1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 3: ODST] Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Geen een theme is speciaal 8) het zijn allemaal achtergrondjes met wat attributen achter je friends (die je eigelijk nooit ziet)

    En ik ga met iemand anders al campaign doen als hij hem binnen heeft vandaag
     
  2. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey mensen,

    ik ben gisteren met ODST begonnen, en ik vind het tot nu toe wel leuk, dat je zwakker bent als de Masterchief is logisch, maar het is echt heel anders spelen, maar ik heb een vraag, ik probeer in de Campaign al een aantal keren de weaponkils enzo ( needler, en de ewww sticky achievement) te halen en bijv de warthog kills wat er dus 6 moeten zijn en ik had er gisteren 2 gehad, ga ik dood, moet ik weer van vooraf aan beginnen, hoort dit zo, of heb ik een probleem, en waar vind ik de code van Sgt Johnson want heb hem gepre-orderd bij bol.com

    bij voorbaat dank, Kevin
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja eenmaal dood moet je weer opnieuw beginnen met je streak. En je zal die code via de mail kunnen ontvangen, was bij XBW pre-order wel zo iig.

    En die achievements zoals Needler vallen zo gemakkelijk in FireFight te halen. Warthog achievement dan weer niet, maar die andere wel
     
  4. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Yeah, Game zojuist binnengekregen met de post van de FRS , toch nog gamen vandaag:)
     
  5. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
    Heb hetzelfde probleem met SGT. Johnson... Vind het wel genaaid maar Jmmr Dan ;) Prachtige game en heb me eerste vidmaster challenge gehaald op ODST Classic :)
    Youtube ftw!
     
  6. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt, en heb net op mijn mail gekeken en de code heb ik nu gekregen, nu nog invoeren.
     
  7. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry als dit al gevraagd/gepost is, maar ik heb bij gamehub besteld (blijkbaar kon je em nog goedkoper krijgen via een andere shop, volgende keer dan maar). Maar ik heb nog niks gekregen qua spel of mail dat het spel onder weg is. Ik heb ze al gemaild, maar krijg geen reactie. Iemand een antwoord misschien? Sorry wist niet waar ik dit moest posten.
     
  8. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Uhm lastig, misschien dat er op bungie.net een thread staat hoe en wat?
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Op de missie Uplift Reserve kun je heel makkelijk met een warthog het eerste stuk voorbji rijden, dan pak je de ghost die tegen die boom staat als je bij dat "gebouw" komt, vanaf daar is het rushen en een goed pad uitzoeken. Vergeet geen Health packs te pakken ;)

    Vond het niet erg moeilijk eigelijk, 3 keer dood gegaan totaal door absolute domheid :+
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Solo on LIVE......dus moet je ook nog eens XBL hebben terwijl je solo moet spelen ><
     
  11. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik heb om 5 uur s'ochtends een mailtje gehad dat hij verzonden is, misschien moet jij nog een paar uur wachten of een dagje.
     
  12. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren en eergisteren hadden ze vrij, vanwege feestdagen. Vandaag zal hij dus pas verzonden worden. ;)
     
  13. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er geen bal meer van. Als ik singleplayer doe zie ik allemaal beacons staan maar daar ben ik allemaal al lang geweest! De enige nieuwe missie die er voor mij nog is is die van Oni Alpha Site maar daar zit een locked door voor. Wat moet ik nu doen?
     
  14. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Klein lame grapje

    Hello,

    Ik zag de knullige in Nederlands vertaalde reclame banner van Halo ODST en kon dit niet laten:
    [​IMG]

    lol, rofl, enzovoorts.
     
  15. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    vind het wel meevallen met die vertaling hoor ... :)
     
  16. crowbar

    crowbar Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox live wel, maar niet per se gold. Ik heb het zonder Gold gehaald op Uplift Reserve.
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Vond de reclame ook heel erg... "Bereid je voor op de drop op 22.09.09" ...seriues 8)
     
  18. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Hopelijk is het zoute drop want daar houd ik van

    Het is weer een zetje geweest om Halo 3 online te spelen, ik had die mappacks niet dus kon niet meer online met Halo 3. Nu weer wel :)
     
  19. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag ontvangen! Vanmiddag beetje MP gedaan en de skulls gepakt, na het eten lekker beginnen aan de Campaign.... Welk niveau zal ik kiezen? Heb Halo 3 veel gespeeld... Dus die kan ik wel, maar weet niet hoe ODST dan is.. ?
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Legendarisch, ik heb halo ook veel gespeeld. SP schijnt redelijk kort te zijn, dus is dat de mooiste mode om lekker hard te spelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina