De LOTR heeft wel degelijk het "spit" afgebeten in zijn genre in de zin dat hij (één van) de eerste goede fantasie films was.
Bull-fucking-shit. Er waren genoeg andere films die veel beter zijn als Lord of the Rings. Eerste goede fantasie? Yeah right. The Neverending Story nooit gezien zeker?
Hoe kan je in godsnaam denken dat er in 8 jaar geen gigantische berg filmkennis is bijgekomen? Denk eens even na. De technologie gaat gigantisch snel en dat geld ook voor films. Denk hierbij aan betere camera's, betere computer gemaakte achtergronden etc etc.
Nog meer bullshit. Filmkennis heeft geen RUK met de stijgende verbetering in technologie te maken.
Jij maakt ervan wat je zelf graag wil horen. Wat ik zeg is het volgende : Realiteit is erg belangrijk. Het helpt ontzettend om goed in de film te zitten en dan kan je ook beter meeleven met de personages, wat het alom dan een betere film maakt. Natuurlijk is dat niet het enige, maar je gaat me niet vertellen dat jij bijvoorbeeld Satan's Little Helper echt spannend kan vinden of er echt lekker in kan komen.
Fout. NERRA heeft een eigen mening. Als je niet zo mee zou gaan in de hype omtrend LOTR zou je misschien zien dat de film spektakel bied en rust op de basis van een BOEK. Hoe MOEILIJK kan het dan zijn om er een goede film van te maken die 3+ uur duurt!?
Wat ik zelf erg belangrijk vind aan films zijn de volgende dingen:
-Hoe goed doen de acteurs het?
-Hoe goed is het script?
-Muziek.
-Hoe realistisch ziet het er uit, oftewel kan ik er lekker in komen?
-Hoe het gefilmd word.
En ga zo maar door.
Bedankt voor het compliment, en een beetje jammer dat je me op m'n leeftijd gaat beoordelen ipv dat je even oplet en leest wat ik zeg. Wat is er trouwens verkeerd aan de mainstream? Smaak is smaak daar valt niet aan te twisten. En nee, ik vind sommige mainstream films wel goed maar ik heb het liefst een goede ingewikkelde thriller/crime of een mooie fantasie. Ik heb het niet zo op van die standaard actie films waar je in de eerste twee minuten het eind al kan vertellen.
Smaak is smaak? Sorry? Smaak is smaak, niet iedereen heeft dezelfde smaak. Simpel. Iedereen houd van andere films. Klaar.
*edit* Ja ik hou van sarcasme, spot en ironie... Is dit erg?
Bedankt voor je GEWELDIGE toevoeging. Dat jij conclusie's trekt over iemands filmkennis omdat ik je verteld heb wat ik grappig vind, oftewel wat mijn humor is. Is zo intelligent ik zou je er graag een lintje voor willen geven.
En ik geloof graag dat jij de volwassenheid zelve bent met je o zo mooie toevoegingen aan deze discussie.
Why dont you blow it out your ass? Lul niet als een kip zonder kop met complete stukken tekst waar niemand wat van snapt man.
Gr
Klik om te vergroten...