Ik heb een xbox 360 en heb een vraagje. Is het mogelijk om demo's te downloaden op de computer dan te branden op een cd en af spelen in mijn xbox?
Nee het is niet illegaal want de demo's zijn ook gewoon via de Marketplace te krijgen. En het is handig voor de mensen die geen internet op hun 360 hebben of voor de mensen die een demo zoeken die al van de Marketplace afgehaald is / alleen op de Amerikaanse MP staat
Het is zeker niet illegaal. Demo's zijn ervoor om mensen het spel te laten leren kennen. Ook zijn sommige games niet voor Silver Members te downloaden. Je kan er dan voor kiezen om de demo te downloaden. Dan kun je hem wel spelen. Ik moest twee weken terug op een code wachten voor mijn 360 gold lidmaatschap. Was niet op voorraad en kreeg dat ding dus niet direct. Die FIFA 10 demo die toen kwam heb ik dus gewoon gedownload en op CD gebrand. Toen ik mijn code kreeg, alsnog gedownload van de XBL Marketplace.
nee je xbox hoeft niet omgebouwt te zijn. Ik heb het met de madden 10 demo ook gedaan. Als je ff in het madden thread hier kijkt zie je een kleine tut hoe je het kan doen. Je moet dan alleen wel zelf ff de demo zoeken die je wilt.
Nee, dat hoeft niet! De 360 ziet het gewoon als een mixed-media schijf, en de demo kun je vervolgens terugvinden in je game library. Edit: wat Flix zegt.
Downloaden van bijv. een Torrentsite en gewoon de instructies volgen (Dus gewoon branden en in je Xbox stoppen en als het goed is krijg je dan in je Game Library de demo te zien )
Maar eh, het is toch niet in alle gevallen volledig legaal. De brutal legend demo is toch bijvoorbeeld alleen voor mensen die gepreordered hebben bij gamestop, dus als je dat niet hebt gedaan en de demo van usenet haalt is het toch net zo illegaal als je bijv silver hebt en een demo download die alleen nog maar voor gold members beschikbaar is. Je betaalt er dan niet voor en gebruikt het wel..
Nou en. Zo kun je wel meerdere dingen bedenken die niet mogen maar wel gedaan worden he In feite is het niet illegaal, er zijn uitzonderingen maar we don't care.
Het is sowieso belachelijk dat je een spel moet preorderen om een demo eerder te kunnen spelen. Dus mooi dat het zo kan