[Online Gamestore] Ervaringen, prijzen, levertijden etc. [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Dat wou ik ook vragen. Ik heb hier namelijk een aantal games met NTSC-J liggen en wou graag weten of jullie die accepteren.

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Bij de FRS zijn de verzend kosten 1,95 euro ongeacht het aantal producten, maar is het ook ongeacht de omvang van het pakketje? Ik wil namelijk de ACII White Edition daar bestellen, maar ik weet niet of daarvoor dus een aparte ( net zoals bij 12game.com ) aparte verzendkosten aan vast zitten. Anders kan ik daar voor 60 euro AC halen, maar ja, ik weet het dus niet zeker.

Iemand die hier licht op kan schijnen?

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Zet hem in je shopping basket en kijk?

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Zo kan het ook...=(
    Alleen staat er dan bij verzendkosten 0,00 euro...-kuch-

Laatst bewerkt: 15 sep 2009
  5. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Ik heb de AC white edition besteld bij FRS en heb geen verzendkosten moeten betalen. Als ik bij mijn bestellingen kijk staat er gewoon 59.99.

EDIT: Als je bij details kijkt staat er: Gratis verzending.

6. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    FRS klantenservice

verzendkosten

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Is het echt gratis verzending? Dat is wel erg gul...:x
    En zou ik die ''AdDiscount'' ding gebruiken om 7,05 euro korting te krijgen? Als het überhaubt wel echte ( en betrouwbare ) korting is?

8. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839

Het staat er echt ;)

9. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    hoe snel levert best-games.nl?

10. kubuss

kubuss Member

Leuk Bevonden:
    0
    GameCube, Xbox, PS2, Xbox360, PS3, Wii, DS en zelfs GBA/GBC wordt nog gewoon ingenomen =).

Voor Xbox en PS2 games moet je echter niet veel geld verwachten, tenzij je hele goede games hebt. Het standaard bedrag voor "gemiddelde random game" ligt bij rond de 2,80. Wat betere games zijn 4,80 en als je nou echt een hele goeie game meeneemt krijg je er misschien 10 euro op z'n hoogst voor (denk aan ICO/Shadow of the Colossus).

Voor 360 en PS3 games krijg je gemiddeld 20 euro, voor recentere/goede titels misschien 30.

But don't quote me on that ;).

Ligt eraan voor welke console/handheld het is. Wanneer het regiovrij is dan nemen we het misschien aan, echter heb je het over NTSC-J... =O. Zijn het echt Japanse games zonder Engelse optie of iets dergelijks? Dan is de kans namelijk dat we hem niet aannemen. Je kan echter altijd even de winkel bellen om het na te vragen. Bij elke GameMania gelden namelijk ook weer andere regels en prijzen. De bedragen die ik hierboven opnoem kunnen bijvoorbeeld hoger of lager liggen bij andere winkels. Dat zijn iig de bedragen van GameMania kalverstraat, dus het zou een goeie richtlijn moeten zijn :p.

Laatst bewerkt: 15 sep 2009
  11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    NTSC-J kan ook heel goed regiovrij zijn ;)

12. kubuss

kubuss Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, daarom zeg ik, het ligt er maar net aan. Of het een taalbarriere heeft en of je het gewoon in een PAL console kan gooien en dat het werkt. Wanneer men een freeloader of swap magic of wat dan ook moet gaan gebruiken, nemen we het niet meer aan (met bepaalde uitzonderingen). Maar ookal werkt het wel, dan ligt het er nog steeds aan of mensen het uberhaupt gaan kopen vanwege de taalbarriere. Zoniet, dan nemen we het waarschijnlijk ook niet meer in.

Het is gewoon moeilijk te bepalen, dus wanneer in twijfel kan je het beste even bellen naar je lokale GameMania store om na te vragen of ze er wat mee kunnen.

13. Franz12

Franz12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een goede online site om 12 maanden xbox live te kopen?

14. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebbik laatst nog bij Gamehubs gekocht....iets van €35 ofzo...

15. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een andere vraag: Weet iemand een US webwinkel waar ik originele PAL xbox360 games kan bestellen/kopen?

16. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gamehubs.com :)

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Die zitten niet in de US. ;)

18. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    US winkels verkopen zo goed als geen PAL, alles is daar NTSC. Wat natuurlijk ook niet zo raar is, wat moeten die Amerikanen met PAL games :+

19. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat is niet duur, maar ik zat even te kijken op die site en ik zie een aantal comments van My code is invalid/Still don't have my code etc.
    Is het wel te vertrouwen?:9 Ik heb nog nooit wat daar besteld namelijk.

20. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Hardstikke te vertrouwen

hoor! Vlogensmij vorkopen die gasten 20 codes per dag Dan maak je wel eens een foutje. ALS er een foutje in Je code zit moet je gewoon mailen en Dan krijg je meestal na een uur alweer een mailtje terug met de goede code.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina