen ? (Controller gewoon)
    GRID vind ik persoonlijk heel erg saai qua besturing, weinig physics, ik kan gewoon geen gevoel leggen in die besturing van GRID...is dat met Shift wel ?
    Ik vind het namelijk heel gaaf om de ideale lijn te rijden, rempunt zoeken en strak in te sturen.

Laatst bewerkt: 17 sep 2009
  7. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup.. is 10 keer niks.
    Gewoon een erg kale photomode die ze er ook wel uit hadden kunnen houden.. je kunt amper rond je auto pannen en zoomen, omdat er een onzichtbare barriere omheen zit.

Voor de rest nog steeds een top game.. ik moet alleen wel zeggen dat de handling inderdaad beter is met een stuurtje.. lijk je meer grip te hebben.

8. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk is wie we daar hebben!
    Ga die game maar is spelen!
    het is C O U G A R...geen couger...;)
    Ja het is inderdaad iri om in te loggen:)

9. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Oke weten we dat ook weer, Thanx. Ben nu toch weer aan twijfelen, gisteren de screens gezien in Forza 3 topic en las ik over dat lange parcour dat wat wel erg gaaf word. De incar vind ik hier toffer uitzien, maar als game weet ik niet hoelang deze me boeien kan. Nu weet ik wel dat ze niet te vergelijken zijn, maar ik twijfel aan de houdbaarheid van deze game.

10. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net en Need for Speed: Shift en Dirt 2 gekocht.
    :thumbs:

11. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Career is niet suuuperlang.. dus als je niet van online rijden en time trialing houdt (of alles 100% halen in career mode) dan ben je na een week of twee wel klaar denk ik.

12. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Dat van de career is niet zo'n punt bij mij, die speel ik in de meeste racegames niet volledig door. Maar het gaat om de spark van het spel, bijvoorbeeld PGR4 ben ik een tijdje terug weer mee bezig en blijft leuk om op te pakken. Met racegames ben ik een beetje raar, dat ik juist niet zoveel aan dat upgraden meer doe maar meer standaard race, tijdritten, sprints voor de fun enzo.

Ook hoor ik dat sommige supercars niet zo helemaal uit de verf komen, dat is wel minder.

13. Skaaffie

Skaaffie zoek dieper

Leuk Bevonden:
    1
    Ondanks dat RacePro onafgebroken in mijn xbox heeft gezeten sinds die uitkwam, heb ik mij toch laten verleiden om deze eens een kans te geven(om het wachten op FM3 een beetje aangenaam te maken).

Gisteren gehaald, begonnen met controller.....hmmmm WTF, sliding heaven.

Maar toen het logitech stuurtje er aan gehangen :D. Zo dan wereld van verschil.

Alleen de deadzone staat standaard niet echt lekker voor het stuurtje, zwabber de zwabber.

Op zoek naar een test mogelijkheid, kan niet vinden. Ik denk dan maar quickrace proberen en daar timetrial kiezen. Kan je niks afstellen als je in de race zit :{, en gelukkig heeft NFS niet zulke lange laadtijden....

Even door gebeten en ben nu happy met de afstelling(voor het eerst dat ik meteen met stuur stukken sneller ben dan met controller).

Na de time trial in quick race te hebben gedaan kreeg ik $4000, en al die minor badges.
    Ik denk nog dat zit apart van de career mode, maar nee dus.
    Dus voor het afstellen van het stuurtje heb ik zowaar een kleine $40.000 gewonnen.

Lijkt me niet de bedoeling, zo kan je wel heel makkelijk geld verdienen en je driver level omhoog krikken.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je veel zwabbert moet je de Speed Sensitivity op 0 zetten. :)
    En idd met stuur lijkt de game veel beter te werken.

Was ook een van de kritiek punten in de reviews.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Edit: Foutje.

16. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je jouw afstelling voor de DriveFX eens posten? Dan kan ik hem in het weekend ook uitproberen :)

17. Vriendloos

Vriendloos Guest

Is dit spel beetje een aanrader? Ik wil graag weer een leuke racegame hebben, vooral voor online. Ik vond Pgr4 bijvoorbeeld een vermakelijke racer, hoe staat Shift een beetje in contrast met dat spel? Ik zoek niet echt een hele realistische sim als Forza of Gran Turismo ofzo

18. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn de beste instellingen voor de afstelling van je stuur dan ?

19. Skaaffie

Skaaffie zoek dieper

Leuk Bevonden:
    1
    Ben er nog niet helemaal uit. Het beroerde is dat je iedere keer weer zo lang op die laadtijden moet wachten. 1 ding veranderen, race induiken enz enz.

@Hybrid
    Ik had die Speed Sensitivity op nul gezet, maar bij mij zit de zwabber duidelijk in de Deadzone.

Ik gaat nog even verder testen, viel me net ook op dat als ik gaspedaal indruk de toerenteller af en toe echt een stap neemt, gaat niet vloeiend.

Tot nu toe zijn de instellingen voor mijn Logitech:

Steering deadzone: 5%
    Acc. deadzone: 0%
    Brake DZ: 0%
    Steering Sensitivity: 55%
    Acc. Sensitivity: 50%
    Brake Sensitivity: 50%
    Speed Steering Sensitivity: 0%
    FF: 10
    INverse shifting: Off
    Camera Y Axis: Normal(weet niet wat dit precies is, ik kan namelijk niet meer rondkijken met de D-pad als ik met stuur speel, had gehoopt dat die automatische headtracking erin zou zitten)

Input meer dan welkom!

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lijkt me dat er dan een afwijking in het stuur zit en dat is dan idd op te lossen met deadzone.

En als je het helemaal realistisch wil hebben moet je pedalen (niet steering, 50 is daar het best) je alles op 0 zetten, want is een beetje gas is dan ook een beetje gas. En perfecte instellingen bestaan niet. Dat is persoonlijk net als setups. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina