Need for Speed: Shift

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Met zo'n pookje schiet ik elke keer net te snel door.

2. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het stuurt gewoon rampzalig met een controller.

Zit nu in tier 3 maar als ik een snelle bak over de Nordschleife moet sturen dan erger ik me helemaal dood :mad:
    Erg jammer want verder is het een goede game :)

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik zal toch 's m'n stuur pakken. :+
    Heb alles nog gereden met de controller want vind het altijd zo'n gedoe om dat stuur te pakken.. 8)

4. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Yep dat weet/snap ik. Maar als ik bv Dirt2 speel heb ik dat gevoel iig niet. Ik weet niet of Dirt2 cheat, ik zie het iig nu nog niet.

Ik zal de game wel blijven spelen, maar als je in het achterhoofd hebt dat de game cheat is de campaign toch gelijk een stuk minder leuk. Ik denk ook dat de meeste gamers dit niet eens door hebben en het dus ook geen probleem kunnen vinden. Als het je echter opvalt is het frustrerend.

5. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dan laat ik hem toch maar liggen.:'-(

6. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem gewoon eens proberen :)
    je hebt toch wel een gameshop in de buurt waar je hem ff kan checken?

Ik vind het spel prima behalve de besturing , misschien dat jij er wel aan kan wennen :)

7. Rawr nl

Rawr nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb steering deadzone op 2% gezet stuurt nu nog stuk beter rij echt lekkere laptijde voelt echt goed aan. Enigste probleempje wat ik nog heb is dat ik de tier 4 wagens nog moeilijk onder controle krijg op lange smalle banen, waar je vervolgens ook nog eens 10 andere auto's moet inhalen! Maar vind hem hoe dan ook supervet

8. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja met een stuurtje rijdt het als een tierelier en geeft je echt een goed gevoel als je als eerste over de streep komt.
    Maar die cockpit view waar ze zo mee te koop lopen bij ea is wel leuk maar als het echt snel gaat compleet onbruikbaar en schakel meestal weer over naar de bumperview of dat je de motorkap ziet.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Waarom er geen 360 demo is gekomen.....van alle ander NFS games wel toch?

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    2 Okt.

12. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe verder ik kom in de game, hoe beter het allemaal wordt!

Ik vindt de handling nog steeds moeilijk, maar het went gewoon na een paar races..
    Minder vindt ik het bestickeren van je auto.. je kunt 1 kant helemaal mooi maken en een uur ermee bezig zijn, maar je kunt dan niet die ene kant kopieren en symmetrisch aan de andere kant plakken.. zucht, hoe suf is dat? dan moet je alles hetzelfde zien te krijgen.

Zit nu in tier 4 en het gaat me nu bijna te snel.. steeds wil je remmen waar het niet nodig is omdat het zoooo rap gaat.. echt met krimpende balletjes rijden in tier 4, geweldig.

driften is gewoon te moeilijk en het voelt niet goed aan.. dat was echt een verplicht nummertje die ze eruit moesten laten wat mij betreft.

Grafisch blijft de game sterk, en de tracks en de autos zijn echt de sterren van deze racegame, zoals het hoort.. ook heel mooi is dat er echt hobbels in de tracks zitten.. zo is de nordschleife geen vlakke bende meer zoals we gewend zijn in andere games.
    De autos zijn zo varierend.. dikke plus wat mij betreft.. elke auto voelt heel anders aan dan de andere en elk heeft zijn eigen karakter.

ik blijf onder de indruk en ga deze zeker nog veel spelen... 8.5/10.

13. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem nu wat meer gespeeld, en wat geknoeid met de controller opties, en ik moet zeggen dat het nu een stuk beter weg speelt. Driften kan ik nu wel goed genoeg voor de sterren te halen, maar het blijft lomp hoe ze dat gemaakt hebben.
    Ben nu bijna bij tier 4 en net die invitational gedaan met de Bugatti, dat rijdt echt heerlijk.
    Ik rij normaal spellen met alle assists uit natuurlijk, zelfs race pro enzo, maar bij nfs heb ik tractioncontrol en stability maar aangelaten, vind het een stuk fijner rijden, maar op de een of andere manier glijden de autos nog steeds de bochten door :confused:

Ach ja het is een 'leuk' spel, kan me nog wel vermaken met Dirt 2 en NFS tot Forza komt.

14. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Net de pc demo geprobeerd en had daar net hetzelfde gevoel. Dus zeker niet wat de screens toonde. Of heeft de pc demo de hoogse textures niet?

15. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Mooi zo, misschien een hele rare vraag.. maar hoe zit het als je de wagens zo koopt en mee de baan op gaat, geven je die niet zo'n gevoel van 'dat ik moet perse opgevoerd worden?'

Bij de voorgaande zoals Pro street waren de wagens puur en alleen daarvoor in het spel, maar voelt dat hier anders zoals bij Forza dat je ook zo standaard lol met ze kan hebben?

16. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net ook gehaald , en best wel postitief. Eigenlijk moet je het gewoon zo rijden als een rallygame je wagen de bocht ingooien en dan er uitglijden :) best tof als het lukt, wat ik wel jammer vind ik had een golf gti gekocht en een race exhaust eronder gezet maar het geluid blijft hetzelfde.

17. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag verder spelen,prima game

18. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Het geluid van de Golf GTi slaat echt helemaal nergens op, zo klinkt een GTI niet. En zeker niet zo overdreven.

19. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Kep een Porsche Cayman uit Tier 2 gekocht en flink opgevoerd..
    Ondanks dat de handling en braking beter zijn dan speed en acceleration is het onmogelijk de auto onder controle te houden!

Iemand enig idee? Ik heb bewust die laatste 2 niet te extreem opgevoerd:+

20. Rawr nl

Rawr nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kreeg de porsche cayman ook niet onder controle, had em ook opgevoerd, en dacht dat ik hem ook wel aardig kon handele, maar vergiste me der goed in :p had hem na 2 races ook weer verkocht zonder verlies derop, rijdt in tier 2 met een subaru impreza, ding rijdt perfect! ik glijdt in bijna geeneen bocht :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina