Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    Yeah, heb ik ook last van. Zeer irritant, en volgens het forum (amerikaanse forum) zijn er ook meer mensen die er last van hebben.

Maar goed. EA/Dice houden die hele website sowieso niet echt bij. Die hebben even een 'quick buck' verdiend met 1943 en kijken er nu niet meer naar om, lijkt het wel.

Net trouwens even 3 potjes gespeeld (eigenlijk 2,5 want 1ste potje was al bijna afgelopen).

1ste potje 3 kills, 0x dood.
    2de potje 3 kills, en zelf 1x dood
    en 3de potje 7 kills, en 0x dood.

Dus ging op zich wel lekker :)

Blijft toch heerlijk om een teamgenoot van afstand te redden met een mooie 'snipe', door even een rennende en schietende tegenstander in 1x met een headshot neer te leggen :)

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Snap eigenlijk niet hoe je in een heel potje maar 3 kills haalt? :9

3. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Als sniper ben je ook nogal afhankelijk van of de actie wel naar jou toe komt :)

1ste prioriteit is zelf 0x dood te gaan, en de vlag te beschermen. Als die vlag vervolgens bijna geen aanvallen kent, dan is het redelijk rustig. Zijn die aanvallen er wel, dan moet je zorgen dat je de attackers neerknalt van afstand, maar dan nog steeds zonder dat ze je zien. Dus dan ben je nogal 'voorzichtig'. Als sniper ben je nogal 'kwetsbaar'.

Dus soms heb je een rustige plek en heb je minder dan 5 kills, en soms wordt de hele match je flag aangevallen, en heb je meer dan 10 kills.

4. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Oke dat is wel een erg saaie manier van sniper zijn. Ik ga altijd wel op de actie af. Bommetjes neerleggen en zowieso met een pistol kun je best goed iemand killen. Dus zo afwachtend hoeft ook niet he.

5. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Als ik de kans krijg dan ga ik ook bommen leggen enzo, maar soms moet je een beetje inschatten hoe 'druk' het is. Het is niet de bedoeling dat ik onderweg tegenstanders tegenkom, want dan ben ik gewoon dood (normaal gesproken), en daar zit ik ook niet op te wachten :p
    Met een pistol heb ik sowieso nog vaak dat ik iemand 3-5x raak en die persoon zich gewoon omdraait en me afknalt(!)

Maar bommetjes leggen is idd leuk. Gisteren nog op Wake Island reden er een tank en een jeep tegelijkertijd over mijn 3 bommetjes heen :D Dat is wel genieten :D

6. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ik krijg de neiging om de game toch nog te kopen:+ Demo was wel overtuigend

7. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Quoted for truth!

Ik ben 9/10 keer ook sniper en ik ben ook altijd erg actief bezig, vooral qua vlagen veroveren. Pistol heb ik altijd al een underrated wapen gevonden, vind hem zelf ook heerlijk.

@ Yi-Long, als je je verplaatst moet je ook proberen een beetje aan de zijkanten van wegen te lopen in de buurt van bosjes. Zo ben je sowieso al in het voordeel door je camouflage en is de kans dat je iemand tegenkomt al minder.

En wat ik ook wel eens doe is gewoon 2 (of 3 ) bommetjes bij een vlag leggen en dan ga je gewoon verder naar de volgende vlag. Als je dan hoort/ziet dat de tegenstander die vlag aan het capturen is, BOOM blaas je die Satchel Charges op. Als je ze in een driehoekje neerlegt komt het wel goed want ze hebben een prima explosion range. :thumbs:

Hoe actief word deze game eigenlijk nu nog gespeeld?
    (denk dat dat sterk achteruit gaat door o.a Fifa 10, COD:MW2). En ik hoop dat ze nog eens een mappack uitbrengen.

Laatst bewerkt: 22 sep 2009
  8. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Dat is ook mijn bezwaar, is alleen maar online gameplay, zal je net zien als ik hem koop dat niemand dat spel meer speelt.

9. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Mensen blijven dit spel voorlopig echt nog wel spelen. Er zijn zelfs nog servers voor BF1942 te vinden en dat spel is 7(?) jaar oud8)

10. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ik zal hem idd nauwelijks meer gaan spelen als ik MW2 heb maar nu is het ook al minder maar dat komt omdat gek van die hit detection werd , de ene x is het erger dan de andere. Maar ik denk dat ik vanaaf wel weer een potje gaat spelen ;)

11. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    @antrhraxx - ja klopt helemaal. als je gewoon een beetje een alternatieve route loopt dan kan je meestal ook nog de mensen in de rug aanvallen. en dan heb je genoeg aan je pistol :)

12. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Echt jammer dat ze niet met meer mappen komen als DLC , had nog wel leuk geweest zo voor de release van de aankomende toppers

13. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Zou idd mooi zijn, mits voor een mooi prijsje, en als ze dan ook even wat bugs/glitches/fouten eruit halen, zou het helemaal fijn zijn.

14. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Maar er komen dus geen nieuwe mappen meer? Helemaal niks? Want heb namelijk nog wel punten over.

15. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Maar toch echt niet zoals ze nu nog BF1942 of COD1 spelen.
    Want;
    a) dit is een arcade game met 3 maps, de andere 2 zijn volwaardige games met genoeg maps en op de PC worden nog mods/updates uitgebracht.
    b) de Pc community is qua hardcore (shooter) spelers vele malen groter dan op de xbox.

16. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Maar toch echt niet zoals ze nu nog BF1942 of COD1 spelen.
    Want;
    a) dit is een arcade game met 3 maps, de andere 2 zijn volwaardige games met genoeg maps en op de PC worden nog mods/updates uitgebracht.
    b) de Pc community is qua hardcore (shooter) spelers vele malen groter dan op de xbox.

17. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Zoveel mensen spelen geen BF 1943 meer hoor. ;) Laatst nog gekeken (volgens mij eergister). Servers waren bij lange na niet meer vol zoals een maandje terug en het was dan ook spitsuur voor de gamers. 8)

18. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Nou ik speel dagelijks battlefield en het is nog steeds vol hoor ;)

Ook hoorde ik dat ze wel degelijk bezig zijn met nieuwe maps, maar zekerheid is er niet.

Ik begrijp veel spelers echter niet. Doen gewoon helemaal niets voor het team. Rijden met een tank gewoon langs een witte vlag ipv deze te pakken.

Deze week een gare hollander in mn team die presteerde het om een score te hebben van -57 (min dus hè?!). Daarna nog een keer -40 en -10. Heb m eerst een berichtje gestuurd wat die aan het doen was en later verzocht om op te sodemieteren =(
    Hij gaf me wijselijk geen antwoord.

Vanochten ook weer mensen die gewoon net naast een de vlagspawn gaan zitten, dus dat ze m niet pakken. En dat terwijl je gewoon achter staat.:x

Wat ik helemaal niet snap is dat de meerderheid geen headset heeft. Laten we lekker met 24 man een online shooter gaan spelen zonder dat we elkaar kunnen verstaan! :confused:

Gelukkig ga ik in een Hollandse clan zitten, rank 50's only. Dan weet je zeker dat iedereen zn best doet en een headset heeft. Het is en blijft een heerlijke game. Nog nooit zóveel plezier gehad aan €16 :9

Laatst bewerkt: 24 sep 2009
  19. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Vandaag weer zo'n mongool in mijn team: Wake Island, potje begint, ik capture meteen de 1ste 2 vlaggen (wij waren de jappen), en leg bommetjes neer op dat weggetje tussen airport en dat dorpje op die hoek.

Ik dus mooi plekje uitgezocht. Komt er een idioot uit mijn team, ziet mijn bommen liggen, plaatst de zijne er naast, en blaast ze op(!)
    Uiteraard volgde er 3 seconde later een tank en een jeep van de tegenstander over de heuvel, dus 2 minuten later waren we die vlag kwijt =(

Waar de fuck is zo'n sukkel dan mee bezig!? Het is echt jammer dat de technologie nog niet zo ver is dat je iemand een stoot voor zijn bek kunt geven over het internet.

Om nog maar te zwijgen van die eikels die in zo'n kanon gaan zitten en even alle bedekking gaan wegknallen terwijl ik daar zit 8)

Serieus, ik heb meer last van medespelers in deze game, dan van tegenstanders.

Zo'n headset is trouwens niets voor mij. Het liefst mute ik het hele spelersveld. Je hebt regelmatig kneuzerige kutjochies er tussen zitten die zitten te zingen etc. Is al erg genoeg dat ik dat via mijn TV moet aanhoren.

Voor mij is het ook wel fijn dat er weinig gecommuniceerd wordt, aangezien ik liever niet heb dat de tegenstander elkaar gaat waarschuwen waar ik zit verscholen.

20. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Goed om te horen! Ikzelf heb dit spel al een tijdje niet meer gespeeld. Maar ik snap helemaal wat je bedoelt met die gasten die gewoon zitten te kloten. Erg irritant. Maar soms komt het uit. Want als de tegenstanders ook slecht zijn, kun je bakken met punten halen. Mijn record stond volgens mij op 872 punten. Puur en alleen omdat de tegenstanders slecht waren en mijn team niks deed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina