Forza Motorsport 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Vind hem toch wel erg tof, positief verast. Alleen geen release game voor mij, sowieso wacht ik nog even af op meningen. Vond Forza 2 erg snel saai worden door de saaie tracks. Als hij op GH te koop komt bestel ik hem meteen. :cool:

2. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker nice _O_ Must-buy. Rijdt weer heerlijk!

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
  4. luke33

luke33 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Net de demo gespeeld. En toch wel positief erover. Rijd wl lekkerder dan in Forza 2:D

5. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Net de demo gespeeld, gelijk alles op experienced gezet (alles uit) alleen het schakelen even op automatisch gezet (sjah, onbekende baan enzo :9) en de AI natuurlijk op het moeilijkst. Ik werd toevallig elke keer 5e, met de Ferrari (de laatste auto die ik probeerde) kwam er gelukkig een 1e plaats uit :).

Ik vind de auto's erg fijn rijden, ze zijn wel veel(tste??) makkelijk(er) te besturen vergeleken met Forza 2, maar dat is voor mij persoonlijk geen ramp.

In de cockpit view is prima te racen, maar het valt idd tegen dat je niet rond kan kijken in de cockpit zelf en dat het stuur zo dichtbij zit. Ik voel me net zo'n opaatje die met zijn neus op de voorruit zit gedrukt....

Ik ben tevreden met de demo, al had ik liever een 2e baan ofzo gezien. Ook vind ik het jammer dat ze er niet een SUV ingestopt hebben :mad:

Laatst bewerkt: 24 sep 2009
  6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zit wel een SUV in (Porsche Cayenne Turbo S), maar daar kun je zelf niet mee rijden. :+

7. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nvm- kan wel. Top :D!

Laatst bewerkt: 24 sep 2009
  8. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap die rewind niet, ik wil gewoon zoveel terugspoelen als ik wil. Niet dat dat ding alles vanzelf gaat doen...
    Verder vond ik de baan leuker omgekeerd. Is wel beter, dan hoef ik tenminste niet 2 rondjes te rijden \o/
    Wel jammer dat ze voor nu even geen scoreboard hebben, want het trekt niet echt om het spel veel te gaan spelen ofzo. Ik had er een positieve kijk op, maar deze demo hadden ze imo veel beter kunnen maken.

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind de rewind ook maar dom, ze hadden beter gewoon kunnen maken dat als je Back inhoud hij terug spoelt totdat jij hem weer los laat. Nu rewind hij elke keer van die kleine stukjes, maargoed..
    En ik had ook liever gezien dat als je die rewind funtie uitschakelde je dan ook weer extra credits kreeg.

Verder ben ik erg tevreden over de demo, ik starte met de R8 en deze voelde wat 'zwaar' in de besturing aan. Het voelt absoluut niet alsof je over een ijsbaan rijdt maar het gevoel of je echt een auto bestuurde. Daarna de Porsche Lizard GT3 geprobeerd en deze stuurde wat lichter, wat natuurlijk ook logisch is.

Jammer dat er geen 2e baan in zit en een online leaderboard idd.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Daarom ben ik ook alweer uitgekeken op de demo.. :eek:

11. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die mitsubishi rijdt zo heerlijk, echt niet normaal. En dan zelf koppelen \o/ Komt toch al in de buurt bij het echte rijden (zeker als je (koppeling)pedalen hebt).

12. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wel leuk voor de mensen met stuur dat ze die optie ook met schakelen hebben. Ik dacht ff proberen met controler maar dat lukt niet:+

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Wat een geil spel :D.

14. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
  15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Demo is kort maar krachtig. De auto's rijden lekker. Het geluid is goed en grafisch ziet het er super uit. Ook het rewinden vind ik een zeer goede toevoeging. Zo mag je tenminste een keer een foutje maken. Weet niet of ik hem koop, momenteel ben ik zo goed als blut. Maar de demo is goed.

16. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Beter dan dat 3/4 van je beeld gevuld is met dashboard en je niets van de baan ziet. In het echt is je beeld toch ook gevuld met 'weg' en moet je je ogen bewegen om in de spiegeltjes te kijken

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja je ogen ja. Maar je kunt in Forza nogeens niet rondkijken in je cockpit. Dus je kunt niet in de spiegels kijken.

18. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Wtf is het toch met die demos waar ik niet met de D-pad kan racen? Vorige Forza demo had dat ook al.

19. shifty_afca

shifty_afca Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees nu dat de cockpit view best beroerd is.

Nu zie je allemaal mooie filmpjes op internet waarin er een demo is met journalisten, previewers etc etc.
    Zijn dat dan debielen die betaald worden om positief te zijn en geen kritiek durven te geven op de cockpit view?

Of zijn het gewoon geen racers =(

20. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen heeft gewoon zijn eigen mening!
    Lekker belangrijk, het beste download je de demo
    en kijk je zelf of het wat is of niet .................:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina