Forza Motorsport 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    leg eens ff uit m8. Ik zit op mn werk ;)

2. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Het eerste dat me wel opviel is dat de graphics nog lang niet zo mooi zijn als sommige screenshots die ik gezien heb =(
    Het is gewoon een beetje opgepoetste Forza 2. Maar ja, wel stuk beter, en het rijdt heerlijk, net als Fm2, ik kon gelijk driftend de baan rond alsof ik het al eens vaker had gedaan :+

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Waar kan ik hem downloaden dan?

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Eerste indruk na rondje met de California.. wat zit je dicht op het stuur! :eek:
    Zometeen maar 's de R8 proberen. Verder rijdt het goed en zijn de graphics ook goed.
    Natuurlijk niet zoals de gerenderde screenshots..

5. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Het rijden is ook simpeler geworden lijkt wel. En die rewind functie? werkt ook maar vaag, hij spoelt dus gewoon in stukjes terug, kunt niet precies kiezen vanaf waar je verder wil??
    Verdomme wat valt dit tegen tot nu toe :'-( Tis ff wennen denk ik :x

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Rewind doet de eerste keer een stukje, en dan vraagt ie of je Rewind Further wilt doen. En dan gaat ie zover als jij wilt.

7. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    je zit idd erg dicht op het stuur. Maar ik vind het jammer dat het ook niet de demo is van de Gamescom, die was veel langer met meedere banen, beetje jammer=(

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De omgeving ziet er wel wonderschoon uit! Het is ook gewoon een prachtig spel.

9. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf dichtbij met stuur op me 26 inch ziet het er wel wat kartelig uit ja , maar op me 42inch plasma scherm is het echt GGenieten geblazen , dat ze dit nog uit de 360 heb weten te persen vind ik echt knap !

Voor de rest vind ik het zeer lekker rijden , mn stuur reageert heel accuraat op wat ik doe .

Maar dit is ook een game die je gewoon lekker 3rd person kan gaan rijden , dan kan je tenminste alle geile dingen om je heen zien .

Hij is echt zoals ik ervan had verwacht , moddervet !

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zit een beetje te dicht op het stuur, kan onmogelijk in mijn achteruitspiegel kijken. Als ik dat wil doen moet ik met m'n linker stick bewegen en dan ga ik de fout in, ik ben nep. Wel derde geworden op de moeilijkste stand en alles uit maar wel met automatic schakelen. In Forza 2 knalde ik meteen overal tegen aan. :+ Grafisch oké, maar echt niet zo mooi als al die filmpjes en screenshots.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je zit echt te dicht op het stuur! :mad:
    Je linkerbuiten spiegel is dus helemaal niet zichtbaar. En op m'n DriveFX heb ik geen stick dus kan ik niet rondkijken in de cockpit. Damn hier baal ik echt van! Bouw de cockpitview van NFS:confused:hift hierin en je hebt een perfecte view!

12. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    waar zit jouw stick dan en op welk stuur ?

13. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Mijn xbox Elite wordt vandaag bezorgd op m'n (studenten) kamer. Kan niet wachten. Ben benieuwd naar de cockpitview. Je buitenspiegel zit normaal toch ook niet in je gezichtsveld, dan moet je toch ook je ogen naar links mikken en meestal als ik dat doe (in het echt) dan crash ik niet, dus ik heb (voor mezelf) nog hoop dat ik de dichtbijheid van de cockpitview nog mee zal vinden vallen.

status: Chauffeur is onderweg

Wat bedoel je met MP

De specifieke auto's die hier staan kun je niet rijden in de normale versie van. De VIP car's zijn gewoon 5 vette auto's, de Collecters auto's zijn 'gewone' auto's met een speciale paint.

MAAR De collecters pack auto's zijn eigenlijk gewone auto's die ook in de standaardversie zitten, maar dan met een speciale paint. Je kunt dus ook in de gewone FM3 rijden met de Audi R8 V10 (en V8), maar dan niet deze, met onderstaande paint>

Hoogstwaarschijnlijk kun je de collectors auto's wel 'gegift' krijgen van de medewerkers van Turn 10 wanneer je een door hun georganiseerde fotowedstrijd, paintwedstrijd, hotlapwedstrijd wint waarin je auto's kunt winnen.

EDIT:
    Hoe vet is dat, m'n pakketje is gearriveeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrd!!!!!!!!!!!

Hmm, pakketje uitpakken of boterham smeren....

Laatst bewerkt: 24 sep 2009
  14. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    trouwens als je replay van je race gaat bekijken is het echt genieten geblazen , ze hebben veel verschillende en toffe camera punten erin , was waarschijnlijk in FM 2 ook al maar heb ik nooit veel tijd aan besteed.

Wat een beeld jongens _O_

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wat dacht je van een controller?

16. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Is het rijgedrag van de auto's een beetje realistisch?

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Speel met een controller.

18. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Welke banen en auto's zitten erin? Kom op jongens ik zit op mijn werk dus heb tastbare informatie en feiten nodig. Anders kom ik de dag niet door :+

19. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    wat voor opties zitten er in de demo? is er ook een timetrial?

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mini John Cooper Works, Mitsubishi Lancer Evolution X GSR, Ferrari California, Audi R8 5.2 FSI Quattro, Porsche Flying Lizard 911 GT3-RSR. Baan is Camino Vieja de Montserrat Full Circuit 2 laps.

En je kan alleen racen tegen de computer, geen MP, time trial of andere dingen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina