FIFA 10 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 8 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Inderdaad ja

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat zou wel ontzettend lame zijn =(
    Ik ga er in ieder geval niet nog een keer voor betalen.

3. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik koop het toch niet meer .

hoop niet dat we weer dream team glitch krijgen door FIFA UT TEAM

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Eigenlijk is het een schande als je ziet dat FIFA 10 een update is van FIFA 09. Ze vernieuwen al weinig, maar je moet overal voor betalen. Dat Live season gebeuren, extra commentaar, Ultimate Team. Waar betaal je dan 60 euro voor? De leuke dingetjes krijg je niet. En het ligt allang al klaar op de plank, wachtend om er weer een prijskaartje op te plakken van een tientje. Het is dat PES altijd prut is, maar FIFA en EA zou ik ook wel eens willen boycotten. Maar ja, ik wil wel een voetbalspel en FIFA is de beste keuze. Ook al mankeert er nog genoeg aan. Maar al die extra dingen ga ik echt niet meer kopen.

Laatst bewerkt: 18 sep 2009
  5. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    Je kunt gewoon, net als ik en andere slimme mensen, gewoon even FIFA09 blijven spelen totdat FIFA10 straks ergens voor 30 euro ofzo te koop is.
    Degenwoordig duurt dat meestal toch niet meer zo lang.

Ik vind het wel vreemd dat EA niet gewoon met een 'actie' ofzo komt voor de fans die ieder jaar kopen: Als je FIFA09 al hebt, dat ie (FIFA10) dan goedkoper is, en/of gratis DLC/updates, en wellicht nog gratis spul voor je 360 (avatar, theme, etc).

6. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik vind het pas een schande als ze een goed spel (Fifa 2009) helemaal over de kop gaan gooien alleen maar om wat verandert te hebben. Never change a winning team toch? Dat pakt namelijk zelden goed uit, en heeft EA dus gelijk dit ook niet te doen. Daarnaast zijn er veel veranderingen tussen Fifa 2009 en 2010, het is alleen wat minder zichtbaar dan bijvoorbeeld nieuwe mappen/wapens in een shooter :b:

7. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik ben nu helemaal om, eerst was ik nog niet helemaal overtuigd met die oefenwedstijdjes tegen de CPU. Maar heb vandaag tegen wat vrienden gespeeld en het is gewoon zo veel beter dan 09. Veel realistischer met name. Geen vieze steekballen of sprints meer, maar gewoon echt voetbal. Dit wordt een geweldige game.

8. staeske

staeske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan niet meer wachten tot begin oktober ..

Vind hem heerlijk spelen , alles soepeler , meer controle over je bal.
    Meer onderlinge duels, prachtig gewoon! Er is niks zo mooi dan als je een speler in de luur kunt leggen ! :D

9. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe geef je effect mee aan een vrije trap/corner ofzo? Want mijn corners zijn altijd zo simpel en een vrije trap scoor ik amper :9

10. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Na een enige tijd de demo gespeeld te hebben zie je pas echt de verbeterpunten qua gameplay. Ik heb ook steeds vaker dat middenvelders inschuiven en kunnen scoren, bij Fifa 09 waren het vooral de spitsen die voor de doelpunten moesten zorgen.

Afstandschoten zijn ook goed verwerkt, bij Fifa 09 ging de bal te vaak er niet in. Nu hebben ze het goed geregeld, niet elke bal vliegt erin maar je hebt een kans om een bal langs de keeper te krullen. Alleen dan gaat de bal wel vaak over de grond, heb zelfde meegemaakt dat bijvoorbeeld Del Piero een bal richting bovenhoek krult.

Maar deze game ga ik zeker halen ;).

11. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Wat vinden jullie trouwens de fijnste camera?

12. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem altijd op de standaard camerapositie staan. Tele was dat geloof ik, speel al jaren zo.

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    De Canon EOS 1000d is heel fijn!
    [​IMG] _O_

14. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ja ik ook. Nooit echt problemen mee gehad, en je hebt zo voldoende overzicht.

15. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik vind de 'Tele' camera ook prima! Ook de 'Dynamic' vind ik wel fijn opzich!

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Altijd Tele, en dan radar uitgeschakeld. Ik schakel meestal de namen balkjes ook uit, maakt het veel echter. :)

17. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Ben er erg blij mee dat NL elftal er eindelijk weer gelicenseerd in zit :D Speelde er nooit meer, ook al had ik de selectie kloppend gemaakt. Wil gewoon in echte tenues spelen en geen neppe meuk. Maar dat komt goed dus :D

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zojuist besteld bij Free Record Shop. Wou hem eigenlijk niet preorderen maar ik heb hem kunnen bestellen voor €47 nog wat. Dat scheelt toch al zo'n €13 en da's wel handig. :+ Hoop dat ik hem dan 1 Oktober al binnen heb. :) Vind de demo toch wel weer heel erg tof, hoop alleen dat de keepers beter zijn in het spel, inworpen niet zo slecht worden genomen ( Dat ze niks doen als je voor je tegenstander staat ) en er een optie is om de blur uit te zetten.

19. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus Rydan die was wl erg ddroog :D

Ik laat hem op Tele en dan custom en dan de bovenste op 1 na vol doen en die daaronder op 1 na leeg.

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Is het 100 procent zeker dat het Nederlands elftal erin zit met de echte namen? Daarmee zou ik dan wel graag online spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina