Yes, na een jaar eindelijk die verrekte achievement. Hah voordat ik in het titelscherm was had ik hem al. Gelijk weer naar dashboard!
Ik had deze achievement gewoon in mijn telefoon agenda gezet omdat ik hem echt niet wilde missen naja goed, ik dacht post het effe voordat iedereen hem mist
Ja gast. Maar het is niet alleen voor deze achievements, want ik ga ook nog even de Killroys zoeken zodat ik op 1000/1000 uitkom. Maar eigenlijk best wel ziek idd, dat ik een spel ga halen voor ~3 achievements..
Haha, ik heb het spel al weken bij mn broertje thuis liggen deze week idd weer eens meegenomen (zit op kamers) voor die achievement. Zul je zien dat ik m morgen vergeet...
Remember September '44 Played Hell's Highway on the anniversary of Operation Market Garden 50G En dat is vandaag
Als ik hem morgen om 4 uur speel kan ik dan nog de achievement halen via time-zone veranderen? Want je kan toch maar 12 uur terug veranderen? (bij MM hadden ze hem morgen pas weer binnen, dus misschien ga ik dadelijk hier wel even naar de stad. Moet toch nog gymschoenen halen.)
Geniaal op zijn manier. COD is geniaal door de actie en MP. BIA is geniaal door het verhaal, realisme en SP.