Wie zit er hier eigenlijk zelf op football? Ik zat op Youtube wat filmpjes te kijken van de Rotterdam Trojans en het lijkt me misschien wel geinig om daar eens te gaan kijken. Weet alleen niet of het nog echt nut heeft om op m'n leeftijd (20) met iets als football te beginnen (al ken ik de regels al wel dus dat valt mee)
Heb mijn game net gespeeld 37-10 tegen denver broncos. Begon ongelukkig, gooide een int. Maar daarna was het redelijk makkelijk door wederom een defense INT returned for a TD by D-linemen Pryce. En een Kick return van 102Yards door Figurs. Jammer dat ze dit weekend niet de raven vs chargers game uitzenden op EASPN America. Dan maar via TyT @ bentlul Ik zat bij de toen nog amstelland panthers, nu volgens mij nu de amsterdam panthers. Was altijd een beladen wedstrijd om tegen onze buren amsterdam crusaders te spelen. Op je 20ste beginnen is niet onmogelijk al kan je natuurlijk niet meteen met wedstrijden mee doen. Voor ieder persoon is er wel een schikte positie. Gelukkig was er voor mijn positite niet veel concurrentie ik was Defensive linemen/LB en backup FB. Al speelde ik meer D-line, heerlijk om gedubbel teamed te worden en vervolgens toch doorbreken met uiteindelijk een sack
Even een tip! Mijn kastje is een beetje kaduuk, dus ik moet een nieuwe aanvragen (oa ESPN doet het nu niet). Desalniettemin kijk ik toch! justin.tv kan je proberen Bijv. http://en.justin.tv/soilxtreme11 Dan kan je nog rechtsonder bij Related Live Channels kijken. Als je kijkt als de games live zijn, dan zal je daar veel life NFL streams tussen zien, ook als je op zo'n channel klikt kan je daar dan weer bij Related Channels zoeken. Er zitten wel bogus reclame channels bij btw. Ik had er van het weekend zelfs 1 in full HD! Super beeld! Voor de rest is het redelijke kwaliteit, maar je kan de Ravens game hoogstwaarschijnlijk dan wel live kijken. Wel 1 groot nadeel: als de stream meer dan 1000 kijkers trekt dan gooien ze de buitenlanders eraf. Refreshen lukt wel, maar voor iets van 10 sec. Ook heb je wel geluk dat de broadcaster soms een password uitgeeft, dus dan komen er hopelijk niet al teveel op af. Zoek meestal een wat kleinere stream uit en dan kan je de hele game kijken!
nee kben klaar met dat, altijd zijn de games die ik wil kijken druk bezocht. En dan moet ik om de 5 seconden refreshen als ik al niet moet bufferen. Af en toe heb ik wel geluk met een rustige channel. Maar neej dank je. Overigens kan je hier een mooie overzicht bekijken. Allemaal links naar justin.tv of dergelijke stream tv klik
http://leech.tenyardtorrents.com/details.php?id=5620 De madden 10 launch game. best vet, heb je 2 teams met john elway, montanna, barry sanders, junior seau, jerry rice, deoin sanders etc
Best vermakelijke tv. En het is natuurlijk een godsgeschenk om montana weer naar jerry rice te zien gooien!
J.rice heeft nog steeds dat monsterlijke record. Denk je dat R.Moss of TO dat ooit zullen breken? Ze beginne beide redelijk oud te worden. Moss heeft wel een aardige kans als zijn klik met brady weer als vanouds word en blijft
Nee ik denk het niet. Jerry Rice z'n succes is mede te danken aan bill walsh die in de begin jaren van rice z'n career met de west coast offense kwam. toen wist niemand hoe ze dat moesten stoppen en daarom heeft san fransisco ook zoveel superbowls gewonnen eind jaren 80.
haha dit gesprek gaat me iets te ver ik heb niet zoon goede kennis van de geschiedenis al heb ik wel john elway gezien! wanneer word er weer gesimmt?
Montana to Jerry rice... TD!!! is alles wat je moet weten zullen vast op YT ofzo compilaties rondzwerven
Ik zit inmiddels alweer in mijn 3de seizoen met de Patriots en het gaat best aardig. Nou had ik vorig seizoen scouts toegewezen aan beloftevolle spelers en gevraagd om een rapport. Tijdens de draft zie ik vervolgens helemaal niets meer terug van deze spelers of rapporten. Heeft iemand enig idee hoe dit precies werkt?
kutzooi, staat er op nfl.com met grote letters, start darren mcfadden deze week!!! Deangelo williams staat bij sit 'm. dus ik zet mcfadden in mn fantasy bases ipv williams. Mcfadden heeft welgeteld 3 punten. Heb ik williams en Tim hightower op de bank zitten. Williams heeft nu 13 punten en Hightower 15 kutzooi