1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    na nog altijd geen mail te hebben gekregen heb ik maar weer eens gebelt.
    nu gaan ze de sticker opsturen en ups laten komen ervoor.
    gaat pas voor maandag zijn.
     
  2. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    na voor de 5e keer het mailtje gelezen te hebben, viel het kwartje.
    net mn xbox in een doos gestopt, label erop gedaan en ups gebeld.
    ze komen morgen middag al langs. goede service.
     
  3. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    FRANKFURT, DE 18/09/2009 8:00 BESTEMMINGSSCAN
    18/09/2009 7:10 RETOUR NAAR ZENDER
    18/09/2009 6:19 AANKOMSTSCAN
    HERNE-BOERNIG, DE 18/09/2009 3:16 VERTREKSCAN
    18/09/2009 2:06 AANKOMSTSCAN
    BRUSSELS, BE 17/09/2009 22:46 VERTREKSCAN
    17/09/2009 11:58 AFHAALSCAN
    DE 16/09/2009 6:45 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

    betekend dat dat hij al gemaakt is ? =s
    zo rap ?
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Lijkt er inderdaad wel op.
     
  5. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    oke.
    sommige zeggen dat hij eerst naar brussel word gestuurt en dan weer naar duitsland en dan weer naar brussel en dan pas zou ik heb terug hebben
     
  6. IntenSePinda

    IntenSePinda Bada Bing,Bada Boom!

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Pssh eerst vondt ik de service best g-hey, aangezien ik me Xbox 360 9 keer had opgestuurt. Toen die daarna nog een keer kapot ging, moest ik hem dus voor de 10e keer opsturen, Toen kreeg ik zo een gast van de reparatie team aan de telefoon, en die wou me zogenaamd een tip geven om deze nogmaals te laten repareren. ( -__- Erhh.. oke ik heb hem maar 9 keer hiervoor opgestuurd hoor) Nja daarna zei die vervolgens om gewoon een nieuwe Xbox 360 te kopen omdat die gewoon bijna niet meer stuk gaan. Nja ik dacht van WTF, ik was al behoorlijk pissig over het feit dat ik het 9x had opgestuurt, en dat de UPS mannetje mij al goed kent door deze toestand. En dat ik mijn oude Xbox 360 t.w.v. €400 op één of ander manier moest zien te verkopen voor een bedrag van maximaal 150 eu. En dat ik daarnaast nog 200/250 eu extra moest neerleggen voor een nieuwe Xbox. Dus ik zei tegen die gast van, jah gast luister eens, als Microsoft me die extra geld geeft om gewoon een Xbox 360 Elite te kunnen kopen dan vindt ik het best. Nja die gast ging lachen en zei dat dat niet mogelijk was.

    Mja anyhoo, ik werd later terug gebeld, door iemand van de '2de' lijn, en die persoon die ik aan de lijn had, die kwam met een aanbod om me geld terug te geven.:b: Enige catch derachter was dat ik een kopie van de bon moest sturen naar hun. (Een apparaat van 2/3 jaar oud >_>) gelukkig had ik me bon nog ingescand toen ik de Xbox 360 nog pas had. En na talloze uren zoeken, en op verschillende externe schijven zoeken, had ik het eindelijk gevonden. Het duurde 4/5 weken voordat ik me €399.95 volledig teruggestort had gekregen. Wel een beetje lang, maar dat geeft niet, ik heb een gloednieuwe Xbox 360 Elite kunnen kopen en nog vele extra's met de resterende bedrag. Dus bij deze, vindt ik de service toch alsnog wel chill.:b:
     
  7. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    waar zie je al die gegevens?
     
  8. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    op de website van ups.
     
  9. Rutta

    Rutta Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat gister op me xbox 360 pro, Pro Evolution Soccer te spelen met een vriend. en opeens komt er een melding dat de disc niet meer leesbaar is. Ik haal de cd eruit, en er zit een hele grote ronde kras op de cd. De xbox stond gewoon stabiel horizontaal op een kastje, ik snap het ook niet. Maar die vrouw bij de klantenservice zei dat ik xbox wel voor reparatie kon opsturen. ook gedaan, maar voor het spel kon ze niks doen, terwijl die niet meer leesbaar is en er een hele grote, dikke kras op zit. Iemand tips zodat ik toch mijn geld eventueel terug krijg? want ze verwees me namelijk door naar Konami, de maker van het spel, maar die verwijzen me naar microsoft.. zo blijven we bezig. Ik vind dat dit de fout is van microsoft en dat die ervoor moeten opdraaien. Ik hoor het wel.
    Alvast bedankt,
    mvg Rutger
     
  10. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Hele coole service \o/

    Een elite heb je al voor 250 + 150 euro aan spellen enzo, gratis :D
     
  11. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net op xbox.nl mijn reparatiestatus gecheckt en er staat nu dat hij gerepareerd/vervangen is en dat hij naar mij wordt gestuurd.

    iemand enig idee hoe lang het nu nog duurt?
     
  12. sgtjasper

    sgtjasper Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed heb is dat repareer centrum in Duitsland dus als ze hem vandaag of morgen sturen zou je hem binnen 2-3 dagen binnen moeten hebben lijkt me:confused:
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon niet naar kijken. Klopt nooit zoveel van. Ik krijg een mail dat die op de terugweg was maar ik had hem al 3 dagen thuis staan. Gewoon rond de 8 dagen aanhouden sinds vertrek bij je huis. :)
     
  14. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Bij Konami blijven zeuren, zij moeten dat voor je oplossen omdat zij de makers van de game zijn. Je moet je niet zo makkelijk laten afwimpelen ;)
     
  15. skyghene

    skyghene Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een launch console en net die RROD gekregen. Geen garantie meer en alleen reparatie m.b.v. een creditcard. Geen andere mogelijkheid tot betalen.
    Iemand nog tips voor mij? Het schint error 0102 te zijn als ik dat eject truukje toepas. Dus misschien helpt die x-clamp fix. :/
     
  16. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Bespaar je de moeite om minstens €89 te betalen en lang te moeten wachten tot je je gerepareerde verouderde xbox terug krijg.

    Koop liever een arcade en klik daar je harde schijf weer op.

    Bijvoorbeeld http://www.consoleshop.nl/product/76769/xbox-360-arcade-banjo-kazooie-pack.html
    €200 incl Banjo Kazooie Nuts & Bolts; Kung Fu Panda; Lego Indiana Jones; Sega Superstars Tennis
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2009
  17. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het helemaal gehad met microsoft.

    vandaag mijn xbox 360 elite teruggekregen die nog onder de garantie viel.
    ik was helemaal blij toen ik hem terug kreeg. dus ik maak hem open, tref ik een brief aan met "xbox returned unrepaired'
    in die brief stond dat mn xbox getampered was of een poging daartoe.
    maar ik heb nooit iets illegaals gedaan, mijn xbox is nooit open geweest.
    ik heb hem gewoon opgestuurd zoals ik hem gekocht heb in de mediamarkt.

    dus ik net de helpdesk bellen, had ze een dik half uur aan de telefoon. 'tja er moet iets met je xbox zijn gebeurd wat niet legaal is, blabla, we kunnen niks voor je doen blabla.'

    ik voel me super genaaid, want ik zweer echt dat er nooit iets mee gebeurd is.
    ik zit er echt serieus aan te denken om microsoft wettelijk aan te klagen.
    het is super makkelijk aan te tonen dat er niks met de hardware of garantiestikker is gebeurd.

    wat nu? iemand hier die dezelfde ervaring ooit heeft gehad?
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Microsoft aanklagen heeft niet echt veel zin, tenzij je al je spullen in de toekomst onder een brug kunt zetten? Hoe dan ook, ik zou gewoon de bon ( koop datum e.d ) meesturen ( kopie d'r van :) ) en dan dit wederom naar Microsoft sturen. M'n neefje heeft precies hetzelfde gehad. Na de 2e keer kreeg hij gewoon een nieuwe 360 toegestuurd met excuses van Microsoft. Hoe dan ook, Microsoft zal niet voor niets een "tampered with" bericht terug sturen naar jou.

    - Heb je ooit geprobeerd de 360 open te maken?
    - Heb je hem ooit "laten" vallen?
    - Heb je hem ooit uitgeleend?

    Want als de garantie zegel aan de binnenkant gescheurd is ben je gewoon de sjaak. Nogmaals, de moed niet opgeven en gewoon NOG een keer bellen. Mocht Microsoft hem de 2e keer niet repareren zou ik gewoon met bon en al naar de MediaMarkt stappen :)
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Gewoon nog een keer opsturen :)
     
  20. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Er zit geen garantiezegel aan de binnenkant. Alleen aan de voorkant onder de faceplate. Kan je makkelijk zelf controleren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina