Oh my god, het is toch niet waar he.
Deze game is gewoon nog veel slechter dan 2008. In plaats van die irritante scripts eruit te halen, hebben ze er nog meer in gestopt.
Je moet eens ''mannetje wisselen'' op handmatig zetten. Begin een wedstrijd en trap af. Wissel niet van mannetje.
En kijk dan eens wat er gebeurd. Het is toch te walgelijk voor worden?????
Er gebeurd van alles, passes, schoten, slidings, alles, terwijl ik niks doe.
Ze zouden auto clearances en auto shooting eruit halen. Nou, er gebeurd niks anders dan autoshooting als je op handmatig speelt.
Speel je handmatig en wissel je niet meteen van mannetje na een pass, dan maakt de AI onmiddelijk een actie, zoals een pass of zo, maar in de 16 is het haast onmogelijk een korte combinatie te maken omdat eer je van man gewisselt bent, er al geschoten wordt.
Verder op top player.
- als ik een dieptebalgeef in de ruimte, dan stroopt mijn aanvaller weer aan dat gras, hij komt pas weer op snelheid als de cpu verdediger in de buurt is.
- bijna elke tegengoal gaat vooraf door een blunder of rebound van de keeper.
- de passing is weer volledig willekeurig. De AI beslist dus waar je heen passed.
- snelheid van spelers wordt continu mee gecheat.
Ik kan nog wel doorgaan, maar het heeft geen zin. Voor mij is het nu duidelijk, dit wordt een NO BUY!!!!!
Gedverdomme, ik ben echt pissed. Weer diezelfde schijt gescripte vals spelende AI gameplay.
Ben er nu echt klaar mee. Ik weet gewooon 100% zeker dat als je online gaat met NAC, tegen de topteams speelt, je continu genaaid wordt door de AI.
De AI bepaalt de loop van een pot dusdanig mede, dat ik er gewoon schijtziek van wordt. Ik wil een game tegen iemand spelen zonder interference van de AI.
Ik pas daarvoor.
Dit jaar weer geen footy voor mij.
Laatst bewerkt: 17 sep 2009