FIFA 10 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 8 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meowth

Meowth Guest

Man, als ik 'm kan vinden op 30 september kom ik sowiezo hoog te staan in de ranglijst. Woensdag vrij, Donderdag vrij, Vrijdag vrij, weekend. :)

2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Tja, als je het daarvan moet hebben.....

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ga gewoon voor de lol spelen, zie wel hoe hoog ik daar mee kom te staan :)
    Wat heeft het trouwens voor nut om nu hoog in de ranking te staan, je word later toch ingehaald door vele mensen.

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Is toch mooi om bij de beste van de wereld te horen? Ook al is het maar tijdelijk.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    klopt, eerst fifa toen pes. Veel lol gehad aan pes 09 maar wil nu toch wel écht wat anders na al die jaren pes, moet het maar is van me afzetten.

En ik wil weer is goede online, ze zeggen wel dat pes 10 op de servers van Microsoft is maar toch heb ik er weinig vertrouwen in. De online van fifa is haast altijd goed en de club mode is een zeer leuke toevoeging.

6. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Jammer dat je niet door m'n verdediging gaat komen balrog ;)

7. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Lukte hem bij mij ook niet.

8. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk een dagje vroeger zelf,maar ik denk eerder 30september,nog een weekje dus,fifa 09 ben ik nu wel moe.

9. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49

zo net ff de demo's van Pes10 en Fifa10 enkele keren achter mekaar gespeeld. Pes10 gebruikt scherpere kleuren, daardoor lijkt het er van een afstandje goed uit te zien, maar dat is absoluut niet zo. PES10 is gewoon niet next gen, het ziet er goed uit maar daar heb je het mee gezegd. het is een opgelapte ps2 game. Fifa10 ziet er gewoon veel mooier uit, strakker, dit is next gen. En tjeck de gezichten van deze spelers (heb ff met mn gsm gemaakt beetje onduidelijk) maar de gezichten van de Fifa10 gasten lijken echt wel beter en zien er niet zo korrelig uit. Denk alleen dat in PES veel meer gezichten lijken dan in fifa zoals altijd is geweest.

Verder de sfeer van pes vind ik helemaal niet goed. Het publiek juicht, maar dat word afgeleid door het irritante kutgeluid als je steeds tegen de bal schopt.

Nouja voor mij word het gewoon echt 100% fifa!

10. Tits

Tits Active Member Redacteur

Leuk Bevonden:
    36
    gekocht bij cdwow.nl!:)

11. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wachten jullie serieus een week langer voor die 10 eurotjes verschil?

12. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nja, die 3 personen zijn ook 1 van de weinige wat echt lijken in fifa.;)

Waar slaat dat op? 10 euro is voor sommige mensen gewoon veel geld, en wat boeit die week later nou? Als jij hem ook persé op de release wilt hebben, wilt niet meteen zeggen dat je het raar moet vinden als sommige gewoon een weekje wachten.;)

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vind het ook raar :+.

Als je er de hele tijd naar uitkijkt dan kan je toch niet nog een week extra wachten. Al die mooie verhalen staan dan hier op het forum. Haal hem ook zo snel mogelijk. Zo goedkoop is die online ook weer niet te bestellen!

14. Meowth

Meowth Guest

Zullen we zien. :D

15. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja vind ik ook,aan dit game wil ik wel 60e betalen,ik speel het toch een jaar.

16. Meowth

Meowth Guest

Dat vind ik dus ook, als je er heeeeel veel tijd aan gaat besteden, dan is 60 euro niks hoor! Nog 7-8 dagen voordat ze in de winkels verschijnen.

E: Weer een ''poging tot'' door Ralluf, sigh.

Laatst bewerkt door een moderator: 22 sep 2009
  17. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Maar dat is toch bij ieder spel wat je 60 euro waard vind? En als diegene wat hem online bestellen , het totaal niks uitmaakt dat ze een week moeten wachten, moeten ze dat toch zelf weten.
    Dan vind ik ''Wachten jullie serieus een week langer voor die 10 eurotjes verschil?'' , wel een beetje dom om zo te reageren.

Meowth: :emo:

Laatst bewerkt: 22 sep 2009
  18. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ja doe nou eens voor kuit en andere spelers...
    Ik denk dat je in pes een eind verder komt dan in fifa.
    Ik vind de gezichten in fifa beter

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb veel plezier beleeft aan Fifa 09, die ik voor 64,99 op de release kocht bij de lokale Intertoys. Nu heb ik hem besteld bij CD-WOW voor 45,-. Waarom? Omdat dit uiteindelijk mij veel geld bespaard, als hij nieuw rond de 59,99/50,00 in de winkel komt te liggen. Daarvoor wacht ik wel even een paar dagen op Fifa 10 hoor. Ik vind het triest om te zeggen dat dat raar is. Haal jij hem maar voor de volle mep en speel hem op de release, ik haal hem wel voor een stuk goedkoper en speel een paar dagen later.

20. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Goed voorbeeld.. not... Kijk eens naar Xavi, lijkt wel of hij uit Dead Rising 2 komt. Gezichten vind ik nog altijd beter in PES.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina