Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik heb hem besteld en het bedrijf dat de distributie doet zit vlak bij mijn huis.
    Nu heb ik contact met ze gehad en verteld dat ik hem wel kom ophalen , scheelt weer verzendkosten voor hun maar daar wil wel wat voor terug natuurlijk :D
    Nu bellen ze me als hij binnen is en dan kan ik hem afhalen wat dus een paar dgn eerder is want dat hebben ze me al bevestigd :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2009
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Infinity Ward niet zeker over toekomst als Call of Duty-ontwikkelaar
    http://www.nu.nl/games/2086931/infinity-ward-niet-zeker-toekomst-als-call-of-duty-ontwikkelaar.html
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Jij betaald geen verzendkosten maar je wilt er wel wat voor terug omdat je de game gaat halen? :+ Nou, wil niet weten welk bedrijf daar hen embargo met Activision Nederland gaat breken ... :+
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
  5. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73

    ? ik betaalde sowieso geen verzendkosten maar nu hebben zij toch geen verzendkosten of denk je dat zo'n bedrijf gratis mag versturen vd TNT 8)

    daar komt Activion toch nooit achter ... :x
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Oh jawel ... maar is lastig uit te leggen.

    Hoe denk je anders dat Activision bij houd hoeveel exemplaren er verkocht worden? Elke winkel stuurt de maand-verkoop door naar ... naar ... naar ( bedrijven even weggelaten ) en die tellens alles bij elkaar op voor het kwartaal. Datums, prijzen e.d worden gecontroleerd en onderling afgesproken.
     
  7. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik krijg hem niet gratis ofzo hij wordt gewoon verkocht met een datum van 10-11 alleen haal ik hem eerder op , mss maar een dag ofzo ...

    ik zie het probleem niet hoor en zeker niet hoe Activision hier achter moet komen...
     
  8. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ze kunnen toch gewoon doorgaan met Modern Warfare 3 of niet soms?

    Of willen ze geen shooters meer uitbrengen? :mad:
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee, één dag voor de release is meestal niet erg. Maar 2 weken daarvoor wel. Dat is niet de bedoeling en dan breekt de verkoper de "deal" met Activision. Dat gaat de verkoper dan heel veel geld kosten. Hoe dan ook, als jij hem eerder hebt verwacht ik van jou een mooie review! Dan bedoel ik niet : "OMFG wat een spel!11111een!"

    Ik denk dat je na ... 4 shooters onderhand wel uitgekeken bent om continu innovatief te zijn. Tuurlijk, shooters kunnen ze blijven maken maar dat zal dan weinig te maken hebben met de COD Franchise. Enigste waar ze wel voor moeten waken is dat ze straks niet net zoals in de Battlefield series naar de toekomst gaan ... want dat was echt 100x niks. :b:
     
  10. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik ga er vanuit dat ze die spellen niet zo ver van te voren binnen hebben maar wie weet heb ik hem op vrijdag of anders maandag en dan zal ik mijn mening direct laten weten ;)
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    IW is een talentvolle studio en ben alleen maar blij als zo ook andere games gaan maken. Alleen maar beter voor ons. :)
     
  12. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik hoop dat ze doorgaan met Shooters als Oorlogspellen en SWAT / commando spellen...
     
  13. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    als je offline speelt komen ze er zeker niet achter, online zal er trouwens ook nog niet zoveel te beleven zijn lijkt me:D want voor zo ver ik weet komt die in alle landen tegelijk uit.
     
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    En dan nog, als je een originele hebt kunnen ze je niks doen.
     
  15. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Paar duizend man zullen de game 1 week eerder hebben. Word niks tegen gedaan, met CoD 4 had ik de game ook 1 week eerder en nooit wat gehoord...
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Als consument zal je er niet zoveel last van hebben, gezien jij niet weet als je in een winkel komt en de game wordt gewoon verkocht dat deze nog voor de officiele releasedate wordt aangeboden.

    De retailers zijn de lul en krijgen een boete. Echter kan het zijn dat mensen gevraagd worden waar ze de game hebben gekocht om zo bij de retailer te komen.
     
  17. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga gewoon een paar dagen voor de release elke dag kijken of ik de pre-order al kan ophalen:cool:
     
  18. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Is hij in Nederland vele populairder, want ik heb gevraagd aan paar mensen die ik ken en ze gaan hem gewoon hale wanneer ze tijd en goesting hebben :D
     
  19. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Denk dat je genoeg Nederlanders kan vinden;)
     
  20. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Infinity Ward teases game changing surprise for MW2

    One that will make you forget everything Infinity Ward has already revealed about the game.

    Infinity Ward has promised fans of the hotly anticipated Call of Duty: Modern Warfare 2 that "there is something" it hasn't talked about that will make you "completely forget everything" already revealed about the game.

    The exciting tease comes from community manager Robert Bowling, who was speaking to VideoGamer.com at an exclusive LA event last week.

    When asked what percentage of the game he wasn't allowed to talk about, and how much in the way of surprises will greet fans who buy the game, Bowling replied: "There's a lot. I feel like we've only talked about 20 per cent of the game so far. There's so much this time around that we're holding back, mostly story stuff.

    "This is our multiplayer reveal. This is it. This is our big push, and yet you're only seeing up to rank 26, and there are 70 ranks plus Prestige. That's a lot of shit people aren't seeing."

    Infinity Ward managed to keep the iconic Gunship section of Call of Duty 4, which allowed players to destroy enemies from a similar perspective to that seen on television news reports of wars, quiet in the run up to release.

    Asked if Infinity Ward was planning a similar surprise for sequel Modern Warfare 2, Bowling said: "There are some huge surprises. What's awesome is, we've done all the press we've done so far, we've shown Cliffhanger, we've shown some Favela, we've set the tone of what Modern Warfare 2 is, and yet there is something we haven't talked about that, and the reason we haven't talked about it is because once you see it you completely forget everything we've already talked about. It becomes this whole new game. That's what I'm excited for."

    "There are a lot of surprises. Some stuff we will never talk about till launch, and that's just because we want that… it's emotional stuff that we want to have that emotional response when you play, not read it in a magazine and then you're like, oh yeah I know about that."

    So there you go Modern Warfare fans. Not long to wait now. The game's out November 10 across the world. For all the latest previews, screens and trailers, check out our Call of Duty: Modern Warfare 2 game page.


    http://www.videogamer.com/news/infinity_ward_teases_game_changing_surprise_for_mw2.html


    Zijn jullie ook zo benieuwd, naar wat het zal zijn??????????
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina