IL-2 Sturmovik: Birds of Prey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lequero, 18 mrt 2009.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zit er soms geen verhaal in deze game of zoiets?

Lijkt erop dat je dus toch het beste weer Ace Combat kan pakken. Nog altijd heer en meester van dit genre. ;)

2. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Deze game moet je vooral op Simulation spelen, dan is het niet rondjes om elkaar heen draaien tot iemand de ander neerschiet.

Verhaal is gewoon ww2 historical, maar niet echt diepte.

3. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me echt vet om op simulation mode online te spelen. Daar worden de speelgoedpiloten van de Topgun elite onderscheden :cool:

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
  5. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Eigenlijk kan ik hem vandaag dormiddel van een tegoedbon ophalen in utrecht. Maar ik twijfel of ik die bon niet beter voor DIRT 2 kan gebruiken :+ Ik weet niet of deze game de 60 euro wel waard is vanwege de meestal kleine community en snel uitstervende online mogelijkheden.

Of een vraag aan willem. Is deze game na het uitspelen van de campaign nog steeds leuk? of verdwijnt deze in de kast naast BiA? Eerlijk antwoord bitte :)

6. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Willem, vind je deze game beter dan Heroes over Europe, die ook deze maand verschijnt? (als je 'm gespeeld heb ofc)

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Eerlijk antwoord? Laat dan maar zitten. :+

Naast de campaign zijn er Single Missions, losstaande scenario's waarmee je wel enkele uren zoet kan zijn. De Single Player en Single Missions uitspelen op Simulator of Realistic zal moeilijker zijn dan het eerste Arcade, waardoor de Campaign nog eens flink opgerekt zal worden. Het ligt er aan wat voor gamer jij bent; verbeter je graag jezelf in Singleplayer? Dan is het een koop waard. Speel je liever met/tegen anderen via Xbox Live, dan kan ik nog niet met zekerheid een sluitend antwoord geven op de vraag of het spel lang bezocht zal worden. Ik vrees van niet, máár; heb jij een vast groepje vrienden waarmee je dit spel kan spelen, doe gerust!

Uhm, dat weet ik niet. De spellen lijken bijna identiek (setting, vliegtuigen, zelfs de locaties). Ik zou nog even wachten tot er van beide spellen genoeg reviews zijn verschenen, zodat je ze goed kan vergelijken! :thumbs:

8. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Moet zeggen dat ik toch wel positief verrast ben door deze game.
    Met de campaign op sim af en toe neiging gehad om de controller tegen de muur te smijten, maar wel een voldaan gevoel als je de missie dan eindelijk haalt.

Nu maar eens kijken of ik er online nog wat van bak. :)

9. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beter levert cdwow mijn versie morgen eens, dan kan ik ook meepraten over deze (verwachte) topgame _O_

10. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die het ook (online) speelt? Voeg me toe, dan kunnen we legendarische dogfights naspelen _O_

11. ikliegniet

ikliegniet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heerlijke game, met een geweldige sfeer. Helaas zit ik nu al vast bij de laatste missie van chapter battle of stallingrad 'nacht' missie: Hornet's Nest. Moet alle transportvliegtuigen uit de lucht schieten en dat lukt me gewoon niet, teveel transportvliegtuigen. Volgens mij doe ik iets heel fout (alle voorgaande missies had ik uitstekend doorgelopen, alleen deze niet, damn) Jammer dat ik nu niet gewoon verder met andere missies kan doorgaan, baal ontzettend hiervan. kan ook nergens walktrough vinden. ik wil deze k.t missie (grafisch is deze missie top , alleen veel te moeilijk, ben geen hardcore flightsim gamer) gewoon overslaan en doorgaan verdomme! Anyway, de levels die ik heb gehaald, zijn allemaal even cool en supermooi.

Eigenlijk best wel een minpunt van deze game, lukt een missie niet, dan zit je gewoon vast voor de rest van het spel. De game is zelfs na een paar pogingen onvergeeflijk..of zie ik het verkeerd?

Laatst bewerkt: 19 sep 2009
  12. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op welke mode speel je de game? Anders gewoon even wisselen naar arcade, dan 'voelt' de game toch iets te simpel aan imo.

Ik probeer alle missies op Simulator, en vaak schakel ik dan terug naar Realistisch (ook omdat ik het leuk vind ik m'n hele vliegtuig in 't scherm te zien. Maar de cockpit view heeft zeker toegevoegde waarde en sommige momenten bij explosies zit je echt met je neus tegen dat raampje gedrukt van de spanning :D.

Trouwens, iemand anders problemen met de achievement dat je moet landen in Sim mode? Ik ben al talloze keren geland maar die achievement wil niet unlocken.

13. ikliegniet

ikliegniet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thanks gasten, voor de reacties hier. speel 'm op (leningrad hornet nest) arcade. Ondertussen 30 van die transportvliegtuigen (yellow dots) neergehaald en toch steeds mission failled. op een gegeven moment komen ze allemaal tegelijk op dat vliegveldje af. schakel ook mijn manschappen in, onhaalbaar. Ik moet toegeven, deze game speelt heerlijk en het vliegen gaat me makkelijk af, ook het neerhalen van vliegtuigen gaat supercool......maar het lukt me niet om deze mission te voltooien. ik gelezen hier en daar, dat er meer gasten zijn met dit bad ass level. Ik hoop stiekum op een update om dit level from hell te downgraden.

Laatst bewerkt: 19 sep 2009
  14. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, als jullie de game ook hebben kunnen we binnenkort wel proberen die achievement van "Invite two friends onto your team and win a match." proberen te halen. :)

15. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal Maxqibit en Lequero wel even toevoegen, als dat mag :) Ikliegniet ook, als je je gamertag post.

16. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook wel eens met zo'n flight stick geprobeerd, maar moet eerlijk zeggen dat ik met een 360 controller net zo lekker of zelfs beter kan vliegen. Maar de ervaring is idd wel heel tof.

En de eerste patch zou al in oktober komen geloof ik.

17. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels 4 maanden verder... nog steeds geen patch, update, of wat dan ook!
    Daarnaast zijn de beloftes over later toevoegen van Duitse cockpits waarschijnlijk ook gewoon een smerig verkooppraatje geweest...
    Mocht er ooit een sequel komen kunnen ze er mooi mee door de stront zakken! :mad:

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, klopt, beetje jammer. :eek:

19. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ze maken nu ook een apache game.

Hoe kan je een startpost maken als de game nog helemaal niet bekend is bij xbw?

Laatst bewerkt: 16 jul 2010
  20. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Iemand die deze game nog eens wilt spelen? Er is helemaal niemand op de servers. :mad:

Deel Deze Pagina