[PS4] [PS3] Gran Turismo 5

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 27 jun 2007.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Dat zou een tegenvaller zijn want ik vond Prologue ook dik tegen vallen wat gameplay betreft. Niet alleen had je het botsauto gevoel (dat zou naar het schijnt al verminderd zijn) maar soms had ik ook echt het gevoel dat ik een arcade racer aan het spelen was.

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Nadat ik mijn PS3 had aangeschaft ook gelijk Prologue erbij gehaald. Paar keer gespeeld maar niet zoveel als ik had verwacht. Het speelde op de één of andere manier gewoon niet zo fijn vond ik. Trouwens, ik vind de PlayStation controller echt waardeloos als het aankomt op race games. Met de triggers kun je niet goed gedoseerd gas geven in tegenstelling tot de Xbox 360 controller waarmee dat een stuk beter gaat. Uiteraard is het het beste om beide games met een stuur te spelen, helaas heb ik daar niet de geschikte ruimte voor, om hem echt lekker neer te zetten.

3. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje een verkeerde vertaling bleek achteraf, je krijgt dus 170 autos met volledige schade (lees: 3 keer zoveel autos met schade als DIRT2, 2 keer zoveel autos met schade als NFS: Shift.)
    en alle 1000 autos krijgen dus wel volledige cockpit view.. dat valt al op te maken uit interviews van 2 jaar geleden waar ze GT4 modellen aan het omzetten waren en cockpit views aan het toevoegen waren aan een fiat 500 en de mercedes gullwing (die al in GT4 zaten).

Zou iedereen echt schade aan all duizend auto modellen willen hebben, dan moeten we nog eens 2-3 jaar wachten op GT5.. laat ze het maar mooi zo uitbrengen, en alles toevoegen via DLC, waar DLC nodig is.

Even nog een lijstje van dingen die me opvallen na de previews/gamescom filmpjes:

- 1000.. duizend, ja duizend bakken! hoe brilljant is dat?
    - camera headtracking!
    - schade.
    - Verbeterde physics.
    - 2009 release.
    - alle duizend autos hebben cockpit view.
    - tokyo track ziet er erg tof uit.
    - Private lobbies.
    - je eigen replays naar Youtube uploaden.
    - Custom soundtracks.
    - Lamborghini en Bugatti zitten erin, geen porsche helaas.
    - Online voice chat.
    - Online championships.
    - Objecten naast de baan die in de weg kunnen liggen.
    - beste graphics die ik ooit heb gezien tot dusver.. kun je niet omheen.
    - verbeterde reflecties en licht-effecten (zie koplampen van die subaru.. drool).

Ben nou nog erg benieuwd naar de hoeveelheid banen.. maar als de PSP versie al 35 originele tracks kent, kan GT5 natuurlijk niet achterblijven.

4. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ach, het zal afwachten worden. Al goed dat ik racegames niet koop omwille van het damage model (niets kan Destruction Derby overtreffen) :+.

En de Tokyo track is erg tof. Deze zat ook al in GT3 en was één van mijne favoriete tracks.

5. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat kort door de bocht lijkt mij.
    Dat zou dus moeten betekenen dat die ''meerdere mensen'' de volledige versie al hebben gespeeld. (die er gewoon nog niet is)
    Ik vind het knap dat je dan al zo'n conclusie kan trekken dat het uiteindelijke spel identiek is aan proloque.
    Maargoed, dat je GT5 al afschrijft op basis van mensen die zomaar wat roepen en op basis van een proloque versie...dat moet je zelf weten natuurlijk. :b:

Zelf ben ik trouwens benieuwd naar de weerseffecten.
    Ik hoop echt op flink nat en dat we na een x aantal ronden een droge lijn krijgen.

Laatst bewerkt: 24 aug 2009
  6. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, dynamische weerseffecten zouden echt geweldig zijn! maar ik heb toch het gevoel dat het er niet in gaat komen, anders zou je zoiets moois toch wel laten zien nietwaar?

Daarentegen zit in prologue wel een actuele weer-radar voor elke baan.. en zeiden ze na het laten zien van de nascar/WRC trailer van E3 09 dat het nog maar de topje van de ijsberg was.. dus wie weet.

7. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat is toch iets waar ik al lang naar verlang.
    Ik zie het al voor me, een endurance race op de ring...met kans op regen en dan snel naar binnen voor andere banden \o/
    De auto's die net over start/finish komen hebben dan even dikke pech als ze nog circa 21 km op nat moeten rijden _O_
    Ik denk dat dit qua spanning en strategie er veel op vooruit zal gaan.
    En dan ben je klaar...en dan op je gemak de replay bekijken :b:
    en uuh...dat topje van de ijsberg..die doet het hem.
    Polyphony is qua dat betreft altijd vrij stil en laten weinig zien.

8. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Hier een fotovergelijking waarin de Tokyo track vergeleken wordt met het echte. Alleen jammer dat ze verschillende fotopunten nemen en dat ze zo'n crappy screens gebruiken.

Je vindt er ook 2 Youtube filmpjes terug, namelijk de Tokyo track in GT4 en in GT5.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Kunnen ze dat spel niet eens een keer lanceren i.p.v. steeds nieuwe dingen toevoegen waardoor het weer later op de markt komt? :+

11. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Rustig maar,

Eerst komt GT PSP. (1 oktober geloof ik)

En daarna is de weg vrij voor GT5 (Ik gok op eind november begin december.)

12. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Meeste geruchten zeggen inderdaad 4 december.. zou perfect zijn wat mij betreft.

13. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Kan iemand mij vertellen in welke (internet)winkel GT5 Prologue het goedkoopst te verkrijgen is?:9

14. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
  15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ook bij dit filmpje zie je - net als bij Forza 3 - veel verschil tussen verschillende shots. In het begin ziet het er erg fotorealistisch uit, net een film die je bekijkt. Daarna ziet het er weer wat meer als een videogame uit. Achja, we zullen wel zien hoe het straks op de beeldschermen te zien is. :)

17. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Het is natuurlijk ook afhankelijk welke tv je heb.

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    :'-( Duurt toch nog wel langer dan ik (tegen beter weten in) gehoopt had

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    2010 in Japan? :'-( Dus met een beetje mazzel (als ze het weer niet uitstellen) eind 2010 kunnen we die game hier eens spelen?

20. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus , wat duurt dat lang nog zeg

Ik vind het echt triest dat ze er zolang aan blijven werken

Deel Deze Pagina