Borderlands

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Waarom dat ene puntje in revive? 8) Ziet er best nutteloos uit, 14% kans om iemand die dood gaat tot leven te wekken als je je turret neerpleurt, doe dan Aid Station of Fitness ofzo ;)

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Rezz me, please! Onderschat revive niet! In vele spellen zijn de revive skills echt...nodig!
    Als er ergens een revive is, moet je die halen 8)

Misschien moet ik ook maar eens een zo''n ding posten, waar je me build ziet...hmm

Laatst bewerkt: 17 sep 2009
  3. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    ja, miss heb je wel gelijk, de punten tussen Aid station en Fitness verdelen hangt denk ik sowieso af van hoe veel health Roland standaard heeft. ik weet sowieso ook niet wat er gebeurt als je neer gaat en er is geen turret met revive in de buurt... jij wel?

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je bedoelt nadat je 'Fight for your life'' is mislukt? Dan lich je dood op de grond, wachtend op Roland om je te reviven...of je respawnt en loopt weer terug.:+

5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ken je beter naar hem toe lopen en ff op X drukken dan hopen dat eens in de 7 keer je turret het voor je doet :p

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Of je doet meer punten in die skill...als je echt voor een échte support build gaat, kan die skill niet ontbreken.

7. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    'Fight for your life'? ik denk dat ik die Dev diary of interview heb gemist. je moet vechten om HP terug te krijgen?

idd als ik standaard iemand al kan rezzen hoefd mijn turret dat niet voor me te doen.

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    met 5/5 is het nog maar 70% kans, en iedereen kan je reviven, ennnneuh je kunt het zelf ook als je een kill maakt terwijl je op de grond ligt ;)!

En jah Fight For Your Life betekend dat je op de grond ligt en je niet kunt bewegen maar dat je wel nog kunt schieten (denk Last Stand Perk in CoD, of Left 4 Dead) iemand kan je dan reviven maar je kunt zelf ook met een gun schieten nog, als je dan een kill kan maken sta je uit jezelf weer op.

9. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    ok, ik had iets lastigers verwacht.

trouwens.. ik heb nu mijn skill tree tot level 45, maar ik heb nog maar 36 points gebruikt betekend dat dat ik nog meer kan toevoegen? :eek:

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Maakt niet uit wie of wat je bent, maar als je dood bent, kan je niet schieten...:mad:

En fight for your life is zoiets als...ik kan geen voorbeeld noemen. Het is zoals de naam al zegt, als je bijna dood bent ( of dood zou gaan...één van die 2 ) moet je vechten voor je leven. Dus ja...lekker mobs afmaken 8)

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    jep je kunt 45 punten toevoegen, dus level 54.

Hopelijk komt er snel een echte Borderlands Talent Calculator, vind dit ook maar niks.

Daarom noemen ze het ook crippled friends :b:
    Als je dood bent ben je dood en spawn je volgens mij ergens in een stadje ofzo, heb hier niks echt over gelezen.

Als je dit wapen dropt dan pak je damage omdat de het mes aan de voorkant op je tenen valt :lol:

12. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    WTF! :lol:
    die wapen-AI heeft er ook nog grappige bijschriften bij verzonnen? :9 wat er tegenwoordig wel niet allemaal mogelijk is! :+

[EDIT]: nieuwe tree: http://www.war-tools.com/t65587.html?b=90505d23050551405050

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Borderlands makes the impossible possible*)
    En BL komt dichterbij de gouden status! :D
    En ja, je spawnt bij de laatste New-U waar je had gesaved, als ik het goed had. Randy zei het ergens volgens mij.

14. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
  15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een nubs hier met die reviveskills.
    Ik ga gewoon niet dood. :+

16. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    [gt]56123[/gt]

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wooo-ooh-ooh-hoo\o/
    Oh, sorry, ik kijk de VMAs}:]

Merci beaucoup pour le preview! Je t'aime!

18. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou best kunnen dat er enemies zijn met een resistance tegen een bepaald soort damage. Dus dat ze bijvoorbeeld heel goed tegen kogels kunnen, maar dat ze zwak zijn tegen vuur ofzo. Zoals pokemon zeg maar:+ Ik zou het wel tof vinden want dan moet je party helemaal goed samenwerken.

19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Elemental wapens schijnen dus heel veel voor te komen, en je kunt (als ik het goed begrepen heb) ook wapens enhancen/upgraden met extra shit. Die +elemental weapon dmg talent is het dus echt wel waard ;)

En elke vijand soort heeft een andere sterkte/zwakheid en electric effecten drainen weer sneller shields bijvoorbeeld, je kan ook veel vijanden die bijna immuun voor (bijv) fire dmg zijn verwachten zoals de Fire Skags die je echt niet snel dood gaat krijgen als je hele team met vuur guns knalt.

Haha dit filmpje dan, grappig en slecht tegelijk :lol:
    [yt]6VMhNUIiM7U[/yt]

Laatst bewerkt: 18 sep 2009
  20. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is zo kut om die vette filmpjes allemaal te zien, wetend dat we nog ruim een maand moeten wachten:mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina