Forza Motorsport 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond hem min of meer hetzelfde als Forza2 aanvoelen. Ook als RacePro, maar dan in zijn vroeg stadium. Daar was daarna een fix voor, en die feeling was veel beter. Dit mis ik in deze demo wel.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Klopt..het is alweer het voorraam eruit gehaald is. En nope, realistisch is het niet, maar absoluut wel fijn. Je kunt echt alles zien...het is helder en duidelijk.
    Ik heb dit bij geen enkele andere racegame zo gezien. In Dirt 2 vind ik het niet geweldig en Shift heb ik nog niet gespeeld.

3. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Wat gaat dat langzaam zeg 8) Jezus.

4. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie wel low-res textures op de autos.
    de bestickering was in deel 2 al low-res, deel 3 dus ook

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het zou me echter niks verbazen als dit de E3 demo is. Zelfde baan, zelfde autos. En als ik recente footage bekijk, zie dat er een stukje mooier uit.
    Maar weet het ook niet zeker hoor. Omgevingen zijn prachtig en de autos van binnen ook. Van buiten klein beetje minder inderdaad.

6. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    downloaden gaat zo fucking traag nu....

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik vind de auto's van binnen juist niet mooi. Beetje erg simpel allemaal. Incar view van GT5 ziet er beter uit ( Behalve dan de spiegels, maar goed in Forza 3 heb je toch niks aan die spiegels )

8. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Hou es op met die vergelijkingen? :eek: (Maar het ziet er wel mooi uit :9)

Wat Mazda zei over die start, daar ben ik het helemaal mee eens! Ik wil zoiets weg kunnen drukken...

Over het stuur, het zal wel aan mij liggen, maar ik kan me in Forza veel beter redden met een controller dan met het stuur.

9. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Schademodel is echt prima in orde!
    Ik tikte net de vangrail aan, zwabberde naar de andere kant van de weg, kwam op 2 wielen (dat zag er echt bruut uit :D ) en daarna maakte ik een salto, terwijl de onderdelen er af vlogen. Toen kwam ik dwars te liggen en kreeg ik nog een beuk van iemand die achter me reed, en toen zag je echt mooie schade. Vette crashes zijn dus ook mogelijk _O_

10. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik moet zeggen dat het mij wel aardig lijkt.

Alleen die track, hij is vet hoor. Als ik op een fiets zou zitten ja!!!

Hoe kan je dit nu een racetrack noemen?

En tsja, maar 8 wagens op de weg, het is al zo vaak gezegd. Maar nu weet ik zeker dat het gewoon niks voor mij is.

Dze game op echte tracks (bv grand prix tracks) en dan met 24 man online zou ik toch wel aan schaffen.

Nu niet. Reuzejammer.

11. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou.. net een uurtje de demo zitten spelen.

Handling: lijkt meer arcade dan FM2 nietwaar? had meteen alles uitgezet maar kon met gemak 1e worden, had nooit het idee dat de auto te snel ging, te snel optrok, alleen af en toe een vaag overstuur moment.. maar voor de rest leek het erg simpel te gaan allemaal.
    Waar is die tire-deformation dan? heb daar niks van gemerkt om eerlijk te zijn.

En qua snelheid viel het me ook wat tegen.. kan aan de baan liggen, maar nooit echt het gevoel dat ik knetterhard ging.. ook niet met een R3 klasse auto, porsche lizard.

graphics: in orde.. mij te kleurrijk alsof het een fable map is waarin je rijdt, en lichteffecten/reflecties komen lang niet in de buurt van die andere grote titel op die andere console, maar het werkt en het ziet er redelijk goed uit.

Cockpit view is wel erg kaal trouwens.. zeker zonder hoofdbewegingen en geen shift animaties.. niet erg dynamisch en wat klinisch (had shift ook niet moeten spelen, die hebben dat PERFECT voor elkaar.. de cockpit view).
    De auto modellen zien er mooi uit, wel weer wat te kleurrijk allemaal... maar toch mooi gedaan en een stuk mooier dan FM2.

Ik vindt die baan totaal niet sterk.. beetje inspiratieloos en weinig karakter.. geef ons dan een le sarthe, nurburgring, een road america/laguna seca/road atlanta erbij, dan kun je pas echt los.

Geluid was in orde trouwens.. niks mis mee.

Toch wat teleurgesteld in de demo.. valt nog te zien of de game ook zo zal zijn.. maar deze baan deed me 0,0 vanaf de seconde dat ik hem zag.

12. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Yay, de leaderboards zijn net online gekomen. Kun je eindelijk een beetje de tijden bijhouden :D Ik ga eerst maar eens goed met mijn stuur oefenen :9

13. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik zie ze niet :)
    Het schijnt dat als je in het leaderboard zit en op A drukt je oneindig (hotlap) rondjes kunt draaien. weet niet of het waar is.

Dan maar zo ;) Niet heel snel, maar ook niet heel erg langzaam.

Auto Clutch en braking line, verder geen hulpjes. Ik geloof 1x rewind gebruikt in die ronde (shame on me)

Laatst bewerkt: 24 sep 2009
  14. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    leaderboards staan duidelijk in beeld hoor.

Had er grafisch iets meer van verwacht.

Dat circuit vind ik dan wel weer vet. Dat eerste downhill stuk durf ik niet eens te kijken hoe hard je nou eigenlijk rijd. Zitten paar rare hobbels in de baan waardoor je opeens in de problemen kan komen.

snelste tijd is een 1:02.262 met de Porsche.

15. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Gaan we in dit topic nog een beetje rondetijden rijden?

16. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb nog geen rondje gereden in de demo, maar als ik dit zo lees, ga ik hem niet kopen. mijn voorgevoelens waren juist.

-gameplay nog meer arcade
    -feeling van het stuur niet verbeterd. net zo slecht als forza2
    -geen mooie cockpit.
    -niet eens uitgebreide pitstops en pitcrew, geen nachtcyclus

dus forza3=forza, maar dan voor noobs;)

17. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1

Zo veel beter ziet GT er ook niet uti :{ . En je kan rondkijken met de cockpit view bij forza 3 je moet alleen naar boven drukken met de analog stick en dan naar links of naar rechts dan worden de spiegels wel bruikbaar bovendien kost het zeker grafische power om die spiegels correct te renderen.

Laatst bewerkt: 24 sep 2009
  18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Verschil grafisch niet echt nee, maar de cockpit ziet er echt veel beter uit. Toen ik GT5 Prolugue speelde had ik het gevoel als of ik echt in een auto zat. Incar view van Forza 3 is maar simpel en niet mooi.

En met die stick was ik al achtergekomen, alleen werkt het niet als ik dan aan het racen ben, dat gaat gewoon niet bij mij.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Valt me op dat de cockpit in filmpjes er mooier uitziet dan de demo. Maybe it's just me ;)

20. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben misschien iets minder 'hardcore' dan sommigen hier, maar ik heb toch heel wat uurtjes in Forza 2 doorgebracht, zowel on- als off-line.

Geen uitgebreide review, maar ik vind het erg lekker spelen. Iets meer pick-up-and-play dan Forza 2, maar uiteindelijk net zo moeilijk te maken als Forza 2.
    De cockpit view in deze demo is een van de weinig games waarin de view nog een meerwaarde heeft, lees: je kan nog wat zien en daadwerkelijk racen in deze view. Simpele beweging met het pookje en je hebt volledig beeld op de rearview mirror. Overigens rijd ik toch liever met bumper cam :)

Het ziet er allemaal wat frisser en levendiger uit. De baankeuze is wel echt waardeloos. Geef ons een fatsoenlijk parcours.

Op een of andere manier voelde het iets spannender aan. Er gebeurt iets meer ofzo. Kan ook aan de baan liggen.

Het volledige spel lijkt me dan ook dik in orde en weer goed voor heel wat uurtjes plezier. Klooien met set-ups, test laps, painten, racen, en dat allemaal in een nieuw jasje :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina