Forza Motorsport 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Mis wel het gevoel van in de auto zijn. Jullie kennen vast die dashboard screens van de R8 nog. Waarbij ze zo mooi laten zien hoe de stiknaden zijn vormgegeven, de richting aanwijzer logotjes, alles. En nu dit? Ik ben eigenlijk best teleurgesteld.

2. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan mij ook nog wel wat screenshots herinneren waarbij je de stoelen, versnellingspook en al het andere details erg mooi verwerkt waren.
    Maar in de game zelf kan je niet eens rond kijken in de cockpit, dus ik begrijp ook niet helemaal waarom ze zulk soort screens naar buiten brachten als je het toch niet in de full game kunt zien.

Of wellicht dat je in de volledige versie een soort camera krijgt dat je de hele auto van binnen en buiten in goed detail kunt zien?

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Een tijdje COD4 gespeeld vanavond en daarna had ik ineens nog even zin in FM3 demo, en damn!!!!! Ik vind de demo steeds gaver worden, echt heel heel erg cool. Ik vind de game juist heerlijk spelen. Ook de 'langzamere' wagens rijden gewoon lekker snel. In een game als GT bijvoorbeeld rijd een Mini Cooper vreselijk sloom waardoor het gigantisch saai is. Niks van dit alles in FM3. Echt cool. Ik vind de Mini Cooper juist geweldig om in te rijden.

Ik heb alles uit staan en stukje bij beetje word ik er steeds beter in, terwijl ik echt een leek ben qua racing games...helemaal race-sims. Tja wat kan ik verder nog erover zeggen......ik ga de demo nog velen malen spelen, daar ben ik zeker van :thumbs:

Maar je kunt inderdaad niet zo vloeiend rond kijken in je auto zoals bij (ik dacht dit gezien te hebbren in een gameplay video van Shift).
    Maar ja, hoe vaak wil je dat doen tijdens het racen? Ik snap de kritiek erop wel, want ze hadden dit wel volop laten zien in demonstraties enzo. Maar ja, qua gameplay verder vind ik het dik in orde.

Laatst bewerkt: 25 sep 2009
  4. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zoveel mensen nog het woord "terleurgesteld" laten horen verbaasd me wel .. oke ik moet toegeven dat wat ik tot nu gezien en gereden heb dat is wel minder Hardcore is als FM2 , maar come on dit is toch echt wel een geile race game.

En tuurlijk kan je lopen zeiken over kleine dingetjes maar het gaat toch om het totaal plaatje.

Ik heb niks anders dan lof over deze game. En ja ik ben misschien iets meer arcade ingesteld dan de echte hardcore sim fan. Maar jongens dit is toch wreed om in zulke mooie bakken die je straks helemaal kunt custimizen en painten en daarmee helemaal los te gaan op geweldige tracks die straks in de full game zitten.

Ik kan echt niet wachten , want om je eerlijk te zijn was Forza 2 de eerste game waardoor ik van race games ging houden juist omdat de gameplay zo lekker is. Het bestuurd gewoon goed. En niet het gezeik met nfs dat je van alles aan de instelling moet doen om het maar een beetje redelijk te laten spelen. Oke het had wel vetter geweest als ze net zoals nfs een beetje meer actie in de cockpit view hadden gegooid. Maar hier gaat het puur om geilheid met auto's en liefde voor de auto's . En niet dat je tegenstanders van de weg moet beuken om zo eerste te kunnen worden.

Wel moet ik zeggen dat ik de AI in FM 3 toch best wel goed vind , ze rijden niet allemaal als een treintje achter elkaar en delen hier en daar ook wel is een tikkie uit en rijden ook niet allemaal perfect.

Ik kan niet wachten

5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Mijn indruk

(kan de controls niet instellen)

Zier er goed uit! t kan natuurlijk altijd beter.

Auto's rijden fijn geluid is goed.

Ben benieuwd naar de full game! Kom maar op!

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Valt vooral op dat veel mensen de game afkraken omdat ze er totaal verkeerde verwachtingen van hebben... Zet je simbril eens af, en zie hoe gaaf deze game is. Gewoon de beste arcaderacer die er op dit moment is.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd beste arcade racer. ;) Ik heb er verwachtingen van wat de ontwikkelaar zegt en ik zie het echt totaal niet terug in de game. :)

8. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    nou arcade racer wil ik het absoluut niet noemen

edit : jij bent TE hardcore minded hybrid , zo doet geen enkele game naast race pro e.d aan je verwachtingen

9. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    En die PR praatjes over die tireflex dan? Ik zie er niks van terug, fully modelled cockpits zeiden ze ook, het is éen en al cell shading en grijze vlakken zonder textures. Waarom besteden ze dan zoveel werk aan de details terwijl we ze niet eens zien. Zelfs de 24 ledjes waarmee ze zo trots deden zijn niet eens aan. Dan kan er wel gezegd worden dat degene die teleurgesteld zijn hoge verwachtingen hadden, dat is dan de schuld van Turn 10 die alles zo mooi presenteerde en ons die verwachtingen gaf.

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Nee dat is niet waar beste arcade blijft sega rally of dirt 2

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor de weg dan. ;)

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Sinds wanneer gaan we hier PR praatjes serieus nemen?
    Als er bij de bron staat dat het een PR praatje luister ik sowieso niet meer.

Ik heb me echt supergoed vermaakt met de demo, en kan echt niet wachten gewoon om met de full game aan de slag te gaan.. Deze game is echt beter dan FM2. Ik wil de photomode uitpluizen en mijn auto's gaan painten. Ik heb alleen gelezen dat ALLE paints in FM3 locked worden verkocht!
    Aan de ene kant wel leuk, gaat niemand hier op XBW meer patsen met wagens die niet door hun gepaint zijn, maar aan de andere kant weer kut voor tuning companies enz.

@Hybrid: ik zie niks in die quote die niet kloppen... De graphics zijn gewoon steengoed, de game is realistisch, en het physics model is ook aardig. Kijk, jij speelt wekelijks sim race games, dus dan moet je je verwachtingen wel bijstellen als je weet dat het over Forza gaat. Die willen zoveel mogelijk verkopen, dus dat betekend een casual racer. Geen een of andere game met een leercurve van hier tot tokyo, want daar hebben 360 gamers geen zin in. Ikzelf heb daar ook totaal geen geduld voor :+

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Hmmm, hebben ze ook uitleg gedaan over dat physics model?

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Valt wel mee hoor. Ik speel ook gewoon Shift en Dirt 2. Mij gaat het om dat ze steeds zeggen dat het de realistische game ooit is met Tyre nog wat maar dat voel ik totaal niet terug in de game. Ik vergelijk het ook niet met full sims omdat ik ook wel weet dat het zo niet gaat worden maar dit had ik gewoon niet verwacht, zo Arcade. Bij ieder deel wordt het gewoon meer Arcade en dat vind ik jammer. :)

Zie bovenstaande. :)

15. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    hm, Forza 3 stond op mijn lijstje om te kopen. Maar na het spelen van de demo ga ik twijfelen. Ik ga eerst reviews afwachten. Alle hulpen uit, setting op simulation, medium AI en ik speelde gewoon nog steeds een arcade racer. Zelfs met al die hulpen uit vond ik het nog steeds nivo Shift.
    In car view is beroerd, bij elk moment dat je ook maar iets een andere auto raakt '<- to rewind' in het beeld begon mij na 5 min al te irriteren en het geluid van de auto's vond ik ook niet echt top. Voornamelijk in de porsche rond gereden en ik vond het gewoon niet klinken.
    Grafisch wel tof overigens.
    Maar ondanks dat ben ik teleurgesteld.

16. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet al wat het is in die cockpit view.. het is zo statisch als de pest.
    Dat stuur gaat amper naar links of rechts, maak je haarspeldbocht dan gaat het stuur echt maar een paar graden mee de bocht in.. ziet er niet uit.

Voor de rest valt het wel steeds meer mee nu, hoe meer ik speel.. vooral time trialing is gaaf nu de leaderboards online zijn.

Maar goed.. tire flex en al die dingen die upgrades waren van FM2 merk ik bar weinig van helaas... en dat is geen PR praatje, dat is gewoon een feature die erin zit maar geen balhaar verschil maakt... jammer.

17. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Eigenlijk wel laks hoor van die schakel animaties, ze zeiden dat ze de handen aan het stuur zeer realistisch hadden nagebootst en dat het onmogelijk was om ze vloeiend van het stuur te krijgen. Wat een bullshit, die handen lijken wel verkrampt aan het stuur zo raar.

18. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik irriteerde me er ook al aan maar je kan het gelukkig uitzetten bij de HUD opties. ;) Je kan ook de waarschuwing uitzetten als je tegen het het verkeer in gaat rijden. Bij Forza doe ik dat bijna nooit maar ik vind het toch mooi dat die optie erin zit. Want ik irriteer me er altijd aan als ik die waarschuwing krijg want ik weet heus wel wat de goede richting is. 8)

19. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eén wijze tip: ga de demo van FM3 niet spelen nadat je net DIRT 2 hebt zitten doen :confused:

20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Hoezo zou je niet kunnen patsen met een locked paint?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina