FIFA 10 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 8 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    En als je nog een week wacht, kan je hem vast voor 40 euro tweedehands van iemand overnemen. Hoe langer je wacht, des te goedkoper. Maar bij een spel als FIFA ga ik niet miepen over een tientje. Het geeft mij altijd wel een speciaal gevoel om een spel op de release te hebben, bij een spel waarnaar ik uitkijk dan. En mij lijkt het super irritant om al die mooie verhalen te lezen terwijl jij iedere dag op de brievenbus zit te letten. Dus 60 euro vind ik niet erg. Want FIFA valt toch niet tegen en je speelt het het hele jaar. Plus er zijn weinig andere releases rond 1 oktober.

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zo'n vergelijking als hierboven hoort thuis in het PES vs FIFA topic. Wil geen mod uithangen maar hier kun je weer complete discussies mee beginnen die niet thuis horen in het FIFA10 ( of PES2010 ) topic.

3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    ...

Laatst bewerkt: 22 sep 2009
  4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik bedoelde het meer algemeen, niet specifiek tegen jou ;)
    Ik haal hem op de release, wat de rest doet moeten ze zelf weten

5. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Wat doe jij hier PES fanboy?

6. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:, de gezichten zijn idd beter in PES. Hoop dat ze nog wat gesleuteld hebben aan Fifa, want als ik elke wedstrijd zie dat m'n team netjes in een rijtje op het veld staat te wachten :emo:.

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Net alsof er in het FIFA '10 topic alleen FIFA fanboys mogen komen. :emo:

8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Fuck yeah! Wat anders!? :+

9. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Jij begrijpt het! 8)

10. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik wil kan ik dat spel gratis voor 0.0 euro krijgen, maar het is FIFA daarvoor heb ik die hele Xbox gekocht, FIFA verdient de volle mep.

Met die 10 euro, 1x ergens wat eten en het is alweer weg, dat heb ik er niet voor over. Dan maar de toto winnen 1 keer :D

11. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan het spel gratis krijgen en je gaat er de volle mep voor betalen? :emo:

Kan je die gratis dan voor mij regelen :+

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Gratis zoals in, gedownload. Vrij simpel.

Spellen die mij echt bevallen koop ik gewoon, de rest leen ik van vrienden. FIFA2010 koop ik op de dag van release en ga ik helemaal kapot spelen, simpel. Zo'n game verdiend de volle mep, dat tientje minder kan me gestolen worden. Is nog niet eens een uur werken.

13. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ooh gedownload. Daar houd ik me niet mee bezig.

Inderdaad, ik ga ook gewoon 60 euri betalen, dit soort games MOET ik gewoon spelen vanaf dat ze uit zijn tot FIFA 11 er is :+

14. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs als ik een geldnood was had ik Fifa 10 gewoon voor 60 euro gehaald. Hoop de game volgende week woensdag/donderdag te spelen.

15. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik wacht 2 maanden ofzo tot ie voor 30 euro ergens te krijgen is. Ik heb FIFA09 al en om nu weer fullprice te betalen voor een voetbalgame met enkele verbeteringen, vind ik iets te gek.
    Voor die 30 euro die ik bespaar kan ik weer 2 andere games uit de budgetbakken vissen.

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    * Zit wel een heel verschil qua gameplay in
    * Budgetbak < Fifa '10

17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hahaha ... _O_

18. Tits

Tits Active Member Redacteur

Leuk Bevonden:
    36
    Mijn xbox moet binnen voor reparatie, dus dat boeit zoveel toch niet.
    Afgelopen 2 xbox 360-fifareleases het wel gaan halen op releasedatum.
    Ik game vrij weinig, buiten wat fifa en call of duty en af en toe eens een singleplayer. Fifa speel ik wel "kapot", maar ik zou nu toch, zelfs als moest mijn xbox niet binnen voor reparatie, een week kunnen wachten voor 10-15 euro uit te sparen... Daarmee kan ik toch al iets anders mee doen en speel het spel toch de rest van het jaar:D
    Call of duty 6 wil ik dan eigenlijk nog liever meteen hebben, ik weet niet waarom:emo:

19. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Fuck, ik was eerst niet van plan een footie te halen dit jaar. Had vorig jaar Pro 09 maar wist me niet echt te boeien, speelde veel liever een goeie singleplayer ofzo. Demo van 10 vond ik niet echt tof, maar na de PES demo te hebben gespeeld vind ik hem opeens wel echt goed. Shittt, nog een game die ik perse moet halen :mad:.

Hoe the fuck spelen jullie allemaal op wereldklasse? Damn, ik heb al moeite met Normal *heb de laatste jaren geen enkele footie gespeeld*.

20. Meowth

Meowth Guest

Verkeerde topic dan Ali, krijg je alleen maar flamewars mee, haha. :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina