Toernooi is compleet, er zijn ook 3 reserves. Dus voor iedereen die toch mee wil doen, er komt vast een vervolg als dit goed afloopt.
mooi, dat is het beste. Ook goed dat er geen 5 sterren teams bij zitten, degene die dan real /chelsea/barca hebben zijn meteen iets te erg.
Nee sorry. De inschrijving is nu toch echt gesloten. @ Dyonko: Op 1 oktober of 2 oktober worden de teams bekend gemaakt, vervolgens word op dezelfde dag een random loting gedaan. Ik probeer zoveel mogelijk teams met 3,5 ster.
Ik denk eraan om de regels aan te passen. Geen groepfase maar direct Knock-out, want dan is de kans groter dat het toernooi uitgespeeld word.
Het toernooi verloopt dan ook sneller en eventuele problemen zijn makkelijker op te lossen. Dus bij deze: Regels zijn aangepast, eerst zou het toernooi beginnen met een groepfase maar heb besloten om te beginnen met knock-out. De kans dat het toernooi dan afgemaakt word is groter en het toernooi zal sneller verlopen.
zet mij maar op de reservelijst.. wel flink kut dat ik bij de eerste 2 tournooitjes er al te laat bij ben
Teams die over 2 dagen aan de deelnemers wordt geloot zijn: Hertha BSC Hull City Wolverhampthon Wanderes Monaco Parma AZ Rosenborg AEK Athene River Plate SC Brage Celtic Osasuna Mallorca Trabzonspor Anderlecht FC Twente Over twee dagen zal iedereen een team aangewezen krijgen.