Hoe kan je geen last hebben van de trage response? Als ik wil schieten door een gaatje wat ik zie, is deze alweer dichtgelopen voordat mijn pop eindelijk na 3 seconden eens schiet. Ik wil niet dat hij die bal eerst goedlegt. Ik weet precies wanneer ik op die knop duw, dus meteen schieten.
Ik snap wel dat jij het product niet meteen wilt afkraken, maar het valt toch niet onder stoelen of banken te steken dat deze demo (ik zeg demo) gewoon niet af is en nooit gereleased had mogen worden.
Konami heeft volgens mij bij de swot analyse bij de T alleen het woord FIFA staan. Ze zijn veels te gefixeerd op wat EA doet. EA komt met een demo, dus zij moeten antwoorden. Konami moet eerst een goed product opleveren en als het beter is dan Fifa dan verkoopt het toch beter als je een goede advertising campagne laat lopen.
PS: Ik heb hem lopen op 720P, misschien dat meerdere mensen kunnen conformeren dat er haperingen in zitten? Vaak als de keeper uitschiet voordat de bal gekopt wordt. Dan freezed de game voor 1 seconden en 1 seconden later staan de spelers wel op de plek die je zou verwachten als de game niet freezed.
Laatst bewerkt: 20 sep 2009