FIFA 10 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 8 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Mwah, ik vind het wel fijn als ik gewoon een goed overzichtje heb, op papier, van de verschillende schijnbewegingen, en de celebration-combinaties, en gewoon wat basic info over de voorzetten etc etc. Van die zaken die niet heel duidelijk aangegeven worden in de game zelf of in het boekje, maar van die dingen die de developer er wel in stopt.

Gewoon tips en tricks voor beginners en gevorderden zeg maar. :)

2. Meowth

Meowth Guest

Als je dan gewoon op het internet zoekt en uitprint, ben je misschien 10-20 cent aan inkt kwijt en zo'n 10 minuten aan dingen zoeken.

3. fifaplayer

fifaplayer Guest

Ik kan gewoon niet wachten, Ben van plan om FIFA 10 op PS 3 en Xbox 360 te kopen.
    Heb in fifa 2008 maar dan 1000 live wedstrijden gespeeld en 2009 ook meer dan 1000

4. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Mag ik vragen waarom je dezelfde game voor 2 consoles koopt?

5. fifaplayer

fifaplayer Guest

Xbox 360: met vrienden spelen in clubs, en oefenen voor toernooien die op 360 komen.

PS3 spelen voor de ranglijst van fiwc

ja ik weet het, het gaat ver

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Als je het op kan brengen, waarom niet? :+

Ik koop op de 360 ook games die vrienden kopen voor de 360. Op de PS3 koop ik games zoals MGS, Battlefield en noem maar op. Dubbel kopen doe ik ZELDEN.

7. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Doet ik zo ook al 2 jaar,al denk ik dat ik de 360 versie niet koop dit jaar.
    Ik ben fifa 09 trouwens moe sinds ik de demo van fifa 10 gespeeld heb,nog 6 dagen wachten.

8. fifaplayer

fifaplayer Guest

Heb nog een kortingsbon van 12,50

De anwb kaart + vig card van pu tegelijk gebruiken lukt dat ergens bij een free record shop?

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Je kan het proberen!

10. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd dat iedereen hier opeens een zware hardcore FIFA'er is, terwijl we het hele jaar door alleen maar jankverhalen van 1 iemand ( ben naam ff kwijt) moesten aanhoren wat wel grappig was ;c

Moet ide anwb kaart van jou zijn trouwens? Anders leen ik er wel een.

11. fifaplayer

fifaplayer Guest

dat hoeft niet.

Wat verder veranderd is, is dat FIFA Interactive World Cup alleen nog maar Quick Ranked is, want EA merkte dat veel topspelers hun tegenstander uitkozen op ranking en niet tegen iedereen speelden. Verder zijn in FIWC alle teams gelijk, waardoor het echt gaat om je eigen skills en niet om het team dat je kiest. Het rankingsysteem is ook een stuk aangepast, er wordt nu duidelijker aangegeven op welke punten je goed gepresteerd hebt en waarvoor je punten hebt gekregen. Het kan dus zijn dat je verliest, maar door je goede spel toch aardig wat punten verdient.

interessant stuk

12. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je schijnt ook meer punten te krijgen als je met een lagere team wint.

13. fifaplayer

fifaplayer Guest

Klopt, maar dat was in fifa 09 ook zo. Maar dit vind ik wel raar, feyenoord is met interactive world cup net zo goed als barcelona |:-

14. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is juist goed met de interactive world cup,het gaat om skills en niet om geluk.
    Zalig hoe je eindelijk de doelman kan voorbij gaan.

15. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je op de Xbox 360 online ook meer vaardigheidspunten als je met een zwakker team een beter team verslaat?

16. bertan88

bertan88 No Pain! No Game!

Leuk Bevonden:
    2
    echt weer zin om clubs te gaan spelen!:D ik had gelezen dat je bij je eigen club een leaderbord krijgt van wie de meeste doelpunten heeft, assist, kaarten enz....beetje rivaliteit onderling...masterlijk!!

17. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik ook graag zou willen zien is een leaderbord uit Nederland. In Fifa 09 had bijna elk land een eigen leaderbord, maar Nederland niet. Zo echt jammer zijn als dat nog steeds het geval zal zijn.

18. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    LoL we zijn al toe aan deeltje 3 zowat voordat de game uit is...

19. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag mij af wanneer er een Fifa 10 Wisselforum word geopend. Zal toch wel vandaag en anders morgen gebeuren. Nog 1 weekje *).

20. bertan88

bertan88 No Pain! No Game!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja je bedoelt van single ranked matches...klopt...vorig jaar had je wel belgie en oostenrijk maar geen nederland=(

En als ik het goed begrepen heb gaan ze de devisions bij clubs aanpassen naar regionaal en wereldwijd.....ben benieuwd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina