Borderlands

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Sniper is voor mij ook voor veraf bedoelt, maar de optie is er nog steeds.
    Ik zelf denk ook niet dat een pistol zoveel damage doet als een shotgun.
    Ik denk dat het zo is voor Mordecai dat zijn echte ''main weapon'' zijn sniper rifle is, en pistol als back-up gebeuren.

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ter vergelijking: In World of Warcraft kun je inderdaad met een mage of priest met een zwaard vechten. Die keuze heb je.

Verstandiger is het om toch vanaf een afstand spreuken te gebruiken

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Daar zijn wel heel wat meer redenen dat die zwakker zijn dichtbij en waarom je verder moet.
    Armor, casting time etc.
    Iedereen gaat er ook doodserieus op in... 8)

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat is hier ook. Brick heeft de meeste defense, Lilith kan Phasewalk doen en ontsnappen, Roland is ook wel stevig denk ik en kan healen, maar Mordecai lijkt mij de meest kwetsbare van het stel betreft levensbalk en armor etc

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Brick is ook kast. Hij is veelzijdig. Hij kan tanken, maar ook aanvallen.:+
    Toch blijft Roland het veelzijdigst. Lilith is gewoon...booty:x
    en Mordecai is..een ''rare vogel'' die toevallig headshots maakt.:confused:

Ik typte daar even gewoon door, zonder reden. Ik hoop dat we andere skins krijgen als DLC. Misschien die oude Lilith. Ik vond die silvere vlechten best sexy.:eek:

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Zoals ik begrijp doet elke klasse goede damage en de een is gewoon beter in bepaalde situaties dan ander, Brick heeft een groot nadeel dat hij alleen goed is als ze dichtbij zijn. In een boss gevecht zoals Skagzilla dan is brawler echt sucky bijv die baas rent en springt in het rond en beweegt veel sneller dan je kan lopen, andere hebben waarschijnlijk al heel wat damage gedaan voordat brick een beetje in sla afstand is. Met Roland kun je wel voor goede damage speccen maar dan voeg je (te?)weinig toe aan het team dus het is een beetje balanceren.

Mordecai en Lilltih zien er ook lekker uit op de skill tree, veel damage boost talents en wtf... extra exp aura!!! _O_
    Een goede Mordecai lijkt mij ook echt debiel veel damage doen, check een spec als dit waarbij je zo veel damage multipliers hebt dat je nummers in de duizenden gaat zien. In de char trailer was er bijvoorbeeld een stukje dat hij een ff een 7583 damage schot land... :9

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
  8. Nickaliciouz

Nickaliciouz Ook op PSN!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verheug me echt op deze game! Wellicht dè verassing van 2009!

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik hoor al een hele lange tijd over Borderlands en dat die tof gaat worden. Dus van een verrassing zal geen sprake zijn. Ja, het zou verrassend zijn als het spel toch niet zo goed is als gedacht. Zelf twijfel ik nog. Een shooter op zijn tijd vind ik leuk, maar ik speel geen meerdere shooters tegelijk. En vlak na deze release komt al Modern Warfare 2.

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Nog een maand!

3 nieuwe filmpjes:

Film1

Film2

Film3

Als we het zo gaan bekijken:

Dan heb je 17-18 dagen een geweldig spel en dan komt je shooter uit.
    Tot dan, tot 11 November, heb je de tijd van je leven, en dan stop je over naar MW1...

:x

Bron: MTV

Exclusive: Gearbox Discusses 'Borderlands' New Game Plus, Total Length
    Posted 3 hrs ago by Russ Frushtick in Exclusives, Interviews, PC, PS3, Xbox 360

I've spent around 5 or 6 hours with the preview build of "Borderlands." The only reason I haven't spent more time is because the preview build ends. You basically stop getting new quests and can't progress into new zones, as everything's locked off. It's for the best, but the fact that I've played through all that content several times over with different classes is a testament to how much I've enjoy myself. It undoubtedly hits that "Diablo" nerve that makes you not want to put the controller down.

Anyway, given the amount of time I've spent with the game, I was curious just how much meat will be in the final version. Speaking with Mikey Neumann, the Creative Director at Gearbox Software, I found out some rather interesting tidbits about just how long you'll be spending on the twisted planet of Pandora.

For example, what happens when you beat the game, playing through all the missions and completing the main story? Neumann explained:

"We do have a single player plus, I guess you'd call it. The level cap is 50, but you beat the game around 31 or 35, somewhere around there. Then you can restart the game and do New Game Plus where everything's 35 to 50 on the second play-through.

"[The second playthrough adds] more rare enemies, too. The Badasses and the Brutes ["Borderlands" versions of "Diablo"'s elite enemies] and stuff like that, which you don't see as much of in the first [playthrough]. You see them a lot more in the second playthrough. It's definitely harder."

Those Badasses and Brutes are the ones that drop the best weapons in the game. Unfortunately they're also a hell of a lot harder to take down, so you'll have to work for your loot.

Neumann has, predictably, also spent a bunch of time in the game. He shared how long it takes to get from level 1 to level 50:

"I just have my own gauge. I've maxed out twice, gotten to level 50 twice. It took me about 100 hours. More the second time, actually, and that was to find every single little mission. I wanted to do everything.

To give you a sense of just how much that ramps up, I was able to hit level 17 in about 5 hours. Clearly things slow down considerably, but the fact that you're constantly getting new guns and missions makes up for the decreased frequency of skill points.

Neumann went on to hint at DLC content:

"As for in-game content, the question remains, what happens when you hit the cap and how long can you play it? Obviously we're gonna try to extend that with DLC as well."

Sounds like folks will be getting their money's worth when the game drops in late October.

Laatst bewerkt: 24 sep 2009
  11. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    100 uur gameplay voor Borderlands

Nieuws | 23 september 2009 - Volgens Mikey Neumann, creative director bij Gearbox, zal Borderlands ongeveer 100 uur aan gameplay bevatten. Wil je de game nog een keer uitspelen, dan ben je nog langer bezig.

De game heeft een level plafond van level 50, maar Neumann heeft verklaard dat door de meeste mensen de game zal worden uitgespeeld als ze rond de level 31 of level 35 zijn. Daarna kan je echter nog een keer het avontuur beleven in de 'single-player plus' mode. Deze zal een stuk moeilijker zijn en zal je veel sterkere vijanden tegenkomen, die de eerste keer maar heel sporadisch voorbij kwamen. Ook zal je de tweede keer de betere wapens in de game makkelijker kunnen bemachtigen.

bron: http://www.xboxonly.nl/nieuws/16801/100_uur_gameplay_voor_Borderlands/

12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Zucht-
    Vandaag heb ik CkV kunstautobiografie gemaakt van paar pagina's, een ges-werkstuk, een stuk voor Maatschappijleer, nu nog Godsdienst (ethiek) maken en Frans leren...

Maar het goede nieuws is dat op de Twitter van Mikeyface staat dat Claptrap episode rond 24 uur onze tijd wordt gepost :D.

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zoooooo vet om te horen!!!! _O_

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
  15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Geweldige bitch-slap 8)

16. Asharith

Asharith Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien staat het al ergens in deze thread maar die is best lang :).. Ik kan niet uit de video`s uitmaken of je nu in Coop BEIDE kan questen.. OF dat je alleen de host kan helpen.. Maakt namelijk wel een enorm verschil in gameplay.

Iemand?

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Beide.
    Ergens staat er een quote volgens mij van Randy, gepost door Drrrr0kz.
    Mjah, het is beide.deze heb ik wel goed...:mad:

18. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Het was toch zo dat als diegene waar je in de game zit verder is dan jij, je geen quests kan completen maar alleen de host helpen.

19. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    nee, dan kun je geen mainquests doen voor de storyline. je kan wel nog samen sidequests doen.

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hier staat uw antwoord. Pagina 37 en 38.:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina