Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Is het bij de demo mogelijk om een tactiek op te slaan en bij een volgende wedstrijd weer te laden?

Is wel handig als je meerdere wedstrijden achter elkaar speelt.

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Het is in het begin ff wennen maar later heb je er geen last meer van. Ik vind het alleen maar realistischer en leuker als je de bal niet meer kansloos kan rondpassen zonder na te denken. Nu moet je eerst goed kijken of je wel de ruimte hebt voor een correcte pass.
    Nog geen last van gehad, verwacht ook dat dit is opgelost wanneer de game in de winkels ligt.
    Dat is toch alleen maar fijner voor ons, menselijke spelers? :cool:
    Okee dat kan soms oneerlijk zijn, maar zo vaak gebeurt het ook weer niet. Grootste minpunt van de keepers zijn de rebounds. Een keeper slaat regelmatig een makkelijke bal weer in de voeten van de tegenstander.
    Bij mij gaan ze gewoon prima, nergens last van.

Ik moet er wel bij vermelden dat ik vorig jaar Fifa 09 had gespeeld en dat dit pas mijn eerste PES is sinds anderhalf jaar. Misschien is dat de reden dat ik minder moeite heb met een aantal veranderingen in PES 2010.

Laatst bewerkt: 20 sep 2009
  3. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Hoe kan je geen last hebben van de trage response? Als ik wil schieten door een gaatje wat ik zie, is deze alweer dichtgelopen voordat mijn pop eindelijk na 3 seconden eens schiet. Ik wil niet dat hij die bal eerst goedlegt. Ik weet precies wanneer ik op die knop duw, dus meteen schieten.

Ik snap wel dat jij het product niet meteen wilt afkraken, maar het valt toch niet onder stoelen of banken te steken dat deze demo (ik zeg demo) gewoon niet af is en nooit gereleased had mogen worden.

Konami heeft volgens mij bij de swot analyse bij de T alleen het woord FIFA staan. Ze zijn veels te gefixeerd op wat EA doet. EA komt met een demo, dus zij moeten antwoorden. Konami moet eerst een goed product opleveren en als het beter is dan Fifa dan verkoopt het toch beter als je een goede advertising campagne laat lopen.

PS: Ik heb hem lopen op 720P, misschien dat meerdere mensen kunnen conformeren dat er haperingen in zitten? Vaak als de keeper uitschiet voordat de bal gekopt wordt. Dan freezed de game voor 1 seconden en 1 seconden later staan de spelers wel op de plek die je zou verwachten als de game niet freezed.

Laatst bewerkt: 20 sep 2009
  4. snoephond

snoephond Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    review code

Hier is een filmpje op youtube met de review code.
    Als je goed kijkt lijkt in deze code de response van de spelers veel beter.

Ik hoop dat dit echt is, lijkt wel zo:
    http://www.youtube.com/watch?v=2SGqhbW9J7M

5. Project Zer0

Project Zer0 ..........

Leuk Bevonden:
    13
    Is moeilijk te bepalen, we weten niet wanneer hun nou de knoppen indrukken.

Zelf vind ik de responsetijd ook niet fijn maar ik vind de demo dus danig lekker spelen dat ik het spel ga kopen.
    Mensen die zeggen dat de responsetijd realistisch is hebben natuurlijk half gelijk maar bij Fifa werd t altijd afgekraakt door de PES fans, beetje hypocriet.

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dat is inderdaad ff wennen. Het is jammer dat het spel moeilijker is gemaakt voor de aanvallende partij terwijl scoren al zo moeilijk is. Wat me opvalt is dat afstandsschoten nu iets makkelijker lijken te gaan. Dat het nu iets moeilijker is om een gaatje te vinden neem ik dan maar voor lief. Waar je bij de vorige pesgames vooral met snelheid erg ver kwam is het nu meer een tactisch schaakspel geworden. Je moet nu eerst een verdediging stukspelen wil je wat ruimte hebben om op goal te schieten. Ik raad aan om al vanaf de opbouw van de ene flank naar de ander over te spelen, zo wordt het moeilijker voor de tegenpartij om hun muur in stand te houden.

Mij boeit het niet echt wat EA doet met z'n Fifa, ik wil gewoon een zo goed mogelijke PES. Dat er nu bij PES een paar dingen zit uit Fifa waarmee ik vrede heb heeft niks te maken met Fifa. Ik denk ook niet dat een betere PES Fifa kan verslaan kwa verkoop. De meeste mensen hebben geen tijd om zich in een product te verdiepen en kopen wat hun het meest bekend voorkomt.

7. aaron88

aaron88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb wat jaartjes zowel pro als fifa gespeeld. Vanaf dit jaar overgestapt op alleen fifa omdat pro gewoonweg veel te veel het zelfde blijft. Was eerst niks mis mee, alleen zie je nu wel heel duidelijk dat fifa met meer verbeteringen komt, denk bijvoorbeeld aan de animaties. Er zitten al jaren de zelfde animaties in pro, waardoor elke pro er "vrijwel" elk jaar het zelfde aanvoelt als de jaren er voor. In tegenstelling tot fifa,die nu ook weer een stuk beter aan voelt en dat merk je nu ook erg in de demo. Ik weet dat dit slechts een demo is, maar konami, dit verschil maak je echt niet meer goed. Word duidelijk fifa10 voor mij.

8. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na gisteren echt een uurtje of 6 achter elkaar de PES demo gespeeld hebben, ben ik best blij.Ik vond hem de eerste paar potjes echt cool, daarna irriteerde ik me mateloos(donderdag en vrijdag)aar na gisteren echt uren achter elkaar gespeeld te hebben, krijg je de gameplay door en vind ik hem echt wel lekker.Goed, er zijn minpunten...maar het is ook nog een demo!!

Laatst bewerkt: 21 sep 2009
  9. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    wtf. 6 uur achter elkaar spelen.

10. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja vrouwtje lag ziek op bed...dus...ffies gespeeld

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    heldt

12. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
  13. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb wel eens mooiere gemaakt hoor.Kijk in The theatre of legends in de online modus Legends in PES 2009...zoek goals van Notfield(mijn gamertag) daar zie je een echt hakje in de bovenhoek, met de rug naar het doel!

Als je veel speelt scoor je van alles.Ik scoorde in de Demo een schot achter het standbeen in de verre hoek met Messi...deed ik het bewust...neee, maar de bal lag voor het verkeerde been van Messi en toen werd er achter het standbeen geschoten

Ook al een aantal screamers gescoord en stiftjes gaan in 10 zeker stukken beter/makkelijker dan in 09!

14. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal waar, afgelopen jaren leek er weinig verschil te zijn in gameplay. Maar volgensmij hebben we allemaal als we een nieuwe pes spelen even die momenten waarop je merkt dat je nog moet wennen, denk dat dat bij deze nieuwe pes nog erger is. Ik hoor ik steeds meer positieve reacties omdat mensen er weer aan gewend zijn en het kunnen waarderen (dat trage 'realistische' gebeuren).
    En je hebt inderdaad van die punten die er al 5 jaar inzitten, keeper uittrap, penalty systeem etc. etc. maarja daar kijk je ook na een tijdje doorheen, ik dan tenminste.
    Zelf moet ik m nog spelen (heb een silver-account) dus dat gaat nog even duren

15. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Demo pes 2010 ook maar eens een paar potjes uit geprobeerd en vind deze echt bagger.. kan dit niet echt promotie noemen van een game...

-vertraging zoals vele noemen.

-Het geluid wanneer je een bal speelt/schiet lijkt wel of ze met een bowlingbal aan het voetballen zijn.

-Keepers whats up with them? oO!

-Animaties kan ik nou ook niet echt soepel noemen pinokkio oogt nog soepeler.

Kortom het speelt voor geen meter. (dit is mijn mening voordat mensen weer beginnen te z%$ken) Snap niet dat ze deze demo online hebben gegooid dit kun je toch geen promotie van je game noemen? Zelf ben ik ook bang dat hij online ook weer enorm kut gaat lopen zoals vorig jaar. Hoop dat de echte versie stukken beter gaat worden! Ik ga dat nog even afwachten is die niet beter ga ik dit jaar weer voor fifa.

16. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook, maar na een aantal uren kreeg ik de besturing door en kwam ik er op terug

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik ook,

Ik heb heel wat uurtjes gespeeld en ik begin het steeds beter te vinden. Er zijn nog wel teveel minpunten om het een topper te noemen, iig is Fifa 2010 echt de veel betere simulatie.

Grote reden is wat mij betreft de response tijden. Iedereen kan wel roepen dat het voor een deel met realisme te maken heeft... my ass. Dat gaat echt niet voor alles op. Vooral bij het schieten kan ik dat dus niet hebben. Als ik wil schieten moet hij op dat moment uithalen. Al ligt de bal niet lekker... Dan maar een afzwaaier. Hey, ik bepaal toch ff lekker zelf wel wanneer ik schiet.

Ook blijven de animaties achterhaald en vraag ik mij af of Seabass echt denkt dat we in Europa niets van voetbal weten. Come on. hij liegt gewoon. Met zijn motioncapture van Messi. Volgende keer moeten ze echt Messi vragen en Pinokkio thuislaten. Hell, dat is gewoon echt slecht. En waar zijn de duels nou? Dat is echt niet tof.

Het speelt wel weer lekker allemaal, maar het heeft niet veel met realisme te maken.

18. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Haha, ik ken het hoor Danny.

Ik kan die game ook niet weg leggen als ik eenmaal bezig ben. Ik zit wel heel de tijd te schelden tijdens het spelen haha, maar stoppen?? No way.

Ik denk dat het komt omdat het een voetbalgame is, als je gek bent van voetbal dan kan deze game echt verslavend werken. Daar ben ik echt van overtuigd.

Het verklaard ook meteen de heftige discussies rondom een voetbalgame, elk jaar weer. Iedereen zit zo diep in die game alsof je op de tribune zit bij je eigen club. En je eigen club scheld je ook verrot als het weer knudde is, maar je blijft terug komen.

(denk ik, ;-) )

20. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, ik ben het wel met je eens hoor.

En er zijn idd steeds meer mensen die hem gaan waarderen. Maar mij lukt het echt niet, en ik speel me rot, hehe.

Ik hoop toch echt dat de full game een verbeterering is. En ik hoop dat ie jou wel bevalt, maar ik ben bang, gezien je postings, dat je de eerste potjes ook ff staat te kijken hoor.

Advies, niet op handmatig mannetje wisselen beginnen. ;-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina