Mijn xbox Elite wordt vandaag bezorgd op m'n (studenten) kamer. Kan niet wachten. Ben benieuwd naar de cockpitview. Je buitenspiegel zit normaal toch ook niet in je gezichtsveld, dan moet je toch ook je ogen naar links mikken en meestal als ik dat doe (in het echt) dan crash ik niet, dus ik heb (voor mezelf) nog hoop dat ik de dichtbijheid van de cockpitview nog mee zal vinden vallen.
status: Chauffeur is onderweg
Wat bedoel je met MP
De specifieke auto's die hier staan kun je niet rijden in de normale versie van. De VIP car's zijn gewoon 5 vette auto's, de Collecters auto's zijn 'gewone' auto's met een speciale paint.
MAAR De collecters pack auto's zijn eigenlijk gewone auto's die ook in de standaardversie zitten, maar dan met een speciale paint. Je kunt dus ook in de gewone FM3 rijden met de Audi R8 V10 (en V, maar dan niet deze, met onderstaande paint>
Hoogstwaarschijnlijk kun je de collectors auto's wel 'gegift' krijgen van de medewerkers van Turn 10 wanneer je een door hun georganiseerde fotowedstrijd, paintwedstrijd, hotlapwedstrijd wint waarin je auto's kunt winnen.
EDIT:
Hoe vet is dat, m'n pakketje is gearriveeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrd!!!!!!!!!!!
Hmm, pakketje uitpakken of boterham smeren....
Laatst bewerkt: 24 sep 2009