ik had voor de handling tips niet zoveel problemen... alleen bij snellere wagens en smalle baantjes.. beetje je rijstijl aanpassen en dan kwam t goed..
na de tips heb ik helemaal geen moeite met de besturing. Daarnaast kan je de auto's nog fine-tunen precies naar jouw rijstijl, daar komt t bijna sim-gedeelte om de hoek kijken en dat werkt bij mij ook prima...
dus tja.. ik zit wel op de bank/stoel te gamen.. en relaxed gamen dat doe ik nooit bij een race of shooter... puntje van de stoel.. en lekker vloeken dat hoort erbij een beetje uitdaging mag er zijn..
Driften is in t begin een beetje lastig omdat juist die drift autos heftig reageren.. dus easy met t gas, en je auto gewoon schuin gooien... ga je de auto tunen, gewoon van de power upgrades afblijven alleen handling...
Vanochtend de endurance baan gereden op een baan in de vorm van een 8, ben de naam ff kwijt.. 30 rondjes zweten, want er kwam nu ook verkeer van rechts
ohw en over de verschillende handlings per game... helemaal correct.. ik was van TDU naar Forza2 gegaan.. erg wennen.. toen van forza 2 naar most wanted, dirt, Grid en burnout paradise.. toen weer naar forza2 toen naar midnightclub, nascar en toen naar racepro.. en toen weer naar forza2.. en nu Shift.. straks dirt2 en daarna forza3... en bij elke gameavond met de club is t toch weer de 1e paar rondjes wennen..
Laatst bewerkt: 23 sep 2009