PES 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0

    Vandaar misschien ook de reclame borden van Clearasil?...hehe
     
  2. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind het wel jammer als je dieptepass geeft dat je mannetje automatisch naar voren loopt en niet dat je hem manual naar bal toe kan laten lopen, te veel scripted.

    Ook de responsetijd is toch wat te lang.. na enkele potjes meer gespeeld te hebben.
     
  3. Project Zer0

    Project Zer0 ..........

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    13
    Net even een paar potjes gespeeld, ben als Fifa fan goed verrast, zelf heb ik ook alle vorige PES edities, alleen de laatste jaren stelde PES mij echt teleur.
    Dit jaar gaat het de goede kant op, alleen vind ik de responsetijd zoals eerder genoemd wel irritant, dit moet en kan beter.
    De spelers zien er tijdens het spelen goed en realistisch uit, alleen wanneer je dan een replay bekijk en even te dicht in de buurt kom schrik ik nog wel eens, de gezichten zijn niet slecht, verre er van maar heb het gevoel dat Konami te veel detail wil toevoegen, zoals bij onze getinte vrienden als Henry zitten er bruine wijnvlekken in het gezicht en onze held Ibra mag wel wat minder oogschaduw gebruiken.
    Zelf speelde ik zojuist op regular en professional, wat natuurlijk niks voorsteld maar de ballen vlogen er op regular wel makkelijk in, op professional is het voor mij al wat lastiger al hoewel je soms wel makkelijk langs je man ren.
    Al met al vind ik PES dit jaar zeker niet slecht maar of ik hem boven Fifa verkies nee, maar ik gaat hem zeker wel kopen.
     
  4. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Bij PES 6 was daar altijd een knop voor die ik overigens zo'n beetje altijd gebruikte.. dus die zal hier ook wel in zitten en dan gaat je er argument niet op ;)

    Hoe zat dat eigenlijk in FIFA09.. bij 10 kan je zelf duidelijk lopen maar bij 09 was ik eigenlijk te lui om te kijken hoe dat moest :+
     
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    bij fifa 9 en 10 kon je juist Niet zeggen ik wil een bal pakken ja of nee die naar de zijlijn rolde er liep altijd wel iemand heen. ook als jij de controle er over had(zou moeten hebben)
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind het echt niks. Het speelt gewoon niet fijn ik weet het niet. Heel jammer ik wil gewoon kiezen uit 2 goede voetbalgames maar nu blijft Fifa alleen over.
     
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Dan is je keuze tioch gemaakt?

    Bij mij is het nu eigenlijk. Hoe meer ik deze demo speel hoe leuker ik m ga vinden. Het enigste wat een beetje irriteert is het geluid.

    Zeker het publiek als je net naast schiet. schiet of een grote kans.

    Verder vind ik hem aardig lekker weg spelen.
     
  9. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap wat Danny bedoelt en geef hem groot gelijk.
    Hij bedoelt: Hij kan bij Fifa niet de dingen doen, die hij in gedachten heeft om te doen. Dat heb ik ook heel erg vaak. Dat is ook de reden dat ik een PES man blijf, bij die game is het veel minder.

    Oke, ik geef toe pes 2009 was niet wat ik verwachte PES 2008 & 6 heb ik op de xbox 360 erg veel gespeeld nog regelmatig word pes6 live gespeeld en ben ik er ook te vinden. :thumbs:

    Maar ik koop de games allebei dit jaar.:);) ( maar pes is mijn footie al jaren ;))

    btw, zijn de achievements al bekend?
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2009
  10. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn heb net ook de demo gespeeld en ik moet bijna kotsen.
    Vind het gewoon echt heel erg lelijk eruit zien en het speelt gewoon echt kut.
    Krijg flashbacks van toen ik een paar jaar geleden PES6 op mn PSP speelde.
    Nee t wordt duidelijk FIFA voor mij net als vorig jaar.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329

    Denk dat je me niet snapt. Bij FIFA zegt hij dat hij bepaalde handelingen niet uit kan voeren. Nu blijkt dat ( welliswaar de DEMO van PES ) PES2010 gewoon bagger besturing heeft en een erg slome response heeft kwa handelingen. FIFA2010 heeft dit niet, dat is knop > reactie. Dus ik snap heel Danny z'n reactie niet.
     
  12. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze demo is iets te oud imo je kunt er in principe niks mee
     
  13. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Die response is onzin dat is bij fifa ook zo traag als het achterste van een paard. :b: Dat is gewoon nog niet goed bij voetbalgames, in de toekomst zal dit vast wel komen.
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Om maar even van dit sprookje af te komen: Op mijn PC is de PES2010.exe van 28 augustus, dus ongeveer drie weken oud.


    Nog steeds even horkerig, lees ik? Kan je het niet met iemand oneens zijn zonder hem te beledigen en zwaar te overdrijven ( 10 seconden... )?
     
  15. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Die response tijden zijn iig sneller want deze demo komt uit juni en de versies die winning eleven blog enzo hebben gehad reageren veel beter
     
  16. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, bij FIFA ook zo traag, in PES 2009 kon je snel schieten,nu niet meer, maar het gevoel van een schot in PES2010 is niet te vergelijken met een schot in FIFA2010 dit is natuurlijk maar mijn gevoel en gevoel is persoonlijk!
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Hoe kan een EXE nou 4 weken oud zijn? :emo: Voor zover ik weet word een exe altijd ge"brand" op het tijdstip dat hij geplaatst word in een map? Maargoed.

    En nee, ben niet horkerig. Als je die oogkleppen effe af doet zul je zien dat het gross van de mensen klaagt over de response tijd. Maar hey, to each his own.
     
  18. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet dus :'-(
     
  19. shifty_afca

    shifty_afca Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel een slechte zaak als je nog met een demo van juni op de proppen komt.

    Veel mensen maken hun keuze op de speelbaarheid van de demo, en zo te lezen is de meerderheid er niet tevreden mee.

    Danny reken ik natuurlijk niet mee ;)
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben hem ook aan het downloaden(zit op 35 % na een uur downloaden :emo:), hoop echt dat Konami weer eens wat goeds heeft neergezet! Verlang toch wel weer terug naar PES om eerlijk te zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina