Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Lachwekkend. :lol:

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die opmerking heeft Adam ieder jaar. ;)
    Ieder is jaar is het copy/paste. :+

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Inderdaad, als je dat nog serieus neemt dan zit je wel echt diep in de kont van PES hoor.

4. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Dat het twee vorige jaren zo is wil niet zeggen dat het weer zo is.
    Al dat FIFA-fanboyisme hier :confused:

5. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ehm, ik ben helemaal geen FIFA fanboy. Ik heb altijd PES gespeeld alleen is het deze generatie gewoon kut, en ook de demo van PES10 vind ik kut. Dat Adam het goed vind kan me echt geen reet boeien, ik geloof nu eerder in Sinterklaas dan in die gast/andere fansites die weer met dingetjes komen als 'Oh nee, dit is een hele andere versie dan die ik heb'.

6. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof je eerder in Sinterklaas?...hoe bedoel je?Wat valt er geloven?.

Zou idd wel raar zijn,is hetzelfde als je een nieuw bier gaat lancheren en je komt eerst met Shandy als proef!

7. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik geloof eerder dat Sinterklaas echt bestaat dan in Adam/andere gasten die zeggen dat hun een veel betere PES hebben gespeeld/PES weer echt goed is dit jaar. Ik zie het, met die brakke kut demo van ze. :emo: Sorry hoor, ik vond PES4 en 5 echt awesome maar Konami is echt diep aan het falen voor mij. Wat zeg ik, ik heb geen vertrouwen meer in PES. Volgende generatie misschien weer.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Net toch weer wat gespeeld en vind het wel iets beter worden. Maar toch nog steeds niet wat ik gehoopt had en voelt gewoon niet lekker en daarna heb ik weer eens Pes 08 gespeeld ik die speelt dan weer veel lekkerder.

Die responstijd irriteert me dan weer het meeste in Pes 10. Ik loop dan met Torres naar de keeper, maar ik druk dan veel eerder maar dan gaat die eerst nog een tijdje schuin lopen dat doet die dan redelijk lang al zie je dat niet goed op het filmpje. Bij de vorige delen was dat natuurlijk ook zo maar daar ging het veel vloeiender en sneller.

Over Adam. Hij zegt al sinds Pes 6 toen de blog langzaam groot werd en Konami hen veel meer begonnen te respecteren dat iedere demo en gamescom build helemaal niet represenatief was voor de laatste build. Ik was altijd blij als die dat zei want iedere demo was altijd belabberd van Konami. En dat er in de laatste build veel meer opties waren en beter speelde maar dat is er nog nooit uitgekomen, dus lijkt het me logisch dat niemand hem nu meer geloofd. Ik snap ook wel dat die niet kritisch kan zijn, want eigenlijk is de blog het marketing gedeelte geworden van Konami. :)

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ze moeten gewoon net zoals Call of Duty werken. Een heel ander team inschakelen die een deel voor zijn rekening neemt, zodat Seabass 2 jaar de tijd heeft om een nieuwe PES te maken. Dan heeft die eindelijk de tijd om een nieuwe engine te bouwen. Want het is gewoon lastig om een nieuw deel te maken in een jaar, omdat ze met een veel kleiner team werken dan bij FIFA het geval is. Zo kunnen ze PES nieuw leven inblazen. FIFA is sinds 08 opnieuw geboren en begint nu volwassen te worden. PES is een voortzwalkende zombie die al sinds PES2008 is overleden. Dit jaar pakken ze de graphics wel aan, maar de animaties stammen nog uit het vorige tijdperk. Als het te lang zo doorgaat, denk ik niet dat PES nog lang zal bestaan.

10. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Over Adam: In de begin-tijd geloofde ik hem nog, maar er zijn steeds meer rare gedragingen van hem bijgekomen, waardoor mijn geloof in hem toch wel aanzienlijk gedaald is.
    Voorbeeld? Hij ziet op zijn forum klachten over de response-problemen en opent vervolgens een nieuw topic waar mensen feedback voor Konami kunnen geven over de response en dan maar hopen dat het verbeterd wordt. Hij wil ook dat je aangeeft waar de response-problemen optreden.

Dat is om drie redenen een gekke actie:

1. Hij heeft een review-code waarvan hij tegen mij beweerd heeft dat de response-problemen daar minder zijn. Wat moet je dan nog aan Konami vragen als je eigen - nieuwere - versie zogenaamd al beter is?

2. Als hij zelf beweert dat de response in het nieuwste deel sterk is verbeterd t.o.v. oudere builds, dan hoeft hij van ons toch niet van de leden weten waar de response-problemen optreden? Dat heeft hij dan zelf toch al ontdekt? Of heeft hij nooit begrepen wat we bedoelen met response-problemen?

3. Dit laatste punt is het gekste punt. Hij weet dat PES altijd een maand voor de release in productie gaat ("going gold") en dan opent hij een topic om Konami even gauw in een paar dagen voor "gold" de response-problemen op te laten lossen. Dat haal je nooit! Daarom is deze hele aktie bedoeld om de leden te sussen, want er is niets te beginnen met die feedback.

Niet erg betrouwbaar dus allemaal...

11. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Net nog even pes 2009 opgestart, maar het grafische verschil is echt enorm!

12. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Heb net even een paar potjes de demo gespeeld bij een vriend, ps3 versie.
    Na zoveel negatieve reacties gelezen te hebben, vooral over de response tijd.
    Daar snap ik echt niks van. Bij mij ging het pasen gewoon lekker. 1x merkte ik met cannavaro dat ik op de pass knop drukte en hij een fractie later passte. Ik snap niet waarom dit gebeurde, maar misschien is hier een reden voor. Stats? Niet goed uitkomen met zijn passen?
    Het enige wat ik niet goed vind aan het passen is de steekpass. Bij lange steekpassen werkt het over het algemeen wel goed. Probeer je steekpassen te geven in de korte ruimte zoals barca dat zo goed kan, dan treden er problemen op, wat toch jammer is waardoor combinaties toch vaak mislukken. De bal wordt dan te zacht gespeeld en niet in de loop of gewoon de verkeerde richting. Bij fifa gaat dit veel beter. Misschien moet pes ook maar het systeem met een power pass bar hebben, want dat werkt toch wel beter.

Ik vond de demo wel aardig spelen, maar niet meer dan aardig. Ik merkte dat ik me ergerde aan sommige animaties die er nog inzaten en die er gewoon niet uitzien. Vooral omdat ik ook daarna de fifa10 demo speelde, dan moet je toch concluderen dat pes echt mijlenver achter ligt betreft animaties.

Het dribbelen vond ik goed. Je kan niet meer lopen sprinten en heel de verdediging dollen met 90 graads hoeken. En dit maakt het spel langzamer en meer pass gericht.

Als online goed werkt koop ik toch weer pes10 alhoewel ik niet 100% overtuigd was van de demo. Het is meer gebrek aan een ander voetbalspel, want fifa kan mij absoluut niet bekoren.

13. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nu echt de enige hier die op manual speelt?

Dan is de game toch totaal onspeelbaar?

Ik trap af, geef een pass naar achter, en nog voordat ik wissel van mannetje zijn we al 3 passes verder.

Als je op het middenveld wilt combineren, dan gaat dat haast niet, want het gaat af en toe zo snel, die AI passes, dat is toch echt niet normaal? Die game speelt zijn eigen spel, soms kan ik er gewoon niet tussen komen.

Maar goed, hebben jullie hier geen last van dan of zo?

14. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Heb de demo even geprobeerd, maar vond het totale bagger. Met alle respect, maar als ik niet meer dan 2/3 knoppen tegelijk in kan drukken. Wat zeg ik: wilde de bal passen met lt ingedrukt, maar dan kan je dus gewoon niet passen. Wil je de bal overpassen dan moet je alle knoppen loslaten behalve (A). Wat een kolder zeg!

Daarnaast waren de animaties best wel slecht. Alle spelers lopen over het veld alsof ze een poepluier hebben....

Om over het geluid nog maar niet te spreken. Wat ik dan wel mooi vond waren de gezichten en de grasmat.

Enfin, deze game is geen 60 euro waard voor mij. :) Ik blijf voor het 3e achtereenvolgende jaar gewoon lekker bij fifa.

Jammer dat konami zover is afgezakt.

15. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
  16. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind hem niet echt goed, hij is wel leuk en alles maar mischien voor 20 euro, ga toch maar fifa 10 kopen!

17. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Daarom heb ik hem rap van manual afgehaald. Dat speelt gewoon niet.

18. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, gelukkig, ik begon al aan mezelf te twijfelen, haha.

Maar het is idd gewoon onspeelbaar.

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind de demo wel tof eigenlijk..
    De gezichten zijn heeel mooi, en ik had in de eerste 2 potjes al mooie realistische afstandschoten goals met Toni en Torres.
    Welke moeilijkheidsgraad is het en hoelang duurt een potje?

20. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Moeilijkheidsgraad kun je zelf instellen, potjes duren 5 minuten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina