[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 22 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    ander profiel ;). ik heb nog een oud, niet live profiel. daarom heb ik zoveel games op een heel laag aantal staan, die had ik dan geen zin wéér helemaal te spelen.

2. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Ik zeg ook deadspace! 1 van de beste games die ik recent gespeeld heb. Hou helemaal niet van horrorsurvival maar ds vond ik te gek. Mijn broer was ook erg terughoudend en is hem nu op impossible mode aant het spelen :thumbs:

3. jellev2

jellev2 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zeker voor cod mw 2! 1 al gespeeld zit nu al met smart te wachten.

4. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Dag allemaal,

Nou had ik gisteren eens de demo gedownload van Two worlds, omdat ik op zoek ben naar een RPG die me even zoet kan houden tot Dragon age er aan komt.

Maar ik vond hoe het op de demo was wel allemaal erg ondermaats uitzien en de gameplay totaal niet lekker vloeiend, alsof het een hele vroege build was ofzo.. maar hoe is dat in de volledige versie, want het spel lijkt me wel boeiend om te spelen.

Laatst bewerkt: 25 sep 2009
  5. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Oblivion is een aanrader. Voor weinig haal je een prachtige goede game binnen.

6. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Gisteren GOW 2 gekocht. Eigenlijk veel te laat natuurlijk, maar op de één of andere manier kwam het er eerder niet van. Te druk met Fifa 09 en COD 4 denk ik.

Enfin, ik moet zeggen dat de game me positief verrast. Het is erg cinematisch allemaal en de gameplay is erg soepel.

Multiplayern nog niet veel kunnen doen, op een paar potjes horde na. Dat was al erg veel fun!

Voor iedereen die op zoek is een supersolide 3rd-person shooter met een cinematisch karakter, een aanrader. :thumbs:

7. jeffreythespartaan

jeffreythespartaan Schaduwspits

Leuk Bevonden:
    0
    Zoek een Shooter, waarmee ik lekker online kan spelen. Moet net zoiets zijn al COD4/COD5. Dat je zeg maar XP kan verdienen en levels up kan gaan en dan weer betere wapens kan unlocken enz.

Budget 25+/-

8. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Battlefield Bad Company

9. jeffreythespartaan

jeffreythespartaan Schaduwspits

Leuk Bevonden:
    0
    Kga de demo zo even downloaden, thnx voor je reactie:)

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    kent Shadowrun nog veel spelers, want die vond ik als online shooter helemaal niet verkeerd.

11. MissCoupe

MissCoupe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje omdat ik al een hele tijd zit te twijfelen over het wel en niet kopen van Fallout3. Als ik Fable2 geweldig vond maar bij Far Cry al snel zoiets had van: weer een dorpje door rijden en beschoten worden en er veelste lang over doen om ergens te komen. Vind ik Fallout dan wat of kan ik em beter laten liggen?

Thx inadvance... :)

12. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker doen! Je moet het wel leuk vinden om een beetje te ontdekken. Fallout heeft echt een geniale sfeer, en goede graphics. Je moet alleen in Fallout afstanden te voet afleggen, maar dit heeft naar mijn mening alleen maar een positief effect : de spelwereld (post-nucleair Washington DC) lijkt hierdoor enorm (dat is hij ook maar hij lijkt nu nog veel groter). De main-quest is relatief kort, maar er zijn veel sidequests en veel locaties om te ontdekken!

Ik zeg: doen!

13. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    OMG, please niet ook al op Xboxworld :'-(

OT: Fallout 3 is een absolute topper en als je van een beetje knallen, rpg's en verkennen houd echt een aanrader. Als je locaties op de map ontdekt hebt kun je er daarna altijd naartoe fasttravellen, al is door de wereld van fallout lopen absoluut geen straf :+

14. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    nou, ik vind Far Cry 2, Fable 2 en ook Fallout 3 niks...

15. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    En je punt hiermee is? :D

16. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    nou, hij vind Far Cry 2 niet leuk, net als ik.
    En ik vind ook Fallout 3 niet leuk, misschien net als hij.
    Maar omdat ik Fable 2 ook niet leuk vond, kan die misschien beter niet naar me luisteren.

17. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Gheghe ok got it :+

Tja ik zou zeggen kijk wat video's, lees wat reviews of leen Fallout een keer van iemand.

18. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fallout is een triple A titel, dat is absoluut geen miskoop, zelfs als je geen echte fan bent van 't genre. Zeker een aanrader.

19. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds een tijdje weer een xbox, nu ben ik nog opzoek naar veel leuke games. Welke game vind je leuker als je moest kiezen tussen deze duo's?

GRID of Pure?

Bully of Godfather 2?

Fallout 3 of Fable 2?

BF:Bad Company of BiA:HH?

Tales of Vesperia of The Last Remnant?

20. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Heb ze niet allemaal gespeeld maar ik zou gaan voor:
    Pure (alleen deze gespeeld en is egt een goed spel),
    Bully(alleen deze gespeeld en is erg grappig met een originele setting. Bovendien bleek Godfather 2 een beetje tegen te vallen en komt over een tijdje Mafia 2 uit, die beter schijnt te worden),
    Fallout 3 (beide gespeeld en vond beide niet egt tof, maar zag wel in dat Fallout 3 beter is),
    BiA:HH (erg toffe game en bad company was ik helemaal niet tevreden over. bovendien is deze nog een beetje easy G :9).
    Over die laatste 2 kan ik geen oordeel doen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina