[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ben juist Horde geworden. Tauren Hunter :9

2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Zit zelf te twijfelen of ik me warrior alliance moet maken of niet. Speel nu iets van 4 jaar WOW waarvan 90% als Horde.

Dus misschien leuk om nu weer eens alliance te spelen, speel toch alleen maar casual bgs af en toe. En aangezien Alliance de meeste bg's hier wint :D.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bedankt. Had al een formulier ingevuld, maar ik zal morgen eens proberen dat nederlandse nummer te bellen. Jammer dat het niet in het Nederlands kan, want die trut zei net dat je 1 voor engels moest kiezen. Misschien komt dat omdat alles al gesloten is. :'-(

4. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nederlands hebben ze sowiezo niet. Staat alleen iets dat er misschien iemand rondloopt die nederlands spreekt maar dat je daar niet op hoeft te rekenen en dat ze dus niet speciaal mensen in dienst hebben die nederlands spreken. (met beetje geluk misschien iemand die engels en nederlands spreekt maar die kans is wel erg klein) Geduld is het belangerijkste, Blizzard is erg hulpzaam en je krijgt alles weer terug. (want waarschijnlijk zijn al je items/gear etc verkocht)
    Veel succes ik weet hoe het voelt! (Bij mij gebeurde het in de zomervakantie, 3 weken geen WoW terwijl ik niks te doen had :mad:)

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heb het formulier ingevuld en zal morgen proberen te bellen.

als mijn vrienden ook maar iets is overkomen met die chinees. Ik weet dat het een spelletje is, maar had een goed contact met een paar mensen. Ik word echt woest dan op die chinezen. Ze zouden een gevangenis moeten bouwen waar we eens lekker op los kunnen gaan IN GAME dan wel. :9:mad:

6. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    faction change (L)

ik ga me deathknight changen naar alliance . heeft 450 mining. en me mage (al alliance) heeft 455 jewelcrafting, komt wel mooi uit :)

alleen nog 2 weken w8ten op me creditcard -_-. want als ik automatic incasso doe. krijg ik altijd een chargeback, terwijl er genoeg opstaat |:-

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Vetgedrukte: Ik neem aan dat je 450 bedoeld?

Heb gehoord dat het wel erg duur is om te levelen.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    iDeal ;) Nooit problemen. CC heb je niet meer nodig voor WoW.

9. XmandyX

XmandyX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    455 kan wel hoor, als je een draenei bent. Je hebt dan +5 skill :)

10. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ideal kan je niet gebruiken met faction change / server transfer.

en idd, ben draenei :)

11. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    Wil ik net een hordie gaan worden kan ik niet op account management :mad:

Wel jammer dat ik dan perse zoon stomme blood elf moet zijn... Misschien wacht ik wel op kataclysm dan word ik lekker holy cow :D

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nu snap ik hem, in combinatie met een ring of zoiets. ;)

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee Dranei heeft passive skill +5 jewelcrafting ;)

Ok. Ik nam aan dat je het over de maandelijkse kosten had aangezien je het woord "altijd" gebruikte bij chargeback. Zelf heb ik dat ook altijd gehad als ik via de bank wilde betalen. Nu gebruik ik C of ideal. Net wat het dichtste bij is.

Kan ik trouwens eerst server change doen en dan faction change? Of moet ik dan een tijd wachten?

Laatst bewerkt: 18 sep 2009
  14. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Verstandige keuze ;)

For the Horde :cool:

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zojuist een mailtje gehad dat ik het Amerikaanse adres aan de lijn had. Ik dus meteen een mailtje sturen naar het Europese adres, maar ik kan nu wel weer langer wachten totdat ik mijn account terug heb. Zag dat die kloothommel wel al mijn chars heeft gedeleted. Dit betekent dus hopen op Blizzard en hun goede wil, anders kan ik straks overnieuw beginnen. Had een level 80 human DK, level 25 human rogue en een level 29 dwarf hunter. Zonde van al dat werk en vooral het goud wat ik er in gestoken heb.

16. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Hoe kan je een level 80 DK hebben zonder een level 55 character te hebben? Of hoeft dat tegenwoordig niet meer? (damn you Blizz :+)

17. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien op andere realm lvl 55 char? Anyways als he goed is krijg je alles terug..

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Paladin van level 55 heb ik toch al gedeleted. Ging me veel te traag. Ik heb meer uren in die Paladin gestoken dan in het levelen van mijn DK. Bovendien owned een blood dk met titanium armor best wel.

Helaas heeft die klote chinees, communist moet ik zeggen, alles gedeleted. :mad:

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Titanium armor, wow.

20. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    ik draag altijd leer op me palladin :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.