Project Gotham Racing 4 [deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pasquale NL, 2 okt 2008.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Invite me maar een keer :+ kijk ik of ik het nog kan....
     
  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Maak dan gelijk een mooi filmpje van de Behemoth reversed met de A class cars ;)

    Het lukt echt steeds nét niet, ik verpest het altijd op het laatst, dan rij ik door de spanning gewoon vol de grindbak in. Schijtrace, ik zoek het nooit om het nog vaker te proberen. Maar die achievement moet er ooit van komen :'-(
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Kut, ik had een hele zooi toffe foto's gemaakt. Maar ik kan nu alleen de laatste 5 zien, kan ik die andere nog vinden ? Hoop het wel :'-(
     
  4. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    De nostalgie slaat weer toe, en begin ik nu weer fanatiek wat scherpe tijden bijelkaar te rijden met name op de Nordschleife. Technisch en kwa beeld nog steeds de best gemaakte racegame op de 360 na dato, ondanks de career mode me niet zo boeit ga ik deze wel nog doorspitten.

    Geen gezeik met al dat tuning, zonde van de motoren en hun besturing. Weerseffecten, dat blijft gewoon bloody cool. Nog meer die het geregeld spelen?
     
  5. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik af en toe:+ Laatste tijd niet zoveel meer eigenlijk. Wel goede game btw:)
     
  6. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb het net even een half uurtje gespeeld, wou verder met mijn platinum arcade challenge (zit iets over de helft). Maar ik heb nu het spel er maar weer uitgetrokken (letterlijk) want ik wordt er zwaar sjaggie van :mad:. De A.I (alleen de eerste 2) lijkt soms gewoon te hard te rijden, en als ik ze dan een keer bijhoudt verpest ik het zelf wel weer :9

    Neuh, ik zie wel of ik het nog afmaak :D
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2009
  7. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijven oefenen , platinum is echt wel te halen :)
     
  8. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Platinum is echt pittig indeed, maar zoals hierboven gezegd word zeker te halen. Over die AI gesproken, ja die vind ik echt typisch PGR haha waar men je probeert te beuken om erlangs te mogen en beschouw ik ze als luitjes die in hun botsautootjes fase zijn blijven hangen. Achja ik vind het wel geinig, het is ook omdat het hier een pure arcade racer betreft en me sterk doet denken aan de Ridge racer periode.

    Project gotham is sowiezo een game waarvoor ik de X Box toen kocht, en daarom heb ik daar echt wat mee. Daarna volgde deel 2 die uitermate subliem was, deel 3 beschouw ik als de 360 versie van de eerste game, en deel 4 dan weer heel erg knap gemaakt. Niet echt meer de charme van deel 2, maar toch cool.
     
  9. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    De voorvader van pgr metropolis street racer was ook cool op de dreamcast :p

    Pgr blijft voor mij de leukste racegame op de 360 mede door het online gebeuren wat ik helemaal kapot heb gespeeld.
    Maarja heb alle achievements bij deel 3 en 4 dus dan speel je het op een gegeven moment niet meer.
    Ik zou deel 4 zo weer met plezier helemaal uitspelen_O_
     
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Anders kom je hem even op mijn xbox spelen? :D

    Natuurlijk zijn ze wel te halen, maar het is gewoon zwaar bagger als je na 100 keer toch weer een fout maakt, of de A.I gewoon veeltste snel weg is bij de start :mad:

    Zijn er trouwens manieren om je start te verbeteren? Of ik nou veel of weinig gas geef, de A.I rijd de eerste 100 meter altijd van me weg...

    Moet ook nog even zeggen dat ik de race gisteren eens op gold gezet heb, die vind ik net weer een tikje te makkelijk om eerlijk te zijn :9
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2009
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Herken je naam niet van de Tournaments. Ken je de clan DRC wel?
     
  12. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Breng je hdd maar langs :p

    Gewoon zorgen dat je een goede fijne auto hebt dat maakt het al een stuk makkelijker :)
    En verder gewoon foutloos rijden.
     
  13. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik snap je, weet zelf nog hoe hard ik gereden hebt in PGR2 in Stockholm in de Enzo tegen de Pagani en al die exotic. Dat was geen racen meer, maar laagvliegen haha.. glorieuze tijden dat zeker!! _O_

    Er zijn inderdaad wel wat technieken met het gasgeven en laat remmen, wat ik meestal probeer is om voor zoveel mogenlijk in de slipstream te duiken en laat te remmen om zo 2 vliegen in 1 klap te passeren. Nadeel is dat het lijkt alsof ze dan woest worden, en je dan zo op de hielen zitten dat ze je dan weer ergens pakken. Op welke track ben je nu bezig?

    Metropolis ken ik zeker, alleen niet gespeeld maar weet ik dat deze de voorloper is van PGR algemeen. Misschien word het tijd voor een nieuwe titel, zolang het maar de stijl behoud zoals de spellen zijn.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2009
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Alles wat je zegt, mee eens. PGR2 was echt geniaal. Stockholm en barcelona _O_. Laat maar weer terug komen die goede oude tijd!
     
  15. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens!

    kan niet wachten op een nieuwe pgr , jammer dat ze nu met blur komen.
    Die titel zal misschien ook wel leuk zijn maar ik heb liever kudo's:9
     
  16. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Volgens mij:

    Instituto Politecnico (Macau)

    5e race van Rough Riders

    De baan is opzich niet eens zo moeilijk.

    Weet het niet 100% zeker, maar de volgende race was in de sneeuw @ Quebec en de race zelf was foggy :9.
    Ben niet thuis atm dus kan het niet nakijken.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2009
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    PGR wordt ook niet meer door Bizarre gemaakt he ;)
     
  18. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Gisteren eens wat gereden in de Aston dat racemodel, maar wat een zalig incar geluid jemig!!!! Maar hij is wel langzamer dan de andere wagens uit class A, of meen ik dat maar zo?

    Leuk vooral in de regen, toch wel opmerkelijk dat ik hiermee meer race plezier heb dan een Forza. Misschien ben ik toch meer een arcade racer, terwijl ik ook van dat sim racen houd ala Le mans of Race pro. Grid vind ik dan weer helemaal niets aan, Forza 3 word ik nu ook niet veel vrolijker van van wat ik nu gezien heb. Binnenkort toch maar een NFS Shift aanschaffen, past perfect naast PGR om een leuke afwisseling te hebben. :)
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2009
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    De Aston is wat langzamer ja, maar ziet er wel kei vet uit :cool: Ik rij in zowel PGR3 als in PGR4 in de Ferarri F50GT, dat ding rijdt gewoon lekker, of het nu regent, ijzelt of gewoon droog is.
     
  20. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik snap niet waarom sommige van jullie PGR4 nou zoveel beter vinden dan PGR3. In mijn ogen was PGR3 vele malen beter dan deel 4. Laatst heb ik PGR3 er weer eens ingedaan. Het rijden is zoveel leuker dan in deel 4. In deel 3 moet je echt op het perfecte moment insturen om snoeihard door de bocht te komen. In deel 4 hoefde dit veel minder. Het scheelde allemaal niet zo gek veel. Moet je voor de gein eens deel 3 spelen na een tijdje deel 4 gespeeld te hebben. Deel 4 is een stukje mooier maar de besturing is er toch echt op achteruitgegaan in mijn ogen. Zelf vond ik de weer-effecten ook niet geweldig leuk. PGR3 bleef voor mij ook veel langer leuk. De motors hadden ze er van mij ook uit moeten laten. Er is geen een circuit waar een motor sneller is dan een auto.
     

Deel Deze Pagina