Nee, want er is geen tijdzone die 13 uur terug ligt... Plus ik zit op school, ben pas half 7 klaar.... ><
Nee maar dan moet je niet met het gelul aankomen van dat hij vorig jaar 17 september al uit was, terwijl hij dat dus niet was..
Ok Ok. Anyway, ze hadden dat spel wel op de 17e uit moeten brengen. Die achievement vond ik echt niet lekker.
Je hebt nu op de NOS een stukje over Operation Market Garden , ik ga wel even kijken http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2009/9/20/201909_nijmegen_herdenkt.html
Dit was echt vet. De oude veteranen alsnog het water weer over. Hoor Robert Redford als Julian Cook nog roepen: Hail Mary, full of Grace. Ze hebben het echt niet makkelijk gehad, maar ben wel blij dat ze Nijmegen wel veroverd hebben.
Huge kick! Nog steeds niks bekend over een nieuwe BiA? Heb echt weer zin in een goede WW2 game. Ben dat hele moderne warfare gebeuren gedoe zat.
Pff laat ze maar even niks zeggen nu, en dingen vertellen als ze iets concreet hebben. Heb je niks geleerd van BIA dan?