Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Gun die mensen ook een leuke ervaring af en toe...

    Zal heus niet constant zijn hoor en gaat met Deathstreaks helemaal niet om kills krijgen, gaat om langer overleven, zodat ze niet zo snel dood gaan.

    Plus, jij speelt toch professional ranked ofzo, die mensen gaan toch social spelen, of whatever optie die niet met elite spelers zijn zodat het voor de lol is.
     
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    nou, vaak genoeg dat noobs ook gewoon ranked gaan spelen ipv social. daar liggen namelijk meestal de achievements.
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    niet in modern warfare though... :)
     
  4. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik voel hier iets van 'Ik heb hem al gespeeld!'....?
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik voel meer iets van "daar liggen de achievements niet in modern warfare" ;)

    ik vind die deathstreaks persoonlijk niet erg, zolang ze maar niet ongebalanceerd zijn. Wat maakt het uit dat een speler die een mindere streak heeft jouw loadout krijgt als je hem bijv voor de 5e keer killed. Hou er rekening mee en pak hem gewoon nog een 6e keer, extra ownage :D
     
  6. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het wel goed dat er geen achievements te behalen zijn tijdens mp. Dat vond ik ook zo geweldig aan deeltje 4 (in tegenstelling deeltje 3, of je moet RVDV heten ;) )
     
  7. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe waren copycat bekend en extra HP geloof ik, beiden niet bepaald overpowered. Denk ook niet dat ze zo dom zijn bij IW om het opeens totaal te verneuken.
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Highrise Prone Gameplay Part I (Cam)
    [gt]56137[/gt]
    Highrise Prone Gameplay Part II (Cam)
    [gt]56139[/gt]
    Highrise Demolition Gameplay (Cam)
    [gt]56135[/gt]
    Brazil Defend Gameplay (Cam)
    [gt]56141[/gt]
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Mjaaaa ik ga niet al die maps bekijken, ik wil verrast worden. :)
    Maar lijken ze nog steeds zo erg op elkaar of valt het mee?
     
  10. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: Vond ze in MW1 echt totaal niet op elkaar lijken?
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Enige waar ik me een beetje zorgen over loop te maken is dat iedereen teveel wapens mee kan nemen dus dat je geen onderscheid meer hebt tussen de spelers. Die speler in dat filmpje heeft een burst Famas incl Noobtube en dan ook nog eens een SILENCED? Spas12?

    dat lijken me 2 verschillende speelstijlen die hij zich probleemloos kan aanmeten, tel daar een sidearm bij op en custom killstreaks en je hebt 16 rambo's rondrennen die klaar zijn voor alle situaties. Ben benieuwd of dat impact gaat hebben op de gameplay. In deel 1 kon je duidelijk onderscheid zien tussen de rushers en de campers. Snipers speelden als sniper en mp5 of p90 sprayers rushen de map over. Nu lijkt het alsof je alles tegelijk kan doen.
     
  12. Bentlul

    Bentlul Lightweight!

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vrees dat ik me huis niet meer uit kom vanaf november, als ik zo al die filmpjes zie _O_ _O_
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarschijnlijk die Perk, dat je 2 wapens mee kan nemen.. ;-)
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nou, volgens mij las ik dat iedereen dit nu standaard kan.

    edit:// die predator Missile in het eerste filmpje is wel hard, dat wordt ongetwijfeld een favorietje online :D
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2009
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Nee. Het is een Perk genaamd Bling. Het neemt Perk Slot 1 in beslag wat ik best weinig vind. Het zou 2 slots moeten innemen want als je verder in de game komt krijg je steeds betere wapen en als je daar Bling op gebruikt lijkt het me veel te overpowerd. En wie gaat er nou een Usp. gebruiken als je daarvoor in de plaats een Spas kan nemen ? En is die heartbeat sensor ook niet overpowerd aangezien je er gewoon door muren heen kan kijken ? Dikke wallhack. Ik geloof wel dat IW deze game kan balanceren maar het moet niet gekker worden dan dit.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ah, dus je kan met de perk Bling elk willekeurig wapen als sidearm meenemen?

    Ben benieuwd wat er nog meer voor perks in die slot kunnen want dit klinkt wel als een heeeeele handige..

    heartbeat sensor + deep impact = win?
     
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Nee. Bling is de Perk om 2 attachments op één wapen te zetten. Dus zoals je zei; Grenade Launcher en Silencer of bijv. Red dot en een Masterkey ( Shotgun die je onder je wapen kan zetten ).

    Sommige SMG's en shotguns behoren tot je side-arm. Dus bijv. een FAMAS en een shotgun. Hiervoor is er geen Perk. Bij CoD4 was dit Overkill.

    CHeck dit filmpje maar: Press Event Presentation Part II (Cam)
    [gt]56086[/gt]
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2009
  18. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Oncorrect, Bling is een perk die zorgt dat je 2 attachments op je wapen kan zetten, bijvoorbeeld een Bushmaster met Red Dot Sight (RDS) en een Silencer erop.

    Iedereen kan nu standaard of 2 assault of wat dan ook, weet niet zeker of dit pas mogelijk is met een bepaalde rank of niet.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat bedoel ik idd, maar 2 attachments is ook wel tricky. Maar aan de andere kant,.. als die perks in dezelfde slot zitten neem ik natuurlijk liever 2 main wapens mee dan 1 main met 2 attachments. Al lijkt een famas met scope en silencer me wel een heeel wreed wapen :)

    edit:// nog niet goed gelezen,... ik kan dus zowieso (misschien afhankelijk van level) een smg of shotgun als sidearm meenemen ZONDER daar een perk voor op te hoeven offeren? :eek: En dan kan ik op die sidearm ook nog eens een attachment zetten.. dat lijkt me goed nieuws voor alle snipers. Die gaan straks natuurlijk allemaal een silenced mp5 o.i.d meeneemen
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2009
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839

    Zeg ik toch ? :p Alleen is dat dikgedrukte niet zeker omdat Overkill niet is bevestigt.

    Precies. Het is zeker dat de shotguns nu behoren tot Side-arm. Een Mp5 niet. Die hoort gewoon bij Sub machine guns. Sommige ( kleine ) SMG's kun je als side arm nemen zoals de PP-2000.

    [​IMG]

    Zie je. Geen overkill te bekennen. :)

    Voor de liefhebbers:

    Een Sniper video:

    http://www.youtube.com/watch?v=_Wh5KrVv3t8&feature=channel

    EDIT:

    Nieuwe Sniper:

    Cheytac M200

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina